-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Сумка-підсумок для предметів особистої гігієни
Завершена
45 598 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 227 992.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 227 992.00 UAH
Номер:
573a884fdfad4636830994980933270c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-28-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2024 00:00
Період моніторингу:
28.02.2024 14:32 - 21.03.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2024-01-18-013592-a 18.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозицій ТОВ «ДЕНАВІ», ТОВ «МІК» та ТОВ «АНВА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель бази забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протокольним рішенням робочої групи бази забезпечення НГУ (військової частини 3075) від 18.01.2024 № 1, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕНАВІ» (далі – ТОВ «ДЕНАВІ»), товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК»), товариства з обмеженою відповідальністю «АНВА» (далі – ТОВ «АНВА»), протокол від 31.01.2024 № 10, протокол від 31.01.2024 № 11, протокол від 31.01.2024 № 12, повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2024, договір від 09.02.2024 № 6-РЗ на суму 42 000 000,00 грн з ПДВ укладений з ТОВ «АНВА», пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 06.03.2024 та 12.03.2024.
Період усунення порушень:
22.03.2024 16:36 - 28.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.03.2024 16:36
Запити/Пояснення
Номер:
bc3f72565b5845b88531a704a8beee49
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.03.2024 11:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Сумка-підсумок для предметів особистої гігієни» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-013592-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов надання забезпечення виконання договору про закупівлю (платіжні інструкції та виписки з рахунку, які підтверджують надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2da9db4f26614fc9b147d5a1d7c22ec3
Назва:
Доброго дня! Надаємо роз'яснення.
Дата опублікування:
06.03.2024 11:04
Опис:
Доброго дня!
База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075) (далі – База забезпечення, військова частина 3075) відповідно до наказу командувача Національної гвардії України «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 18.11.2022 № 401, уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладання державних контрактів (договорів) і договорів.
З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану База забезпечення керується вимогами Постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами) (далі – Особливості) щодо проведення закупівель, в свою чергу, Головним управлінням Національної гвардії України (далі – ГУ НГ України) на підставі наказу командувача Національної гвардії України «Про організацію оборонних закупівель у Національній гвардії України» від 05.10.2022 № 330 визначається предмет закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, порядок закупівлі, перелік, обсяги та очікувану вартість предмета закупівлі, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо та надається, на підставі розпоряджень, наказів та листів.
Враховуючи вищезазначене, надаючи відповідь на 1 задане Вами запитання, зазначаємо, що розпорядженням ГУ НГ України (розпорядження додається) визначено порядок проведення закупівлі сумок для предметів особистої гігієни, їх об’єми, місця постачання, очікувана вартість тощо.
Щодо формування очікуваної вартості, нами також додатково проводиться уточнення очікуваної вартості предмету закупівлі про що надаємо відповідні матеріали результату моніторингу очікуваної вартості. Так, за підсумками моніторингу, очікувана вартість предмету закупівлі становила більшу вартість, ніж очікувана вартість встановлена ГУ НГУ в розпорядженні.
Очікувана вартість ГУ НГУ – 45 598 400,00 гривень.
Очікувана вартість за результатами моніторингу – 55 786 000,00 гривень.
Так, відповідно проведеного моніторингу коливання ціни на ринку в бік зменшення встановлено не було та з метою недопущення завищеної очікуваної вартості закупівля опублікована відповідно очікуваної вартості встановленої в розпорядженні ГУ НГУ.
Щодо 2 Вашого питання. Переможець спрощеної закупівлі ТОВ «АНВА» під час укладання договору про закупівлю виконав вимоги оголошення в частині надання платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору та надав оригінал зазначеного документу (документи додаються).
Номер:
ee6996747caa49bcbde2af715c41798c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.03.2024 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Сумка-підсумок для предметів особистої гігієни» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-013592-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог, зазначених в оголошенні: «Переможець спрощеної закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати, зокрема:
- Виписку/Витяг з Єдиного державного юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців станом на дату підготовки проєкту договору;
- Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток та свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі наявності);
- Калькуляцію ціни (розрахунок ціни) на постачання товару відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.07.2023 № 736 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» сформованої Постачальником з урахуванням всіх податків та зборів, загальновиробничих, адміністративних, операційних та інші витрат виконавця, пов’язаних з виготовленням товарів, виконанням робіт та наданням послуг, а також прибуток (постачальницька винагорода) виконавця;
- Оригінал платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору.»
Яким чином ТОВ «АНВА» підтверджені зазначені вимоги оголошення (вказати назву файлу, номер сторінки).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
32c6d534d4ae452daeb2be4869787dd8
Назва:
Доброго дня! Надаємо роз'яснення.
Дата опублікування:
12.03.2024 10:52
Опис:
Доброго дня!
Щодо Вашого запиту повідомляємо, що Переможець спрощеної закупівлі «Сумка-підсумок для предметів особистої гігієни» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-013592-a) ТОВ «АНВА» під час укладання договору про закупівлю виконав вимоги зазначені в оголошенні «Переможець спрощеної закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати» та надав всі відповідні документи в паперовому вигляді під час укладання договору. На Ваш запит надаємо визначені Вами документи Переможця в електронному вигляді, а саме:
- Витяг з Єдиного державного юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців станом на дату підготовки проєкту договору – «1. Витяг з ЄДР юридичних осіб.pdf», сторінки 1-10;
- Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток та свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі наявності) – «2.1. Копія свідоцтва платника ПДВ.pdf», сторінка 1;
- Калькуляцію ціни (розрахунок ціни) на постачання товару відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.07.2023 № 736 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» сформованої Постачальником з урахуванням всіх податків та зборів, загальновиробничих, адміністративних, операційних та інші витрат виконавця, пов’язаних з виготовленням товарів, виконанням робіт та наданням послуг, а також прибуток (постачальницька винагорода) виконавця – «3. Калькуляція ціни.pdf», сторінка 1;
- Оригінал платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору – «4.1. Платіжна інструкція.pdf», сторінка 1.