-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сирні продукти (сир твердий 50% жиру, сир кисломолочний 9% жиру)
Технічні, якісні та кількісні характеристики прописані в тендерній документації
Завершена
464 013.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 320.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 320.07 UAH
Номер:
abd7800b54974197afaab15257cb379c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-15-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2024 00:00
Період моніторингу:
15.07.2024 14:09 - 06.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.07.2024 № 52-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Світлана ЧОРНІЙ
Додаток до наказу від 15.07.2024 № 52-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
4 UA-2024-01-18-008289-a 18.01.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) Онищенко І.В.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує вжити заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, які не забезпечили дотримання законодавства у сфері закупівель та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік КУ Лонковецький психоневрологічний інтернат (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника 16.01.2024 №6, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.01.2024, тендерну пропозицію ТОВ "Деражнянський молочний завод", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.01.2024 № 30, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.01.2024, договір від 05.02.2024 № 3 (далі – Договір), додаткова угода № 1 від 19.03.2024, додаткова угода № 2 від 27.05.2024, пояснення та документи від 22.07.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 23 Особливостей, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель у порядку, встановленому статтею 8 Закону.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику 16.07.2024 направлено через електронну систему закупівель запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Однак, в порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник надав пояснення на запит про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі 22.07.2024, тобто з порушенням визначеного Законом строку (протягом трьох робочих днів).
Період усунення порушень:
26.07.2024 12:25 - 10.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2024 12:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби В Хмельницькій області від 26.07.2024 року. Уповноваженій особі -Щесняк Оксані винесене попередження щодо недопущення порушень законодавства у сфері закупівель. Проведена розяснювальна робота щодо недопущень таких порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
31.07.2024 17:18
Запити/Пояснення
Номер:
be1c28611b8a4cc0b4a8f36ce80ea18d
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
16.07.2024 14:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Сирні продукти (сир твердий 50% жиру, сир кисломолочний 9% жиру) за кодом ДК 021:2015 - 15540000-5: Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-008289-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до абзацу 1 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідні документи, які були використані щодо обґрунтування коливання ціни товару при укладанні додаткових угод від 19.03.2024 №1 та від 27.05.2024 № 2 до Договору від 05.02.2024 № 3?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
894fd3e97fa84eabae3231dfdd125744
Назва:
Відповідь на моніторинг до закупівлі "Сирні продукти (сир твердий 50% жиру, сир кисломолочний 9% жиру) UA-2024-01-18-008289-а"
Дата опублікування:
22.07.2024 17:29
Опис:
На запитання Державної аудиторської служби України Західний офіс Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області щодо моніторингу процедури закупівлі, інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-008289-а повідомляємо: 1. Щодо надання інформації та відповідних документів (комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зазначаємо наступне. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, специфікація розроблена з урахуванням встановлених на законодавчому рівні вимоги до харчування підопічних, що проживають в інтернатних закладах та діючих стандартів з виробництва. Кількісні показники предмету закупівлі визначенні з планової кількості підопічних проживаючих в інтернаті та відповідно до норм споживання згідно із затвердженим примірним піврічним меню. Відповідно до специфікації та кількісних показників предмета закупівлі (Додаток 2) технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі вимог таких документів: 1) ДСТУ ISO 22000:2019 системи управління безпечністю харчових продуктів; 2) ДСТУ ISO 14001:2015 Система екологічного управління; 3) ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю; 4) ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоровя та безпекою праці. Очікувану вартість предмета закупівлі було ввизначено виходячи з середньої ціни на ринку, яка склалась на даний час, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни постачальників, що міститься у відкритому доступі, на підставі розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275. Для порівняння використовувались дані офіційних статистичних видань, а саме: середні ціни на основні продукти харчування та споживчі товари по Хмельницькій області. Розмір бюджетного призначення розраховано виходячи із середніх цін на відповідну продукцію, планової кількості підопічних, які харчуються в закладі замовника та норм споживання згідно із затвердженим примірним піврічним меню. 2. Щодо питання другого зазначаємо наступне: Відповідно до абзацу 1 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобовязань сторонами в повному обсязі, крім випадків погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Зазначаємо наступне переможцем відкритих торгів системою визначено ТОВ "Деражнянський молочний завод", з яким укладений договір про поставку товару (Сирні продукти (сир твердий 50% жиру, сир кисломолочний 9% жиру) ) від 05.02.2024 року №3. В березні 2024 року ТОВ "Деражнянський молочний завод" надав лист від 08.03.2024 року №240 про збільшення ціни товару відповідно до пп.2 п.19 Особливостей і від 20.05.2024 року №396. Підтвердженням збільшення ціни товару є "Інформаційна довідка" від 05.03.2024 року №22-05/177 Хмельницької торгово-промислової палати, а також "Інформаційна довідка" від 17.05.2024 року №22-05/482.