-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги їдалень
Завершена
941 700.00
UAH без ПДВ
Номер:
8e0a7ea77d944aff89bafa3a2e642c9d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-01-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.05.2024 00:00
Період моніторингу:
01.05.2024 11:08 - 23.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2024 № 34-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.05.2024 №34-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-01-16-011077-a 16.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог пункту 23 Особливостей, частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановленого порушення вимог пункту 23 Особливостей, частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації, документів у випадках, передбачених Законом, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 08 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Отинійського ліцею Отинійської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, інформацію про предмет закупівлі, протокол розкриття пропозицій, договір від 12.01.2024 №1, укладений з Фізичною особою-підприємцем Мельничук Марія Миколаївна, протокол про здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель від 12.01.2024 №1, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
В ході проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи постала потреба в отриманні пояснень. Відповідно Замовнику 02.05.2024 року через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснення (інформації, документів) із наступних питань: «1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? 2. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Фізичну особу-підприємця Мельничук Марія Миколаївна (код 2149411281), з якою укладено договір від 12.01.2024 №1 без використання електронної системи закупівель?».
Проте, відповідь з приводу поставлених питань Замовником не надано, чим порушено вимоги пункту 23 Особливостей, частини п’ятої статті 8 Закону, якою визначено, що Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
08.05.2024 11:31 - 23.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2024 11:31
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13/09/0016/2024/пр
Дата відкриття провадження:
17.06.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
13/09/0016/2024/пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Запити/Пояснення
Номер:
95088178ba2244f488211d60575f48fb
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
02.05.2024 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Послуги їдалень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-16-011077-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
2. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Фізичну особу-підприємця Мельничук Марія Миколаївна (код 2149411281), з якою укладено договір від 12.01.2024 №1 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.