-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Матеріально-технічне забезпечення підрозділів територіальної оборони, заходи та роботи з територіальної оборони - тактичні рятувальні жилети
Завершена
1 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
Номер:
7829a713ac9e4c17bc3f4801b5371228
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-17-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 16:24 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2024 Одеса № 127
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 17.06.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.06.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.06.2024 № 127
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
7 UA-2024-01-16-004390-a 16.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, оприлюднена в електронній системі закупівель 16.01.2024, перелік змін до ТД оприлюднений в електронній системі закупівель 17.01.2024, ТД зі змінами, оприлюднену в електронній системі закупівель 17.01.2024, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.01.2024, роз’яснення на звернення Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 17.01.2024, вимогу про усунення порушення, оприлюднену в електронній системі закупівель 19.01.2024, рішення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.01.2024, тендерні пропозиції учасників фізичної особи-підприємця Стогній Вадим Валерійович (далі – ФОП Стогній В.В.), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРРА ПРІМУС» (далі – ТОВ «ТЕРРА ПРІМУС»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «ТЕРРА ПРІМУС» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «ТЕРРА ПРІМУС» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.01.2024 та від 01.02.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.02.2024, договір про закупівлю товару від 07.02.2024 № 10, пояснення Замовника отримані 25.06.2024 через електронну систему закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому – восьмому цього пункту.
Відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Проте на порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовник у підпункті 11 Таблиці Додатка 5 «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах» до ТД неправильно зазначив підставу для відмови в участі у відкритих торгах, передбачену підпунктом 11 пункту 47 Особливостей, в частині встановлення такої підстави без зазначення обмежень, що суперечить нормам підпункту 11 пункту 47 Особливостей, яким передбачено таку підставу крім випадку, коли активи особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: заповнений з боку учасника проєкт договору про закупівлю (окремим файлом згідно додатку 7).
Проте учасником ТОВ «ТЕРРА ПРІМУС» у складі тендерної пропозиції не надано заповнений проєкт договору про закупівлю (окремим файлом згідно додатку 7), що не відповідає вимогам пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 20.06.2024 щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ТЕРРА ПРІМУС» вимогам пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Замовник 25.06.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРРА ПРІМУС» оприлюднено файл «6_2_ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ_ТЕРМІНИ_ТА НАЯВНІСТЬ.pdf», в якому міститься гарантійний лист учасника щодо погодження з проєктом договору, який є Додатком № 7 до тендерної документації.
Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту виявленої невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕРРА ПРІМУС» вимогам ТД Замовника, оскільки Замовником у пункті 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД вимагалось надання у складі тендерної пропозиції учасників саме заповненого проєкту договору про закупівлю, а не гарантійного листа щодо погодження з проєктом договору.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕРРА ПРІМУС» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.02.2024), при цьому вищезазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ТЕРРА ПРІМУС» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ТЕРРА ПРІМУС» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме щодо не надання заповненого проєкту договору про закупівлю (окремим файлом згідно додатку 7).
Період усунення порушень:
27.06.2024 16:12 - 12.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2024 16:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку про результати моніторингу UA-M-2024-06-17-000066 закупівлі UA-2024-01-16-004390-a за предметом «Матеріально-технічне забезпечення підрозділів територіальної оборони, заходи та роботи з територіальної оборони - тактичні рятувальні жилети», виявлені порушення уповноваженою особою вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178. З метою вжиття заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, до уповноваженої особи застосоване дисциплінарне стягнення у вигляді зауваження.
Дата публікації звіту:
02.07.2024 17:04
Запити/Пояснення
Номер:
b725908c50ce4f5098cd5fa00aaeb948
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.06.2024 17:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРРА ПРІМУС» вимогам пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано заповнений проєкт договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
73557ec8ce1e4fd1b521ef243afdec9b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.06.2024 10:05
Опис:
1. Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, його очікувану вартість визначено на підставі заявки військового підрозділу та рішення Доброславської селищної ради від 10 січня 2024 року № 1856 – VІІІ «Про внесення змін і доповнень до рішення Доброславської селищної ради від 21 грудня 2023 року № 1795 -VIII «Про селищний бюджет Доброславської селищної територіальної громади на 2024 рік» (рішення з додатками опубліковане на сайті Доброславської селищної громади за посиланням: https://dobroslavsrf-gromada.gov.ua/news/1705993500/).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» розміщене на сайті Доброславської селищної територіальної громади за посиланням: https://dobroslavsrf-gromada.gov.ua/news/1718777034/.
2. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРРА ПРІМУС» оприлюднено файл «6_2_ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ_ТЕРМІНИ_ТА НАЯВНІСТЬ.pdf», в якому міститься гарантійний лист учасника щодо погодження з проектом договору, який є Додатком №7 до тендерної документації. Також окремим файлом надані відомості про учасника. На підставі даних документів, тендерної пропозиції в цілому, а також гострої потреби військових у тактичних рятувальних жилетах, було прийняте рішення про оголошення зазначеного підприємства переможцем процедури.