-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Хек свіжоморожений без голови
Завершена
630 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 152.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 152.50 UAH
Номер:
18f57c62be1e40398806f0b8bd09a719
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-25-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2024 00:00
Період моніторингу:
25.06.2024 12:56 - 17.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.06.2024
№ 49-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.06.2024 № 49-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-01-18-016967-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Твій хліб» та ФОП Сокола Г.О., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунальної установи «Любарський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.01.2024 № 3, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Твій хліб» та ФОП Сокола Г.О., повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 31.01.2024, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 02.02.2024 № 29 та від 08.02.2024 № 35, повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2024, договір про закупівлю товарів від 14.02.2024 № 11, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель 01.07.2024.
Період усунення порушень:
03.07.2024 17:31 - 09.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.07.2024 17:31
Запити/Пояснення
Номер:
b1a3a9443e7846ee832655f1aa80e25a
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
26.06.2024 14:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальною установою «Любарський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) по предмету «Хек свіжоморожений без голови» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-016967-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та копій документів).
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?
2) Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Комунальна установа «Любарський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради ради є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8011c66e204e4b029f9054567fba88e5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.07.2024 11:48
Опис:
Про надання пояснень.
Ознайомившись із запитом Північного офісу Держаудитслужби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Хек свіжоморожений без голови» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-016967-a) надаємо пояснення та документи по наступних питаннях :
І. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?
Визначення очікуваної вартості зроблено методом порівняння ринкових цін відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну, отриману з відкритих інформаційних джерел мережі Інтернет (на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель "Prozorro", тощо) та статистичної інформації про середні споживчі ціни на аналогічні товари на споживчому ринку із спеціалізованих видань, а також шляхом ринкових консультацій на дату проведення закупівлі.
Обґрунтування обсягів закупівлі: Обсяги закупівлі розраховано відповідно до Постанови КМУ №324 від 13 березня 2002р. «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики (зі змінами)» на підставі аналізу фактичного споживання продуктів харчування у минулих періодах та обсягу фінансування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики товару за предметом закупівлі визначені з урахуванням планових потреб замовника на 2024р. та у відповідності з вимогами,передбаченими ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншими чинними нормативними актами, санітарними заходами, технічними регламентами та державними стандартами (ДСТУ або ТУ/ТУ У виробника, які розроблені на основі діючого ДСТУ).
ІІ. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Комунальна установа «Любарський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради ради є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710.
Згідно з пунктом 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)):
“4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.”;
Інформація щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, доступна за посиланням : https://liubinternat.ukraina.org.ua/ (вкладка «документи», яка містить усі обґрунтування закупівель, або через вкладку «пошук» - де в пошуковій стрічці набираємо -обґрунтування).
Номер:
f2259507e077402e9296043f787823a4
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів) № 2
Дата опублікування:
27.06.2024 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальною установою «Любарський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) по предмету «Хек свіжоморожений без голови» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-016967-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та копій документів).
Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 29.01.2024 до участі у процедурі закупівлі подано пропозиції від 2-х учасників: ТОВ «Твій хліб» та ФОП Сокол Г.О., останнього протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.02.2024 № 35 визнано переможцем торгів.
При розгляді тендерної пропозиції поданої ФОП Соколом Г.О. на відповідність вимогам передбаченим тендерною документацією встановлено наступне.
Відтак, відповідно до підпункту 3.1.1 пункту 3.1 розділу ІІІ «Загальні вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції, на підтвердження якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі повинен у складі своєї тендерної пропозиції Замовника надати, зокрема, для підтвердження права здійснення діяльності учасник у складі тендерної пропозиції надає копію документу компетентного органу про реєстрацію потужностей - складського приміщення та автомобіл(-ю)(-ів), виданий на ім’я учасника органами Держспоживслужби України, відповідно до ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 – ВР від 23.12.1997 року.
Проведеним аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Сокола Г.О. надано повідомлення Бердичівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області від 25.05.2018 № 16-01/441 про внесення змін до державного реєстру та доповнення переліку діяльності ФОП Сокола Г.О. (діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатись при температурі вище 10 ℃ і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, зберігання, реалізація) № r-UA-06-02-188, розташованого за адресою: вул. Житомирська, 84, м. Бердичів, Житомирська обл., 13300.
Разом з тим, транспортування і зберігання риби холодильної обробки проводиться згідно з Правилами перевезення та зберігання швидкопсувних вантажів, при цьому, вказаними Правилами передбачено, що для зберігання охолодженої риби на холодильниках, базах і складах слід витримувати температуру від -2 до +2 ℃.
В свою чергу, відповідно до пункту 10 розділу VIII наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів тваринного походження» від 20.10.2022 № 813 передбачено, що заморожені рибні продукти зберігають за температури не вище -18 °C в усіх частинах продукту.
Цілі рибини, заморожені в сольовому розчині (тузлук), призначені для виробництва консервованих харчових продуктів, зберігають за температури не вище -9 °C.
Виходячи з вищевикладеного, ФОП Соколом Г.О. у складі пропозиції надано копію документу про внесення змін до державного реєстру та доповнення переліку діяльності ФОП Сокола Г.О. (документ компетентного органу про реєстрацію потужностей), яка не відповідає діяльності пов’язаної із зберіганням харчових продуктів, які потребують зберігання при температурах нижче 10 °C, але все ж залишаються придатними для споживання людиною, що не відповідає вимогам передбаченим підпунктом 3.1.1 пункту 3.1 розділу ІІІ «Загальні вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, Вами не надано можливості, відповідно до пункту 43 Особливостей, на виправлення вищевказаних невідповідностей у складі тендерної пропозиції поданої ФОП Соколом Г.О., або ж чому Вами, на дотримання вимог передбачених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Сокола Г.О., яка не відповідала вимогам передбаченим у тендерній документації ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2cf022ff981044a6a5ca19ac8b2071f6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.07.2024 17:18
Опис:
Про надання пояснень.
