-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (90610000-6) (ДК 021:2015) Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Завершена
1 050 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
d9a6bf15ba984ed19f2b636daf082088
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-09-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.07.2024 00:00
Період моніторингу:
09.07.2024 16:38 - 31.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.07.2024 № 142
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.07.2024 № 142.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2024-01-18-012863-a, 18.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; наявності підстав та обгрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з урахуванням Особливостей №1178; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень пунктів 3 та 13 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; наявність підстав та обгрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Bідділу житлово-комунального господарства, благоустрою, земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища, містобудування та архітектури Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-01-18-005079-b); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет та умови закупівлі; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір про надання послуг від 18.01.2024 №04; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо проведення Замовником процедури відкритих торгів з особливостями за ID: UA-2024-01-02-001349-a; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом встановлено, що при оприлюдненні Замовником змін до річного плану закупівель щодо проведення досліджуваної закупівлі без використання електронної системи (ID річного плану: UA-P-2024-01-18-005079-b) вказано, що закупівля буде проведена відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178.
Так, відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
Одночасно, відповідно до вимог пункту 13 Особливостей №1178, у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Моніторингом встановлено, що Замовником 18.01.2024 опубліковано в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за ID: UA-2024-01-18-012863-a та договір про надання послуг від 18.01.2024 №04.
Однак, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей №1178 у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, підготовленого уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою Замовника та погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, в електронній системі закупівель не оприлюднено.
Замовником, у наданому під час моніторингу поясненні щодо причин не опублікування в електронній системі закупівель обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, зазначено, що 18.01.2024 уповноваженою особою було прийнято протокольне рішення №б/н від 18.01.2024 та обгрунтування (додане до пояснення) щодо організації та проведення закупівлі за предметом «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (код ДК 021:2015:90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць)».
До вказаного пояснення Замовником долучено обгрунтування порядку застосування Замовником виключень при укладанні договору за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей №1178 (наказ Замовника від 18.01.2024 №02), яке підписане уповноваженою особою Замовника Богданом Фещаком та затверджене начальником Замовника Іваном Березовським.
Проте, на порушення вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178, разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель Замовником в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 у вигляді розпорядчого рішення або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника (в тому числі які були надані до моніторингу) 18.01.2024 не оприлюднено.
Період усунення порушень:
23.07.2024 12:23 - 07.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.07.2024 12:23
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13/0177/2024пр
Дата відкриття провадження:
10.09.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
13/0177/2024пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-18-012863-а, повідомляємо що з уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну роботу, щодо недопущення в подальшому порушень пунктів 3 та 13 Особливостей №1178 та заплановані навчання. Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб, щодо проведення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
25.07.2024 11:59
Запити/Пояснення
Номер:
528abb9481664716bdd1ccafad61febb
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Bідділу житлово-комунального господарства, благоустрою, земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища, містобудування та архітектури Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області
Дата опублікування:
10.07.2024 17:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-18-012863-a, яка проводилась Bідділом житлово-комунального господарства, благоустрою, земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища, містобудування та архітектури Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями.
3. Надати інформацію, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано Комунальне підприємство «Виробниче міське управління житлово-комунального господарства м. Хирів», з яким укладено договір про надання послуг від 18.01.2024 №04.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
97e0f0e179de4550a6636a5d8162ff2c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.07.2024 10:22
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень від 10.07.2024 р., повідомляємо наступне. Системою Prozorro було відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з особливостями, у тому числі за лотом за предметом закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (код ДК 021:2015 –90610000-6– Послуги з прибирання та підмітання вулиць)») (ідентифікатор UA-2024-01-02-001349-a звіт додається. Відповідно до пп.6 п.13 Особливостей затверджених Постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування при укладенні договору про закупівлю без застосування відкритих торгів ,предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
1. Очікувану вартість предмета закупівлі розраховувалось з середніх ринкових цін та коштів, які були використані за 2023 рік.
2. 12.01.2024 р. Відділом житлово-комунального господарства, благоустрою, земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища, містобудування та архітектури Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області було направлено листи з пропозицією укладення договору до двох учасників: КП МВУ ЖКГ м. Добромиль та КП ВМУ ЖКГ м. Хирів. (сканкопія додається). 12.01.2024 року було отримано відповіді, де КП ВМУ ЖКГ м. Добромиль відмовилися від укладення Договору, натомість КП МВУ ЖКГ м. Хирів надали згоду на укладення договору. (сканкопії додаються).
3. 18.01.2024року Уповноваженою особою було прийнято протокольне рішення № б/н від 18.01.2024 року та обгрунтування (додається), щодо організації та проведення закупівлі за предметом «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (код ДК 021:2015 –90610000-6– Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» .
Номер:
2eb7876aa0544816b400bca0a22c4430
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Bідділу житлово-комунального господарства, благоустрою, земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища, містобудування та архітектури Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області
Дата опублікування:
11.07.2024 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-18-012863-a, яка проводилась Bідділом житлово-комунального господарства, благоустрою, земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища, містобудування та архітектури Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно з підпунктом 6 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) придбання замовниками послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо дотримання Замовником вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 (в частині відповідності вимог до учасника, що були визначені Замовником у тендерній документації за попередньо відміненими відкритими торгами та підстав Комунального підприємства «Виробниче міське управління житлово-комунального господарства м. Хирів» при укладенні договору за результатами проведеної закупівлі без застосування відкритих торгів, виконання таких вимог).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c5870cb64a94448f8ee6340bbf263c5c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.07.2024 11:57
Опис:
На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища, містобудування та архітектури Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області запит на пояснення щодо моніторингу закупівлі UA-2024-01-18-012863-a розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища, містобудування та архітектури Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-01-02-001349-a.10.01.2024 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-02-001349-a/print/report/pdf).
При цьому у Замовника і далі існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-01-02-001349-а від 02 січня 2024 року https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-02-001349-a/print/report/pdf.
Також надаємо документальне підтвердженням щодо дотримання Замовником вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 (в частині відповідності вимог до учасника, що були визначені Замовником у тендерній документації за попередньо відміненими відкритими торгами та підстав Комунального підприємства «Виробниче міське управління житлово-комунального господарства м. Хирів» при укладенні договору за результатами проведеної закупівлі без застосування відкритих торгів, виконання таких вимог).