• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій

Завершена

1 951 859.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 19 518.59 UAH
Номер: 2e20602afec943e3bfb4e66801050e27
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-05-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.02.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 05.02.2024 14:20 - 27.02.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.02.2024 № 9-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 05.02.2024 № 9-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-01-17-016913-a 17.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, tanjaryda@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Кіт Василь Васильович встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей при складанні тендерної документації та заходи щодо усунення виявлених порушень абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 та абзацу другого пункту 43 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за договором від 16.02.2024 № 4 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 21 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею № 18 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.01.2024 (зі змінами) (далі – ТД), перелік змін до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Кіт Василь Васильович, вимогу про усунення невідповідностей до 02 лютого 2024, протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 02.02.2024 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2024 року, договір від 16.02.2024 № 4, пояснення Замовника від 13.02.2024 та від 16.02.2024 року. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей в ТД Замовника не зазначено такі відомості, як по-батькові посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Замовником, на порушення абзацу другого пункту 43 Особливостей, на веб-порталі уповноваженого органу «Prozorro» оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей до 02.02.2024 року, в якій зобов’язано учасника ФОП Кіт Василь Васильович завантажити інформацію у вигляді специфікації відповідно до додатку 2 тендерної документації, що відноситься до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (підпункт 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпункт 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації). Абзацом другим пункту 43 Особливостей передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Поряд з цим, у пункті 1.1 пункту 1 розділу ІІІ ТД Замовник визначив, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів: - інформацією у вигляді технічної специфікації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідною технічною специфікацією відповідно до додатку 2 цієї тендерної документації». Також, у підпункті 6.1 пункту 6 розділу ІІІ ТД Замовник вимагає: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, в тому числі: - технічна специфікація щодо предмету закупівлі викладена у додатку 2 до ТД у якій зазначено інформація, найменування, обсяг, місце поставки, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі». Однак, у складі тендерної пропозиції ФОП Кіт Василь Васильович не надано технічну специфікацію, відповідно до додатку 2 до ТД. Щодо зазначеного порушення Замовнику надано запит про надання пояснень від 13.02.2024 року. На запит Замовником надано пояснення від 16.02.2024, які не спростовують факту вчиненого порушення. Слід зазначити, що вказані Замовником документи не відображають інформацію про кількість учнів пільгових категорій, які планується, що будуть отримувати сніданки (по вікових групах), кількість учнів пільгових категорій, які планується, що будуть отримувати обіди (по вікових групах) та кількість днів харчування, що визначено у технічній специфікації, яку учасником ФОП Кіт Василь Васильович не надано. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції ФОП Кіт Василь Васильович Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 02 лютого 2024 року, в якому зобов’язано ФОП Кіт Василь Васильович завантажити інформацію у вигляді специфікації відповідно до додатку 2 тендерної документації, що є порушенням вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей та, відповідно, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Кіт Василь Васильович як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень: 21.02.2024 11:24 - 07.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2024 11:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи результати моніторингу, уповноваженою особою Замовника в подальшому буде вжито усіх необхідних заходів направлених на недопущення у майбутньому порушень закупівельного законодавства з урахуванням Особливостей затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 . Зокрема, уповноваженою особою, будуть вжиті заходи щодо підвищення кваліфікації шляхом отримання додаткових знань на курсах з підвищення кваліфікації спеціалістів у сфері публічних закупівель, самостійного проходження тренінгів, вебінарів та онлайн-курсів для замовників, які регулярно організовуються на закупівельних майданчиках та веб-порталі «Prozorro», а також самостійно шляхом відстеження та реалізації на практиці усіх змін до нормативно-правових документів, що регулюють сферу публічних закупівель. Окрім того, сторони договору про закупівлю, керуючись правовими нормами Цивільного та Господарського кодексів України дійшли взаємної згоди про розірвання (припинення) дії договору про закупівлю № 4 від 16.02.2024р. Інформація та документи (додаткова угода № 1 від 28.02.2024р.) про розірвання (припинення) дії договору буде оприлюднена на веб-порталі уповноваженого органу у строки встановлені чинним законодавством.
Дата публікації звіту: 28.02.2024 19:43

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Договір розірвано.
Дата публікації: 01.03.2024 09:28

Запити/Пояснення