Ознайомившись із запитом Північного офісу Держаудитслужби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Хек свіжоморожений без голови» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-016967-a) надаємо пояснення та документи по наступних питаннях :
1. Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 29.01.2024 до участі у процедурі закупівлі подано пропозиції від 2-х учасників: ТОВ «Твій хліб» та ФОП Сокол Г.О., останнього протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.02.2024 № 35 визнано переможцем торгів.
При розгляді тендерної пропозиції поданої ФОП Соколом Г.О. на відповідність вимогам передбаченим тендерною документацією встановлено наступне.
Відтак, відповідно до підпункту 3.1.1 пункту 3.1 розділу ІІІ «Загальні вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції, на підтвердження якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі повинен у складі своєї тендерної пропозиції Замовника надати, зокрема, для підтвердження права здійснення діяльності учасник у складі тендерної пропозиції надає копію документу компетентного органу про реєстрацію потужностей - складського приміщення та автомобіл(-ю)(-ів), виданий на ім’я учасника органами Держспоживслужби України, відповідно до ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 – ВР від 23.12.1997 року.
Проведеним аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Сокола Г.О. надано повідомлення Бердичівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області від 25.05.2018 № 16-01/441 про внесення змін до державного реєстру та доповнення переліку діяльності ФОП Сокола Г.О. (діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатись при температурі вище 10 ℃ і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, зберігання, реалізація) № r-UA-06-02-188, розташованого за адресою: вул. Житомирська, 84, м. Бердичів, Житомирська обл., 13300.
Разом з тим, транспортування і зберігання риби холодильної обробки проводиться згідно з Правилами перевезення та зберігання швидкопсувних вантажів, при цьому, вказаними Правилами передбачено, що для зберігання охолодженої риби на холодильниках, базах і складах слід витримувати температуру від -2 до +2 ℃.
В свою чергу, відповідно до пункту 10 розділу VIII наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів тваринного походження» від 20.10.2022 № 813 передбачено, що заморожені рибні продукти зберігають за температури не вище -18 °C в усіх частинах продукту.
Цілі рибини, заморожені в сольовому розчині (тузлук), призначені для виробництва консервованих харчових продуктів, зберігають за температури не вище -9 °C.
Виходячи з вищевикладеного, ФОП Соколом Г.О. у складі пропозиції надано копію документу про внесення змін до державного реєстру та доповнення переліку діяльності ФОП Сокола Г.О. (документ компетентного органу про реєстрацію потужностей), яка не відповідає діяльності пов’язаної із зберіганням харчових продуктів, які потребують зберігання при температурах нижче 10 °C, але все ж залишаються придатними для споживання людиною, що не відповідає вимогам передбаченим підпунктом 3.1.1 пункту 3.1 розділу ІІІ «Загальні вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, Вами не надано можливості, відповідно до пункту 43 Особливостей, на виправлення вищевказаних невідповідностей у складі тендерної пропозиції поданої ФОП Соколом Г.О., або ж чому Вами, на дотримання вимог передбачених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Сокола Г.О., яка не відповідала вимогам передбаченим у тендерній документації ?
Підпункт 3.1.1 пункту 3.1 розділу третього(Додаток2 до тендерної документації) передбачає, що для підтвердження права здійснення діяльності учасник у складі тендерної пропозиції надає копію документу компетентного органу про реєстрацію потужностей - складського приміщення та автомобіл(-ю)(-ів), виданий на ім’я учасника органами Держспоживслужби України, відповідно до ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 – ВР від 23.12.1997 року
На виконання даної вимоги ФОП Соколом Г. О. надано експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів від 20.07.2012 р. №13300/20/121, склади для зберігання продовольчих товарів, в тому числі риба морожена.
Експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку.Виконавцями заходів, необхідних для видачі експлуатаційного дозволу, є посадові особи територіальних органів Держпродспоживслужби.
Відповідно до Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам п. 1.6, не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, що підтверджено повідомленням Бердичівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області від 25.05.2018 № 16-01/441 про внесення змін до державного реєстру та доповнення переліку діяльності ФОП Сокола Г.О. (діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатись при температурі вище 10 ℃ і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, зберігання, реалізація) № r-UA-06-02-188, розташованого за адресою: вул. Житомирська, 84, м. Бердичів, Житомирська обл., 13300.
Правила перевезення та зберігання швидкопсувних вантажів втратили чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури № 788 від 05.09.2023 року.
Щодо розділу VIII наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів тваринного походження» від 20.10.2022 № 813.
Відповідно до пункту 3 розділу VIII:
Вимоги цього розділу застосовуються до розморожених неперероблених та свіжих рибних продуктів, до яких додані харчові добавки відповідно до вимог та в порядку, встановленому законодавством про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Відповідно до пункту 5 розділу VIII:
Вимоги цього розділу застосовуються до:
1) потужностей (у тому числі суден), що їх використовують у первинному виробництві рибних продуктів;
2) потужностей (у тому числі суден), що їх використовують для проведення пов’язаної з первинним виробництвом рибних продуктів діяльності;
3) інших потужностей (у тому числі суден), що їх використовують у виробництві та обігу рибних продуктів.
Тобто, вимоги температурного режиму цього розділу застосовуються до первинного виробництва продукції.