Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.01.2024 № 1, звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 19.01.2024, від 19.01.2024, від 19.01.2024, від 19.01.2024, від 22.01.2024, від 25.01.2024, від 30.01.2024, від 30.01.2024, від 01.02.2024, від 02.02.2024, від 06.02.2024, від 06.02.2024, від 06.02.2024, від 06.02.2024, від 06.02.2024, від 06.02.2024, від 07.02.2024, від 07.02.2024, від 07.02.2024 та від 07.02.2024, роз’яснення Замовника на звернення від 22.01.2024, від 22.01.2024, від 22.01.2024, від 22.01.2024, від 24.01.2024, від 26.01.2024, від 01.02.2024, від 01.02.2024, від 05.02.2024, від 05.02.2024, від 07.02.2024, від 07.02.2024, від 06.02.2024, від 07.02.2024, від 07.02.2024, від 07.02.2024, від 07.02.2024, від 08.02.2024, від 08.02.2024 та від 08.02.2024, звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 26.01.2024, роз’яснення Замовника на звернення від 30.01.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.02.2024, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «ПРОМБІЗНЕС» (далі – ТОВ «ТД «ПРОМБІЗНЕС»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 19.02.2024 б/н про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ТД «ПРОМБІЗНЕС», документи, завантажені ТОВ «ТД «ПРОМБІЗНЕС» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 22.02.2024 № 6, скарга до процедури від 27.02.2024 за номером ID: UA-2024-01-18-012711-a.a2, рішення органу оскарження від 11.03.2024 № 4392-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 15.03.2024, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД «ПРОМБІЗНЕС» від 16.03.2024 № 8, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МІРАЙГРУП» (далі – ТОВ «МІРАЙГРУП»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІРАЙГРУП» від 19.03.2024 № 9, скарга до процедури від 21.03.2024 за номером ID: UA-2024-01-18-012711-a.b3, рішення органу оскарження від 02.04.2024 № 5895-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 08.04.2024, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД «ПРОМБІЗНЕС» від 08.04.2024 № 8/1, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «МІРАЙГРУП», документи, завантажені ТОВ «МІРАЙГРУП» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 09.04.2024 № 10, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 09.04.2024, пояснення та документи від 25.03.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
22.04.2024 17:27 - 26.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2024 17:27