• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарби та лаки згідно ДК021:2015 код 24220000-2 - Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини.

Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу)

Завершена

3 210 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 102.50 UAH
Номер: d9df0fb96baf49089a2fbc4a360bbd98
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-19-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 19.03.2024 16:59 - 10.04.2024 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З від 19.03.2024 № 23-з Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 19.03.2024 № 23-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13. UA-2024-01-18-012711-a 18.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.01.2024 № 1, звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 19.01.2024, від 19.01.2024, від 19.01.2024, від 19.01.2024, від 22.01.2024, від 25.01.2024, від 30.01.2024, від 30.01.2024, від 01.02.2024, від 02.02.2024, від 06.02.2024, від 06.02.2024, від 06.02.2024, від 06.02.2024, від 06.02.2024, від 06.02.2024, від 07.02.2024, від 07.02.2024, від 07.02.2024 та від 07.02.2024, роз’яснення Замовника на звернення від 22.01.2024, від 22.01.2024, від 22.01.2024, від 22.01.2024, від 24.01.2024, від 26.01.2024, від 01.02.2024, від 01.02.2024, від 05.02.2024, від 05.02.2024, від 07.02.2024, від 07.02.2024, від 06.02.2024, від 07.02.2024, від 07.02.2024, від 07.02.2024, від 07.02.2024, від 08.02.2024, від 08.02.2024 та від 08.02.2024, звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 26.01.2024, роз’яснення Замовника на звернення від 30.01.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.02.2024, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «ПРОМБІЗНЕС» (далі – ТОВ «ТД «ПРОМБІЗНЕС»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 19.02.2024 б/н про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ТД «ПРОМБІЗНЕС», документи, завантажені ТОВ «ТД «ПРОМБІЗНЕС» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 22.02.2024 № 6, скарга до процедури від 27.02.2024 за номером ID: UA-2024-01-18-012711-a.a2, рішення органу оскарження від 11.03.2024 № 4392-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 15.03.2024, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД «ПРОМБІЗНЕС» від 16.03.2024 № 8, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МІРАЙГРУП» (далі – ТОВ «МІРАЙГРУП»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІРАЙГРУП» від 19.03.2024 № 9, скарга до процедури від 21.03.2024 за номером ID: UA-2024-01-18-012711-a.b3, рішення органу оскарження від 02.04.2024 № 5895-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 08.04.2024, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД «ПРОМБІЗНЕС» від 08.04.2024 № 8/1, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «МІРАЙГРУП», документи, завантажені ТОВ «МІРАЙГРУП» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 09.04.2024 № 10, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 09.04.2024, пояснення та документи від 25.03.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 22.04.2024 17:27 - 26.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.04.2024 17:27

Запити/Пояснення