-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Рентгенозахисний одяг, згідно коду ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Змінний захист для плечей та рук, Окуляри, Тіроїдний захист, Інтервенційний фартух у складі жилета та кілта, Захист для голови)
Завершена
1 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Номер:
466dab623c4a43a69907607a797a7e27
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-17-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 15:30 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 №27-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 17.06.2024 №27-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-01-17-005332-a 17.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.01.2024 (протокол № 32), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.01.2024, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Західно-Український центр «Медсервіс», «ФАРМА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС», обґрунтування аномально низької ціни, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 31.01.2024 № 57, від 06.02.2024 № 69, повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2024, договір від 12.02.2024 № 82-П, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.06.2024.
Період усунення порушень:
24.06.2024 13:56 - 28.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2024 13:56
Запити/Пояснення
Номер:
5df6151feafa4d0aa2c9a77a71148bef
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.06.2024 09:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Рентгенозахисний одяг, згідно коду ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Змінний захист для плечей та рук, Окуляри, Тіроїдний захист, Інтервенційний фартух у складі жилета та кілта, Захист для голови)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-17-005332-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a8097664fbd249a1bac0ec0a1a900c26
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.06.2024 16:10
Опис:
Пояснення по закупівлі послуги «ДК 021:2015: 35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Рентгенозахисний одяг, згідно коду ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Змінний захист для плечей та рук, Окуляри, Тіроїдний захист, Інтервенційний фартух у складі жилета та кілта, Захист для голови))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-17-005332-a)
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.06.2024 у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Рентгенозахисний одяг, згідно коду ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Змінний захист для плечей та рук, Окуляри, Тіроїдний захист, Інтервенційний фартух у складі жилета та кілта, Захист для голови)», за кодом ДК 021:2015: 35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-17-005332-a надаємо наступну інформацію.
1. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі встановлені виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів та технічних описів предметів речового майна. Відповідно до статей 15, 268 Господарського Кодексу України, якість предмета закупівлі, що поставляється, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності) іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника з метою забезпечення своєчасного та якісного придбання обладнання.
Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі середньо арифметичної ціни по наданим 3 (трьом) ціновим пропозиціям.
Джерело фінансування: Кошти НСЗУ (відповідно до умов Договору з НСЗУ «Про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій»).
Таким чином, враховуючи наявну потребу була запланована та проведена закупівля «ДК 021:2015: 35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Рентгенозахисний одяг, згідно коду ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Змінний захист для плечей та рук, Окуляри, Тіроїдний захист, Інтервенційний фартух у складі жилета та кілта, Захист для голови)».
2. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру коштів, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено шляхом розміщення на власному веб-сайті: https://www.sumy.hospital/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
Додається: Комерційна пропозиція ФОП Шерстюк О.В. на 1 арк, Комерційна пропозиція ФОП Петленко В.М. на 1 арк.», ТОВ «МЕДУА» на 5 арк., РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ на 1 арк.