-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
CPV ДК 021:2015:03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (апельсини, банани, лимони, мандарини, яблука свіжі)
Завершена
2 439 890.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 199.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 199.45 UAH
Номер:
5150fde7449b4e0faf305a6980761cb7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 17:49 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2024 № 30-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.03.2024 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2024-01-17-008695-a, 17.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області (далі – замовник) UA-P-2024-01-17-001453-b на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи замовника від 17.01.2024 № 14; тендерну пропозицію учасника ФОП Фролова Олена Миколаївна; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 26.01.2024 № 22; повідомлення про намір укласти договір від 26.01.2024; договір про закупівлю товару від 02.02.2024 № 32 на суму 2 413 420,00 грн (без ПДВ) з ФОП Фролова Олена Миколаївна; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 22.03.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://www.osvita-konotop.gov.ua/ob%d2%91runtuvannya-texnichnix-ta-yakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvano%d1%97-vartosti-predmeta-zakupivli-dk-021201503220000-9-ovochi.html.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ФОП Фролова Олена Миколаївна укладено договір про закупівлю товару від 02.02.2024 № 32 на суму 2 413 420,00 грн (без ПДВ).
Період усунення порушень:
02.04.2024 17:15 - 06.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.04.2024 17:15
Запити/Пояснення
Номер:
c622debf38a143e7943fb5867e520139
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.03.2024 17:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.03.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 439 890,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-17-008695-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином замовником забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
828f6f55a10b4db5bec12bc57f705988
Назва:
Надання пояснень по закупівлі CPV ДК 021:2015:03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (апельсини, банани, лимони, мандарини, яблука свіжі) (UA-2024-01-17-008695-a)
Дата опублікування:
22.03.2024 15:51
Опис:
Відповідно до запиту про надання пояснень по закупівлі згідно коду ДК 021:2015:03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (апельсини, банани, лимони, мандарини, яблука свіжі), ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-17-008695-a, повідомляємо, що Замовником забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту: https://www.osvita-konotop.gov.ua/ob%d2%91runtuvannya-texnichnix-ta-yakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvano%d1%97-vartosti-predmeta-zakupivli-dk-021201503220000-9-ovochi.html
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2024 рік.
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась з середніх цін комерційних пропозицій та з інформації, яка міститься в відкритих джерелах (у відповідності до примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ № 275 від 18.02.2020 р. Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства зі змінами).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що опубліковане на власному веб-сайті додається.