• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Бензин А-95, дизельне паливо ( код за CPV ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти)

Завершена

1 716 232.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 162.32 UAH
Номер: 003672e12d604c7c87b7a7ea67ba5ff0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-25-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 25.03.2024 10:59 - 16.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.03.2024 №21-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 25.03.2024 №21-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-01-18-009750-a 18.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрнафта-Постач» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог абзацу першого пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону шляхом припинення зобов’язань за договором на закупівлю товару від 26.02.2024 №ІФL-037/24/17 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) з дотриманням положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 04 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Благоустрій» Яремчанської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 18.01.2024 №2 (далі – ТД в старій редакції від 18.01.2024), тендерну документацію Замовника (зі змінами), затверджену протоколом уповноваженої особи від 06.02.2024 №4 (далі – ТД в новій редакції від 06.02.2024), перелік змін до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач» (далі – ТОВ «Укрнафта-Постач»), скарга ТОВ «Синергія Систем» від 22.01.2024 №UA-2024-01-18-009750-a.a1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.01.2024 №1937-р/пк-пз, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 15.02.2024 року, протокол уповноваженої особи від 15.02.2024 №5, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2024 року, договір на закупівлю товару від 26.02.2024 №ІФL-037/24/17, повідомлення про внесення змін до договору від 29.03.2024 року, додаткову угоду від 28.03.2024 №1, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 29.03.2024 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що згідно пункту 4 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до ТД учасник повинен надати: «Опис предмета закупівлі - Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі (згідно Додатку № 2 цієї тендерної документації) з приміткою на кожній сторінці «Згідні поставити в повному обсязі», підписом кожної сторінки та печаткою у разі її використання.». Однак, на виконання вищевказаної вимоги учасником ТОВ «Укрнафта-Постач» надано документ (файл «Лист-гарантія відповідності предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним показникам.pdf») згідно Додатку 2 до ТД в старій редакції від 18.01.2024. Також, у пункті 2 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД в новій редакції від 06.02.2024 Замовник зазначив: «2. Наявність власних АЗС/АЗК постачальника чи АЗС/АЗК партнерів в межах 5 км від матеріально-технічної бази Замовника, що знаходиться за адресою: вул Довбуша 88А, м.Яремче, Івано-Франківська обл., 78500. На підтвердження інформації Учасники подають гарантійний лист із зазначенням інформації про АЗС/АЗК на яких можна заправитись паливними картками, виданими Учасником із зазначенням переліку АЗС та місцем їхнього розташування, а також гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2024 року, за паливними картками зразка Учасника.». У складі своєї тендерної пропозиції, поданої 25 січня 2024 19:32, ТОВ «Укрнафта-Постач» надано довідку про наявність АЗС в межах 5 км від Замовникка.pdf» (файл «Довідка про наявність АЗС в межах 5 км від Замовникка.pdf»), однак не надано гарантійний лист про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2024 року, за паливними картками зразка Учасника. Враховуючи вищевказане, Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 15 лютого 2024 року, в якому зобов’язано учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» надати: «1. Опис предмета закупівлі - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі (згідно додатку № 2 цієї тендерної документації) з приміткою на кожній сторінці «Згідні поставити в повному обсязі», підписом кожної сторінки та печаткою у разі її використання, згідно тендерної документації зі змінами затвердженою 06.02.2024р. 2. Згідно п.2 додатку 2 до тендерної документації зі змінами затвердженою 06.02.2024р.на підтвердження інформації Учасники подають гарантійний лист із зазначенням інформації про АЗС/АЗК на яких можна заправитись паливними картками, виданими Учасником із зазначенням переліку АЗС та місцем їхнього розташування, а також гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2024 року, за паливними картками зразка Учасника», які відносяться до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД в новій редакції від 06.02.2024. Абзацом другим пункту 43 Особливостей передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, замовник безумовно відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, якщо в ній відсутня інформація та/або документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме інформація/ документи учасником не подані. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» Замовник неправомірно розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 15 лютого 2024 року, що є порушенням вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей та відповідно на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив ТОВ «Укрнафта-Постач» переможцем торгів та уклав з ним договір на закупівлю товару від 26.02.2024 №ІФL-037/24/17 на суму 1 502 715,00 гривень з ПДВ. Крім того, відповідно до пункту 3 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД в новій редакції від 06.02.2024 учасник повинен подати гарантійний лист про одночасну наявність на об`єкті учасника: автомобільного бензину А-95 та дизельного пального. Однак, ТОВ «Укрнафта-Постач» у складі своєї тендерної пропозиції, поданої 25 січня 2024 19:32, вищевказаного гарантійного листа не надано. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 04.04.2024 14:36 - 19.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.04.2024 14:36

Запити/Пояснення