-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охорона об’єктів благоустрою міста
Завершена
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Номер:
3eedc8b024aa4a5f92d8e985f35cba70
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-26-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2024 00:00
Період моніторингу:
26.03.2024 16:00 - 17.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
26.03.2024 № 34
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.03.2024 № 34
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2024-01-17-015283-a 17.01.2024 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій устновлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710) - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених шляхом припинення зобов`язань за
Договором на надання послуг від 12.02.2024 № 12/02-1 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2024-01-17-006233-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.01.2024 № 1630-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА", Вимогу про усунення невідповідностей до 03 лютого 2024, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 05.02.2024 № ВТП 05/02. UA-2024-01-17-015283-a, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 05.02.2024, Договір на надання послуг від 12.02.2024 № 12/02-1(далі – Договір № 12/02-1), Додаткову угоду від 12.02.2024 № 1 до Договору № 12/02-1, Додаткову угоду від 12.02.2024 № 2 до Договору № 12/02-1, Додаткову угоду від 26.02.2024 № 3 до Договору № 12/02-1, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 11.04.2024 та 12.04.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям установлено, що вимогами Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовника передбачено надання по кожному працівнику, зазначеному учасником у інформаційній довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду. Проведеним аналізом установлено, що наявність сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду передбачало «Положення про сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 28.11.97 р. N 339, яке утратило чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я N 651 від 18.04.2022. Отже, Замовником порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що у Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» до тендерної документації Замовник зазначив: «Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи (послуги), запропоновані на конкурсні торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
Учасник ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА" листом від 24.01.2024 № 17 підтвердив необхідність отримання ліцензії на надання послуг з охорони та надав сканований оригінал ліцензії від 05.05.2016 № 362, в якому зазначена адреса підприємства: 50076, Дніпропетровська область, місто Кривій Ріг, вулиця Балакіна, будинок 2.
Однак, відповідно п. 1.5. розділу 1 «Загальні положення» Статуту ТОВ «Професійна варта», затвердженого протоколом загальних зборів учасників ТОВ «Професійна варта» від 25.09.2017 № 3, визначено місцезнаходження товариства: 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 4, що підтверджено витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань
Відповідно до ч.2 ст.15 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 р. № 222-VIII: Ліцензіат зобов’язаний повідомляти орган ліцензування про всі зміни даних, зазначених у заяві, документах та відомостях, що додавалися до заяви про отримання ліцензії, протягом строку, встановленого ліцензійними умовами. У разі відсутності ліцензійних умов ліцензіат зобов’язаний повідомляти орган ліцензування про всі зміни даних, зазначених у заяві, документах та відомостях, що додавалися до заяви про отримання ліцензії, протягом одного місяця з дня, наступного за днем їх настання, але на дату подання тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ «Професійна варта» не внесені зміни у ліцензію стосовно адреси підприємства.
