• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

сік

Завершена

492 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 460.75 UAH
Номер: b4bbf460921c41bc96c272e5dce9045c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-21-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.02.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 21.02.2024 12:24 - 14.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.02.2024 № 10-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 21.02.2024 № 10-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5.UA-2024-01-17-017749-a від 17.01.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710 встановлено порушення пункту 4-1 цієї Постанови. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 18 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Майданський В.І. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, підстав відхилення тендерної пропозиції ФОП Стайоха О.О., своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 07.02.2024 за №26 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Заліщицької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.01.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою (протокол відхилення) від 30.01.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.01.2024, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Стайохи Олександра Олександровича (далі – ФОП Стайоха О.О.), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Майданського Василя Івановича (далі – ФОП Майданський В.І.), повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2024 року, договір закупівлі від 07.02.2024 за №26, пояснення Замовника від 26.02.2024 та від 07.03.2024, отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на вищевикладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області 22.02.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації про посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», із внесеними змінами, 19.12.2020, постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710» (далі – Постанова №710). На вищезазначений запит Замовник 26.02.2024 надав пояснення про те, що: «…Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщено на власному веб-сайті…». Згідно із вимогами пункту 4-1 Постанови №710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства встановлено, що на порушення вимог пункту 18 статті 22 Закону при закупівлі товарів в тендерній документації зазначено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб`єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуги як співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Аналізом пропозиції ФОП Майданський В.І. на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступне. Відповідно до вимоги Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до тендерної документації учасникам, на підтвердження якості запропонованого товару, встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції одного із документів, що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, або інший документ). На зазначену вимогу ФОП Майданський В.І. у складі своєї пропозиції не подано жодного із перелічених вищезазначених документів, які б посвідчували якість товару щодо кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі. Замовником в інформації від 07.03.2024 зазначено: «…Учасник МАЙДАНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ на виконання вимог Додатку 1 до тендерної документації надав в складі тендерної пропозиції файл «Сертифікат відповідності ФГ Пріма.PDF». Внаслідок неналежногло аналізу пропозиції даний файл був прийнятий, як підтвердження вимоги Додатку 1 ...». Отже, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 пропозицію ФОП Майданський В.І. не відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 11.03.2024 12:24 - 26.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.03.2024 12:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: сторони дійшли згоди щодо розірвання договору про закупівлю від 07.02.2024 №26
Дата публікації звіту: 18.03.2024 20:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 19.03.2024 14:28

Запити/Пояснення