-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин), дизельне паливо (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо), дизельне паливо (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо))
Завершена
5 621 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 56 211.00 UAH
мін. крок: 1% або 56 211.00 UAH
Номер:
92b4d029cc7c458996cd74cc33e95f9a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-16-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.07.2024 00:00
Період моніторингу:
16.07.2024 16:22 - 07.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2024 № 149
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.07.2024 № 149.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2024-01-17-016874-a, 17.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 05 серпня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-01-16-007543-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙДНАФТА» (в частині правомірності її відхилення Замовником); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 29.01.2024 №б/н; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СЕНТАЙМ ГРУП» (далі – ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП»); опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» та опубліковані цим учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 01.02.2024 №б/н; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір про закупівлю від 13.02.2024 №2/2024; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
05.08.2024 15:56 - 09.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.08.2024 15:56
Запити/Пояснення
Номер:
9aa530f75c5b44dfb5f157a23db46f98
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
18.07.2024 15:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.07.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-17-016874-a, яка проводилась Інститутом сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b4029e28c9434c6b922c1bdd02edd38d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.07.2024 18:49
Опис:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару – замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Якісні та технічні характеристики заявленої кількості бензину та дизельного палива визначені з урахуванням реальних потреб інституту та оптимального співвідношення ціни та якості. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим законодавством нормам, встановленим/зареєстрованим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі під час їх транспортування.
бензин (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин) - 15 000 л.
дизельне паливо (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо) - 10 000 л.
дизельне паливо (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо) - 90 000 л.
- бензин А-95 (смарт-картки або скретч-картки (або талони)) та дизельне паливо (смарт-картки або скретч-картки (або талони)) за адресою: 81115, Львівська обл., Львівський район, с. Оброшине, вул. Грушевського, 5
- дизпаливо (наливом): 81115, Львівська обл., Львівський район, с. Оброшине, вул. Шашкевича, 12 г.
Мета використання товару: для задоволення потреб у проведенні наукових досліджень та вирощуванні сільськогосподарських культур Замовника.
Розрахунок очікуваної вартості товару визначено методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін щодо товару, який закуповується, на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі моніторингу пропозицій трьох постачальників даного виду товару (документальне підтвердження додається)
бензин А-95 (талони)
Середня ціна за 1 л: 51,64+51,29+51,15 = 154,08 / 3 = 51,36 грн з ПДВ
Кількість – 15 000 л
Вартість – 770 400 грн з ПДВ
дизпаливо (талони)
Середня ціна за 1 л: 51,26+51,49+51,06 = 153,81 / 3 = 51,27 грн з ПДВ
Кількість – 10 000 л
Вартість – 512 700 грн з ПДВ
дизпаливо (налив)
Середня ціна за 1 л: 48,30+48,25+48,05 = 144,60 / 3 = 48,20 грн з ПДВ
Кількість – 90 000 л
Вартість– 4 338 000 грн з ПДВ
Очікувана вартість 5 621 100,00 грн з ПДВ
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Обґрунтування закупівель за державні кошти https://isgkr.com.ua/index.php/info/obgruntuvannia-zakupivel-za-derzhavni-koshty