Враховуючи ч.7 ст.15 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 р. № 222-VIII: Непереоформлена у встановлений строк ліцензія є недійсною і підлягає анулюванню, крім випадку, передбаченого абзацом третім цієї частини. Отже, ліцензія учасника торгів ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА" є недійсною та підлягала анулюванню.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Проте, на порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА", натомість визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав Договір на надання послуг від 12.02.2024 № 12/02-1 на суму 3 216 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
19.04.2024 17:08 - 04.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.04.2024 17:08
Оскарження висновку в суді
Опис:
справа № 160/11612/24 від 06.05.2024
Дата публікації:
15.05.2024 11:28
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
c0a986059d2b498d9ecf28e2a7fc677c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.04.2024 17:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Охорона об’єктів благоустрою міста» за ДК 021:2015: 79710000-4 — «Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-17-015283-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bbe1fdc1ca0b4d7db263a67cc12dd923
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
11.04.2024 13:56
Опис:
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувану вартість на надання послуг визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97. Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 3 500 000,00 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення: встановлено на підставі бюджету департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради на 2024 рік та запитано додаткові кошти
З обґрунтуванням можна ознайомитись за посиланням https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi
Номер:
610797644c4f45e0962f6a1eefa7c8b2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.04.2024 17:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Охорона об’єктів благоустрою міста» за ДК 021:2015: 79710000-4 — «Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-17-015283-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
проведеним аналізом установлено, що за результатами розгляду тендерних пропозицій згідно з Рішенням У.О. від 05.02.2024
№ ВТП 05/02. UA-2024-01-17-015283-a переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА". Просимо повідомити назву файлу у тендерній пропозиції учасника – переможця ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА", у якому знаходяться сертифікати про проходження профілактичного наркологічного огляду працівників, подання яких було передбачено вимогами Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовника, та ім’я файлу, у якому знаходиться довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергово психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (по формі № 100-2/о, яка затверджена Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18 квітня 2022 року № 651) на працівника Малеєва Олексія Вікторовича.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3198f9ebfa4f4d58a303b7a37ae04d94
Назва:
Звернення до Держаудитслужби України
Дата опублікування:
24.04.2024 14:54
Опис:
По питанню щодо підтвердження працівників Замовник не погоджується з Висновком та повідомляє.
Пунктом 3-7 Розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На сьогодні порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, регламентуються ОСОБЛИВОСТЯМИ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), (далі – Особливості).
Пунктом 28 Особливостей врегульовано: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.».
Так, частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, звертаємо увагу! Наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про вдосконалення системи профілактичних протиалкогольних та протинаркотичних заходів та обов'язкових профілактичних наркологічних оглядів» від 28.11.1997 року № 339 , який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 грудня 1997 р. за № 586/2390 (далі Наказ №339) на сьогодні є чинним, та Міністерством охорони здоров'я України наказом від 18.04.2022 №651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин» до Наказу №339 були внесені зміни, що регламентується п.2 цього наказу, а саме:
«2. Внести до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 28 листопада 1997 року № 339 «Про вдосконалення системи профілактичних протиалкогольних та протинаркотичних заходів та обов’язкових профілактичних наркологічних оглядів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 грудня 1997 року за № 586/2390, такі зміни:
1) у пункті 1:
підпункт 1.1 виключити.
У зв’язку з цим підпункт 1.2 вважати підпунктом 1.1;
підпункт 1.3 виключити.
У зв’язку з цим підпункт 1.4 вважати підпунктом 1.3;
підпункт 1.7 виключити.
2) у пункті 2 слова «контроль за діяльністю закладів охорони здоров’я, в яких проводяться обов’язкові профілактичні наркологічні огляди, та» виключити.».
Крім цього, саме наказом від 18.04.2022 №651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин», на який йдеться посилання у тендерній документації, затверджено форму первинної облікової документації № 100-2/о «Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____» та Інструкцію щодо її заповнення.
Звертаємо увагу, що у Додатку 3 до тендерної документації Замовник зазначив: «Також, по кожному охоронцю надається сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду та довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (по формі №100-2/о, яка затверджена Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18 квітня 2022 року № 651).».
Таким чином, замовник самостійно у тендерній документації установив вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
По питанню щодо ліцензії Замовник не погоджується з Висновком та повідомляє наступне.
Зазначене вище суперечить нормі пункту 37 Особливостей, яким визначено, зокрема наступне: «Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.».
Також слід наголосити, що відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Водночас зауважуємо, охоронна діяльність підлягає ліцензуванню відповідно до пункту 30 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 р. № 222-VIII (далі – Закон №222).
Термін «ліцензія» у Законі №222 вживається у наступному значенні – право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Водночас, термін «ліцензування» - засіб державного регулювання провадження видів господарської діяльності, спрямований на забезпечення безпеки та захисту економічних і соціальних інтересів держави, суспільства, прав та законних інтересів, життя і здоров’я людини, екологічної безпеки та охорони навколишнього природного середовища.
