• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з дезінсекції

Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".

Завершена

300 620.74 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Номер: a457b628e51f41ef837d4518cc0a361c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-26-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 26.03.2024 14:27 - 17.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.03.2024 №25-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.03.2024 №25-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7.UA-2024-01-16-015311-a 16.01.2024 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договорів та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції, чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Квартирно - експлуатаційного відділу м. Вінниця (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 16 січня 2024 року №14) із змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, вимогу про усунення порушення UA-2024-01-16-015311-a.b1, рішення Замовника від 23 січня 2024 року, тендерну пропозицію ТОВ "ПРОФІЛАКТИКА", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 лютого 2024 року №34, повідомлення про намір укласти договір, договір про надання послуг від 12 лютого 2024 року №110-24, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 15 лютого 2024 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 01 квітня 2024 року через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації установив вимогу про надання інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг у обсязі понад 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. Проте, учасник ТОВ "ПРОФІЛАКТИКА" до кінцевого строку подання тендерних пропозицій не надав в складі тендерної пропозиції інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг у обсязі понад 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця, чим не дотримався вимоги пункту 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника. Крім того, переможець торгів ТОВ "ПРОФІЛАКТИКА" не надав у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідки з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, чим не дотримався вимог підпункту 3.1 пункту 3 додатку 1 тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу 5 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та у зв’язку з ненаданням переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178. Однак, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОФІЛАКТИКА", а уклав з ним договір про надання послуг від 12 лютого 2024 року №110-24 на суму 200 300,00 грн.
Період усунення порушень: 16.04.2024 16:41 - 01.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 16.04.2024 16:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В квартирно-експлуатаційному відділі (далі КЕВ) м. Вінниця уважно розглянуті зауваження аудиторів Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, які були викладені у висновку про результати моніторингу закупівлі послуг з дезінсекції (UA-2024-01-16-015311-a) та вжиті заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором.
Дата публікації звіту: 22.04.2024 11:00

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом укладення додаткової угоди від 19 квітня 2024 року №2 про розірвання договору від 12 лютого 2024 року №110-24.
Дата публікації: 22.04.2024 12:24

Запити/Пояснення