• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охорона об’єктів благоустрою міста

Завершена

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Номер: 3eedc8b024aa4a5f92d8e985f35cba70
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-26-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 26.03.2024 16:00 - 17.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 26.03.2024 № 34 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 26.03.2024 № 34 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2024-01-17-015283-a 17.01.2024 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій устновлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710) - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених шляхом припинення зобов`язань за Договором на надання послуг від 12.02.2024 № 12/02-1 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2024-01-17-006233-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.01.2024 № 1630-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА", Вимогу про усунення невідповідностей до 03 лютого 2024, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 05.02.2024 № ВТП 05/02. UA-2024-01-17-015283-a, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 05.02.2024, Договір на надання послуг від 12.02.2024 № 12/02-1(далі – Договір № 12/02-1), Додаткову угоду від 12.02.2024 № 1 до Договору № 12/02-1, Додаткову угоду від 12.02.2024 № 2 до Договору № 12/02-1, Додаткову угоду від 26.02.2024 № 3 до Договору № 12/02-1, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 11.04.2024 та 12.04.2024 через електронну систему закупівель. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям установлено, що вимогами Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовника передбачено надання по кожному працівнику, зазначеному учасником у інформаційній довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду. Проведеним аналізом установлено, що наявність сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду передбачало «Положення про сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 28.11.97 р. N 339, яке утратило чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я N 651 від 18.04.2022. Отже, Замовником порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що у Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» до тендерної документації Замовник зазначив: «Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи (послуги), запропоновані на конкурсні торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасник ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА" листом від 24.01.2024 № 17 підтвердив необхідність отримання ліцензії на надання послуг з охорони та надав сканований оригінал ліцензії від 05.05.2016 № 362, в якому зазначена адреса підприємства: 50076, Дніпропетровська область, місто Кривій Ріг, вулиця Балакіна, будинок 2. Однак, відповідно п. 1.5. розділу 1 «Загальні положення» Статуту ТОВ «Професійна варта», затвердженого протоколом загальних зборів учасників ТОВ «Професійна варта» від 25.09.2017 № 3, визначено місцезнаходження товариства: 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 4, що підтверджено витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань Відповідно до ч.2 ст.15 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 р. № 222-VIII: Ліцензіат зобов’язаний повідомляти орган ліцензування про всі зміни даних, зазначених у заяві, документах та відомостях, що додавалися до заяви про отримання ліцензії, протягом строку, встановленого ліцензійними умовами. У разі відсутності ліцензійних умов ліцензіат зобов’язаний повідомляти орган ліцензування про всі зміни даних, зазначених у заяві, документах та відомостях, що додавалися до заяви про отримання ліцензії, протягом одного місяця з дня, наступного за днем їх настання, але на дату подання тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ «Професійна варта» не внесені зміни у ліцензію стосовно адреси підприємства. Враховуючи ч.7 ст.15 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 р. № 222-VIII: Непереоформлена у встановлений строк ліцензія є недійсною і підлягає анулюванню, крім випадку, передбаченого абзацом третім цієї частини. Отже, ліцензія учасника торгів ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА" є недійсною та підлягала анулюванню. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Проте, на порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА", натомість визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав Договір на надання послуг від 12.02.2024 № 12/02-1 на суму 3 216 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 19.04.2024 17:08 - 04.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.04.2024 17:08

Оскарження висновку в суді

Опис: справа № 160/11612/24 від 06.05.2024
Дата публікації: 15.05.2024 11:28

Запити/Пояснення