Слід зауважити!!! Нормою частини 7 статті 15 Закону №222, посилання на яку йдеться у Висновку, врегульовані наступні зміни, що стосуються ліцензіата або назви виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню:
«7. Право на здійснення виду господарської діяльності, на який отримано ліцензію, може переходити від ліцензіата, що був фізичною особою – підприємцем, до іншої фізичної особи, яка є її спадкоємцем. Така ліцензія ліцензіата підлягає у місячний строк переоформленню органом ліцензування на ім’я спадкоємця з дати набуття ним такого права, за умови відповідності спадкоємця вимогам відповідних ліцензійних умов.
У разі виникнення такої підстави для переоформлення ліцензії спадкоємець зобов’язаний протягом місяця подати до органу ліцензування заяву про переоформлення ліцензії та документи (їх копії (фотокопії), засвідчені спадкоємцем), що підтверджують наявність підстав для переоформлення ліцензії.
Зміна власника всього майна боржника у вигляді цілісного майнового комплексу відповідно до затвердженого судом плану санації не є підставою для переоформлення ліцензії. У такому разі товариство має право продовжувати провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності на підставі виданої раніше такому товариству відповідної чинної ліцензії.
Зміна найменування ліцензіата (акціонерного товариства) у зв’язку із зміною типу акціонерного товариства або у зв’язку із перетворенням ліцензіата (акціонерного товариства) в інше господарське товариство не є підставою для переоформлення ліцензії. У такому разі товариство має право продовжувати провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності на підставі виданої раніше такому товариству відповідної чинної ліцензії.
Непереоформлена у встановлений строк ліцензія підлягає анулюванню.
Непереоформлена у встановлений строк ліцензія є недійсною і підлягає анулюванню, крім випадку, передбаченого абзацом третім цієї частини.
Отже, жодна з підстав, про які йдеться у ч.7 ст.15 Закону №222, не стосується необхідності внесення змін щодо місцезнаходження ліцензіата.
Поряд з цим, принагідно повідомляємо про наступне. Термін «місце провадження виду господарської діяльності» у Законі №222 вживається у наступному значенні - місце (об’єкт, приміщення, будівля, земельна ділянка та/або територія), на якому (у межах якого) суб’єкт господарювання провадить господарську діяльність або яке використовується в його провадженні (може збігатися з місцезнаходженням суб’єкта господарювання).
Також, зазначаємо, що зміна адреси та назви підприємства – не впливає на господарську діяльність Товариства у сфері охоронної діяльності, які потребували б від органу ліцензування дій з оновлення або скасування діючої на підприємстві ліцензії. Інші дії органу ліцензування – не передбачені законом. Таким чином, зміна місцезнаходження Товариства, внесення інших змін, окрім виду діяльності не потребують скасування чи видачу оновленої ліцензії з впровадження охоронної діяльності.
Крім того , з 01 січня 2017 року (на підставі Закону України від 26.11.2015 №835-VIII) набули чинності зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 №222-VIII.
Вказаними змінами скасовано оформлення ліцензії, як документа у паперовій формі, та передбачено засвідчення факту наявності ліцензії шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань а також внесення відомостей до ліцензійного реєстру на сайті органу ліцензування. Також вищевказані зміни передбачають переоформлення ліцензії лише для фізичних осіб-підприємців.
ВИДАЧА ПАПЕРОВОЇ ЛІЦЕНЗІЇ, В ЯКІЙ ЗАЗНАЧЕНО МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТОВ , ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА.
Підтвердженням права на провадження охоронної діяльності, є оприлюднення прийнятого МВС рішення про видачу ліцензії на його офіційному веб-сайті https://mvs.gov.ua/ в розділі «Ліцензування» (реєстр ліцензіатів).
За номером 5339 встановлено, що ТОВ «ПРОФЕСІЙНА ВАРТА» має ліцензію, яка не скасована та не анульована.
На підставі вищезазначеного, та керуючись статтею 8 Закону вимагаємо ВСТАНОВИТИ ВИСНОВОК ПРО УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ В ХОДІ МОНИТОРИНГУ.