-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з благоустрою населених пунктів -утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ
Завершена
83 963 516.74
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 419 817.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 419 817.58 UAH
Номер:
d86f5044571d4b17a615244833dfc0e7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
20.03.2024 16:39 - 11.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
19.03.2024 № 15-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 19.03.2024 № 15-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-01-18-015754-a, яку проводить Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору, порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «01» квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; договір про закупівлю товарів від 05 лютого 2024 року № 05/02-4 (далі – Договір) з додатковими угодами до нього.
Аналізом процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації викладеної на сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) за результатами проведеної процедури закупівлі, між Замовником та ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" укладено договір на суму 81 818 638,07 гривень.
Відповідно до додаткової угоди від 20 березня 2024 року № 4 ціна договору склала 22 952 636,06 гривень в зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі.
Під час проведення моніторингу управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області надано Запит Замовнику на пояснення від 25.03.2024, щодо надання а інформації та відповідних документів, на підставі яких проводиться процедура закупівлі по об’єкту послуги з благоустрою населених пунктів -утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ.
28.03.2024 від Замовника надійшли пояснення та надані підтверджуючі документи.
Період усунення порушень:
01.04.2024 16:41 - 05.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2024 16:41
Запити/Пояснення
Номер:
305a2fc83199452fa17bc317f8c5f71e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.03.2024 09:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць, яку проводить Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-18-015754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати обгрунтування, щодо визначення предмета закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць, враховуючі технічне задання «Розсипання протиожеледних матеріалів».
Слід зазначити, що послуги з прибирання льоду застосовуються за кодом 90630000-2 Послуги з прибирання льоду.
2. Надати інформацію про стан виконання договору про закупівлю із зазначенням суми виконаного договору станом на момент проведення моніторингу 20.03.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Провідний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Євген СОРОКІН
Номер:
f43aa08d39fc42c9819d8c4f778375d9
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
28.03.2024 15:11
Опис:
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувану вартість на надання послуг визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97. Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 83 963 516,74 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154. Закон України «Про благоустрій населених пунктів» 06.09.2005 № 2807-IV. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення: перерозподіл коштів
З обґрунтуванням можна ознайомитись за посиланням https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник, в технічному завдані вказані види послуг з розсипання притиожележних матеріалів для запобігання утворення льодового покриву, що в свою чергу належить до прибирання вулиць, тому застосовано код ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Виконання договору становить - 22 952 636,06 грн. з ПДВ