-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (32354000-9 Плівки (Рентгенівські та флюорографічні плівки))
одним лотом закупівля
Завершена
530 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 650.00 UAH
Номер:
6c000f00e0604a3c896426ab634c85af
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-05-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2024 00:00
Період моніторингу:
05.06.2024 16:40 - 27.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.06.2024 № 37-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.06.2024 № 37-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-01-16-015851-a 16.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 49, пункту 21 Особливостей.
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 Особливостей, пункту 10 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 3, пункту 21, абзацу 3 пункту 49 Особливостей, пункту 10 частини 1 статті 10 Закону шляхом припинення зобов`язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції від 03.01.2024), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Світловодська центральна районна лікарня» Світловодської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2024 № 17-01/24, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Чмига Дмитро Олександрович (далі – ФОП Чмига Д.О.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 25.01.2024/рп, повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2024, договір про закупівлю товару від 26.01.2024 № 2601/24р на суму 519 890,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Чмига Д.О. (далі – Договір), пояснення надані 10.06.2024, 13.06.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю установлено наступне.
Згідно із абзацом третім пункту 49 Особливостей вбачається, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п`ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Пункт 21 Особливостей передбачає, що договір про закупівлю є нікчемним у разі, зокрема, укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацом третім пункту 49 Особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв`язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
Проведеним моніторингом закупівлі установлено, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 25.01.2024, а договір про закупівлю укладений 26.01.2024, тобто раніше ніж через п`ять днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримано вимоги абзацу третього пункту 49 Особливостей.
Слід зазначити, що згідно із частиною 2 статті 215 Цивільного Кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). Тобто, якщо недійсність правочину встановлена законом, то такий правочин є нікчемним з моменту його укладення.
Отже, Замовник 26.01.2024 уклав Договір з порушенням строків, передбачених абзацом третім пункту 49 Особливостей, який відповідно до пункту 21 Особливостей є нікчемним.
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю установлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей.
Згідно із вимогами пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Проведеним моніторингом закупівлі установлено, що Договір в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено на сьомий робочий день з дня його укладення, чим порушено вимоги пункту 3 Особливостей, пункту 10 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
14.06.2024 10:40 - 29.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2024 10:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
порушення усунуто. Договір розірвано. ДУ викладено.
Дата публікації звіту:
18.06.2024 16:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionContracting: Так
Опис:
-
Дата публікації:
19.06.2024 10:32
Запити/Пояснення
Номер:
63b08684c71d4af98fb198c3bd583ac8
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.06.2024 14:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015-32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (32354000-9 Плівки (Рентгенівські та флюорографічні плівки))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-16-015851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7b61ef689f0341e380d98821a5def2a8
Назва:
пояснення №1
Дата опублікування:
10.06.2024 09:53
Опис:
На сьогоднішній день відсутні будь-які вимоги нормативно-правового характеру, які б унормовували необхідність визначення замовниками очікуваної вартості предмета закупівлі, є лише примірна методика (наказ Мінекономіки від 18.02.2020 №275) що має рекомендаційний характер. Тож, держава надала змогу Замовникам самостійно визначати методику здійснення відповідного обґрунтування.
Закон України «Про ціни та ціноутворення» передбачає наявність вільних цін – тобто цін, що встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін. Товар визначений в Специфікації не входить до Національного переліку та до переліку лікарських засобів, що підлягають державному регулюванню. Також законодавство у сфері публічних закупівель не містить норм стосовно зберігання документів, а лише припис щодо зберігання інформації в електронній системі закупівель (за частиною 5 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі») тому я не робила скріншотів з сайтів при моніторингу ціни (в основному використовую https://prom.ua) та не направляла листи запити та не замовляли експертизу ринку у фахівців (це дуже дорого) а порівляли в телефоній консультації з Постачальниками ціни з минулорічних Закупівель, виставила середню ціну на рентген плівку, а отримала навіть дешевше ніж очікувала.
Номер:
d5f923467b424948bd27cb6828f651c7
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.06.2024 14:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (32354000-9 Плівки (Рентгенівські та флюорографічні плівки))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-16-015851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Чому договір про закупівлю товару від 26.01.2024 № 2601/24р укладено раніше ніж через п`ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто з порушенням строків, передбачених абзацом третім пункту 46 Особливостей (в редакції від 03.01.2024) ?
Слід зазначити, що відповідно до пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі, зокрема, його укладення з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 Особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв`язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
2. Чому договір про закупівлю товару від 26.01.2024 № 2601/24р оприлюднено з порушенням строків, передбачених пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону, а саме, на сьомий робочий день з дня його укладення ?
Слід вказати, що згідно з вимогами пункту 10 частини 1 статті 10 Закону замовник оприлюднює договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
488a7975259f49dfa1fd842dc1a8162a
Назва:
інформація №1 та №2
Дата опублікування:
10.06.2024 09:55
Опис:
пояснення на №1.
Оголосила ВТзО 16 січня, оскарження було до 21 січня, Рішення про підписання Договору зробила 25 січня, Договір підписала 31 січня. Та сама ситуація, коли терміново потрібно Рентген плівка для флюорографій, всі бігають кричать про замовлення термінове на 26-те число, і я загрузила на платформу ненавмисно знову договір невірний але відсканований. Ненавмисне невиконання закону та умов Постанови.
пояснення №2
Договір підписали 31-го січня, завантажила на платформу 6-го лютого, це 4-й робочий день, трохи недодивилась зі сканами договорів, початок року складний напружений період був.
Номер:
0bf3fe2f34964a3296b763528c794bc3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
10.06.2024 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (32354000-9 Плівки (Рентгенівські та флюорографічні плівки))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-16-015851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Чому Вами оголошення про проведення відкритих торгів разом з тендерною документацією оприлюднено в електронній системі закупівель 16.01.2024, а тендерна документація з додатками затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.01.2024 № 17-01/24, тобто після її оприлюднення ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.