-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
видалення аварійних дерев
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Номер:
ce8efe8277654ecab4ce642b86146709
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-05-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2024 00:00
Період моніторингу:
05.06.2024 17:13 - 27.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.06.2024 № 35-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-01-16-005990-a 16.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, правомірності відхилення тендерних пропозицій ФОП Лавренчук Дмитро Борисович та ФОП Гонтарь Світлана Миколаївна, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, архітектури та будівництва Городнянської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.01.2024 № 5, (далі – тендерна документація), вимога про усунення порушення, оприлюднена в електронній системі закупівель 04.02.2024 та рішення замовника від 05.02.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Лавренчук Дмитро Борисович, вимогу про усунення невідповідностей до 30.01.2024 15:23 год, ФОП Гонтарь Світлана Миколаївна, вимогу про усунення невідповідностей до 06.02.2024 15:22 год та ФОП Шевченко Кирило Сергійович, вимогу про усунення невідповідностей до 08.02.2024 13:32 год, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.02.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.02.2024 № 13 та 07.02.2024 № 17 (про відхилення тендерних пропозицій ФОП Лавренчук Дмитро Борисович та ФОП Гонтарь Світлана Миколаївна відповідно), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.02.2023 № 19 про визначення переможцем закупівлі ФОП Шевченко Кирило Сергійович, договір від 21.02.2024 № 27, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.02.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 20.06.2024.
Період усунення порушень:
27.06.2024 14:01 - 03.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2024 14:01
Запити/Пояснення
Номер:
d2f4f160f93844fda92d3ca7d5d25b49
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.06.2024 17:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Видалення аварійних дерев» (ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги), очікуваною вартістю 600 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-16-005990-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість з наданням підтверджуючих документів?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ФОП Шевченко Кирило Сергійович, вимоги пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника (з наданням підтверджуючих документів), а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
3. Просимо повідомити про фактичний стан виконання договору, укладеного між Замовником та ФОП Шевченко Кирило Сергійович за результатами даної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
25661216a4f84d78b12527fe3817ee8d
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Видалення аварійних дерев» (ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги), очікуваною вартістю 600 000,00 грн. (ID: UA-2024-01-16-005990-a).
Дата опублікування:
20.06.2024 11:58
Опис:
1) Предмет закупівлі визначений відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 «Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, а також виходячи з потреб замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розрахунку до кошторису на 2024 рік в обсязі бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на замовника функцій.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному сайті Городнянської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням: https://gormr.gov.ua/viddil-zhytlovo-komunalnogo-gospodarstva-blagoustroyu-arhitektury-ta-budivnytstva/.
2) Під час укладання договору з переможцем процедури закупівлі ФОП Шевченко Кирило Сергійович були дотримані вимоги пункту 3 розділу VI тендерної документації.
3) Укладений Договір №27 від 21.02.2024 повністю виконаний.