-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
Електрична енергія
Торги відмінено
171 131 803.59
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 855 659.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 855 659.01 UAH
Номер:
a5b914708c1f43a4a7ea60ae8fbe75dc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-12-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.04.2024 00:00
Період моніторингу:
12.04.2024 17:29 - 04.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.04.2024 № 24-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області НаталіяБЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 12.04.2024
№ 24-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" UA-2024-01-17-008803-a 17.01.2024 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 32 Закону, пункту 49, підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи усунення порушення під час проведення моніторингу шляхом відміни відкритих торгів з особливостями, Управління Cхідного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення відповідних порушень в подальшому, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель, протокол від 17.01.2024 № 17012, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОКОМПАНІЯ АТЛАНТ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОКОМПАНІЯ АТЛАНТ»), протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» від 26.01.2024 № 26011, повідомлення про намір укласти договір на суму 158 794 435,53 грн. без урахування ПДВ, оприлюднене в електронній системі 26.01.2024.
Відповідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатом аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено наступне:
Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей (в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Замовником 26.01.2024 прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем з ТОВ «ЕНЕРГОКОМПАНІЯ АТЛАНТ» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою ДП «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» щодо визначення переможця процедури закупівлі від 26.01.2024 № 26011), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю сформовано та оприлюднено 26.01.2024.
Проте, на момент початку моніторингу станом на 12.04.2024, відповідно до даних електронної системи закупівель, інформація щодо укладеного договору на закупівлю товару (Електрична енергія) відсутня.
Отже, Замовником не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі у встановлені пунктом 49 Особливостей терміни.
Вимогами пункту 2 частини першої статті 32 Закону, підпункту 2 пункту 50 Особливостей (в редакціях, що діяли на момент проведення закупівлі) визначено, що замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Слід, зазначити, що в ході проведення моніторингу встановлене порушення усунуто шляхом відміни торгів, про що зазначено в протоколі уповноваженої особи від 15.04.2024 № 15041, який оприлюднено в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
15.04.2024 18:58 - 30.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2024 18:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" врахований Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-17-008803-а від 15.04.2024 Управління Cхідного офісу Держаудитслужби в Донецькій області. З метою забезпечення ефективного здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб підприємства, щодо недопущення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, на виконання рішення висновку про результати проведення моніторингу буде проведено роз'яснювальну роботу з уповноваженою особою, щодо недопущення порушень, враховуючи надану інформацію на майбутнє. У подальшому, Замовником будуть враховані висновки Державної Аудиторської Служби України щодо недопущення порушення законодавства у сфері закупівель.
Дата публікації звіту:
18.04.2024 09:55