-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Декабристів, 10, смт. Ворзель, Бучанського району, Київської області
Торги відмінено
51 455 360.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 257 276.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 257 276.80 UAH
Номер:
17bd2019c619412784597ec3586199ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-28-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2024 00:00
Період моніторингу:
28.02.2024 14:58 - 21.03.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-01-16-014949-a 16.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ», ТОВ «БРАЦЛАВ-3М» та ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.01.2024 № 10, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – ТОВ «ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «БРАЦЛАВ-3М» (далі – ТОВ «БРАЦЛАВ-3М»), товариства з обмеженою відповідальністю «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ» (далі – ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи від 31.01.2024 № 24, № 25, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2024, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 07.03.2024 та 11.03.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
25.03.2024 17:46 - 29.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.03.2024 17:46
Запити/Пояснення
Номер:
cad941fe551e4143a23c84f42544c0f2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2024 16:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Декабристів, 10, смт. Ворзель, Бучанського району, Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-16-014949-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a5c12d18e0c646b287f3caf6f7178e82
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
07.03.2024 10:06
Опис:
Доброго дня!
Щодо першого питання надаємо зведений кошторисний розрахунок та експертний звіт (додається)
Щодо другого питання
Посилання: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2024/01/obgruntuvannya-dekabrystiv-10.pdf
Номер:
29c79647510f4b5496bf134a2bdfa409
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.03.2024 11:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Декабристів, 10, смт. Ворзель, Бучанського району, Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-16-014949-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції) вимогам:
- пункту 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації щодо відображення останнім в підсумкової відомості ресурсів, зокрема герметика силіконового у кількості 39,36616 л (рядок 135), піни монтажної у кількості 101,992 л (рядок 148);
- Додатку 4 до тендерної документації щодо надання останнім дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки з наступним переліком: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; зварювальні роботи; вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; нанесення лакофарбних покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо);
- Додатку 4 до тендерної документації щодо надання останнім документів, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (копію протоколу загальних зборів засновників), враховуючи п.п. 7.2.14. п.7 розділу 7 Статуту ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
dce6d73bc26042349a4af387ea049bd3
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
11.03.2024 12:25
Опис:
Доброго дня!
Щодо дозвільних документів: дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки з наступним переліком: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; зварювальні роботи; вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; нанесення лакофарбних покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо);
Надано у файлі «Декларація МТБ №10758-ц23.pdf».
Щодо надання останнім документів, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (копію протоколу загальних зборів засновників).
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації: «Документи, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) АБО копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності, або інший документ);»
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ» на вимогу у Додатку 4 до тендерної документації надано наказ від 26 вересня 2016 року №1 про призначення Директором ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ» - Вовкотруб К.Д., чим і було виконано вимоги визначені Додатком 4 до тендерної документації, оскільки вимога чітко містить слово «АБО». Отже учасник зобов’язаний надати один документ із переліку у вимозі Додатку 4 до тендерної документації або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду або копію протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію довіреності або інший документ.
Зважаючи на викладене учасник не зобов’язаний надавати копію протоколу загальних зборів засновників), враховуючи п.п. 7.2.14. п.7 розділу 7 Статуту ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ», оскільки в складі тендерної пропозиції надано наказ від 26 вересня 2016 року №1 про призначення Директором ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ» - Вовкотруб К.Д.
Щодо пункту 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації щодо відображення останнім в підсумкової відомості ресурсів, зокрема герметика силіконового у кількості 39,36616 л (рядок 135), піни монтажної у кількості 101,992 л (рядок 148).
- Піна монтажна - Пункт 142 Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва (Додаток 2 до тендерної документації).
- Силіконовий герметик – Пункт 61 Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва (Додаток 2 до тендерної документації).