-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Акумулятори електричні літій-іонні (код ДК 021:2015 – 31430000-9 Електричні акумулятори)
Завершена
2 793 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 934.40 UAH
мін. крок: 1% або 27 934.40 UAH
Номер:
e21a01dc8fb348aca43dad6da3130ecf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-18-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
18.06.2024 11:30 - 10.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 45
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.06.2024 № 45.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-01-16-006433-a 16.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Рівнеелектроавтотранс» Рівненської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-01-16-002720-b на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 16.01.2024 № 16/01-02; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника ФОП Іваненко Олександр Володимирович в частині правомірності відхилення та тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ДУОТРАНС»; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 29.01.2024 № 29-01/01, від 01.02.2024 № 01/02-01, від 14.02.2024 № 14/02-01 та від 16.02.2024 № 16/02-01; повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2024; Договір від 26.02.2024 № 53; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 21.06.2024.
Період усунення порушень:
25.06.2024 16:46 - 29.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2024 16:46
Запити/Пояснення
Номер:
7e51c79207e946cebdcf112f6bc61bd5
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.06.2024 16:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Акумулятори електричні літій-іонні (код ДК 021:2015 – 31430000-9 Електричні акумулятори)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-16-006433-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ee1bce5701d444ceaf518613133d6471
Назва:
На виконання Запиту Західного офісу держаудит служби (Рівненська область) від 17 червня 2024 року надання пояснення
Дата опублікування:
21.06.2024 13:59
Опис:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості закупівлі.
1. Щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме «Акумулятори електричні літій-іонні (код ДК 021:2015 – 31430000-9 Електричні акумулятори)»
Для виконання виробничих завдань та для забезпечення власної господарської діяльності КП «Рівнеелектроавтотранс» РМР має у власності та експлуатує тролейбуси «Дніпро Т-203». Інформація щодо технічної характеристики акумулятора електричного літій-іонного TSWB - LYP 100 AHA була взята з урахуванням наданої технічної документації, яка була в наявності при отриманні тролейбусів «Дніпро – Т-203», з урахуванням даних заводу виробника акумуляторів автономного ходу, які встановлені на тролейбусах.
Брались до уваги: - Енергосистема забезпечення автономного ходу тролейбуса SDMC-103-11/03 (Керівництво з експлуатації ІВ.В004.001РЭ) - технічні характеристики акумуляторів заводу виробника.
На підставі вище зазначеного Замовником було розроблено технічні та якісні характеристики даного предмета закупівлі Акумулятори електричні літій-іонні (код ДК 021:2015 – 31430000-9 Електричні акумулятори), які зазначені в Додатку№2 до тендерної докумкнтації.
2. щодо розміру витрат та визначення очікуваної вартості.
Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 затверджено документ «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі — Методика). Така методика є примірною, а, відповідно, необов’язковою до використання.
В даній процедурі закупівлі Замовником для визначення очікуваної вартості використано спосіб - порівняння ринкових цін, передбаченого означеною Методикою.
Очікувана вартість закупівлі (надалі за текстом ОВ) визначається, зокрема, Методом порівняння ринкових цін − це пріоритетний метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни, інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі за відкритими торгами з особливостями Ідентифікатор UA-2024-01-16-006433-a здійснено шляхом направлення запиту цінових пропозицій постачальникам конкретного товару ("бажано мінімум 3 ціни, але допускається менше у випадку відсутності 3-х пропозицій з аргументованих причин") та на підставі подальшої оцінки комерційних/цінових пропозицій, які відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі – від потенційних постачальників:
- ТзОВ «Днетротранс» (код ЄДРПОУ 34883702),
- ТзОВ «Торговий дім «Літан» (код ЄДРПОУ 36440036),
- ТОВ «Елсіел-транс» (код ЄДРПОУ 41760190).
Очікувана ціна за одиницю, яка не може бути вищою за середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, розрахована за формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де:
Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Очікувана вартість предмета закупівлі за джерелом фінансування закупівлі− власний бюджет ( кошти від господарської діяльності підприємства ) склала- 2 793 440,00грн з ПДВ.
Висновок щодо пунктів 1 та 2.
Таким чином, розмір витрат, технічні та якісні характеристики Акумулятори електричні літій-іонні обґрунтовані потребою Замовника у закупівлі.
Визначені в тендерній документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Замовника і відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Отже, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою підприємства з урахуванням «Керівництва з експлуатації ІВ.В004.001РЭ» та наданої технічної документації від заводу виробника, які були в наявності при отриманні тролейбусів «Дніпро – Т-203».
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінет міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів", обов'язок щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, покладається лише на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та на суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з п. 47 ч.1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - це бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
ст. 22 Бюджетного кодексу України визначає, що за обсягом наданих повноважень розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. Головні розпорядники коштів Державного бюджету України визначаються відповідно до пункту 1 частини другої цієї статті та затверджуються законом про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до пунктів 2 і 3 частини другої цієї статті.
Відповідно до рішення Рівненської міської ради від 22.12.2023 р. №4312 “Про бюджет Рівненської міської територіальної громади на 2024 рік” КП “Рівнеелектроавтотранс” РМР не є головним розпорядником коштів. Також, КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Згідно статті 10 Бюджетного кодексу України Головні розпорядники бюджетних коштів визначають мережу розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів з урахуванням вимог щодо формування єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів і одержувачів бюджетних коштів та даних такого реєстру.
Згідно інформації з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, яка розміщена на сайті Державної казначейської служби України за посиланням https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search, станом на 01.06.2024 р. КП “Рівнеелектроавтотранс” РМР є одержувачем бюджетних коштів.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Господарського кодексу України, суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Засновником КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР є Рівненська міська рада, статутний капітал формується за рахунок внесків (майнових, грошових) Засновника (частка Рівненської міської ради є 100%).
Тобто, КП "Рівнеелектроавтотранс" РМР не є ні головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ні суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому вимоги встановлені п. 4-1 Постанови Кабінет міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" не поширюються на дане підприємство.