• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Теплова енергія вироблена на власних альтернативних джерелах

Завершена

23 331 990.00 UAH з ПДВ
Номер: 864e21578518460e95906730c3c66402
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-13-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.02.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 13.02.2024 18:17 - 06.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.02.2024 №15-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 13.02.2024 №15-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-01-16-001453-a 16.01.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 13 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Квартирно - експлуатаційного відділу м. Вінниця (далі - Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю теплової енергії від 11 січня 2024 року №7213 (далі - Договір №7213), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 16 лютого 2024 року №1, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 19 лютого 2024 року через електронну систему закупівель. Згідно з пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі - Постанова №1178) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами моніторингу установлено, що Замовником здійснено закупівлю теплової енергії очікуваною вартістю 23 331 990,00 грн шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Постанови №1178. Так, відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Постанови №1178 придбання замовниками послуг вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли: послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Відповідно до норм пункту 13 Постанови №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Моніторингом установлено, що Замовником при здійсненні закупівлі без використання електронної системи закупівель за винятком, наведеним у абзаці 4 підпункту 5 пункту 13 Постанови №1178, оприлюднено 16 січня 2024 року звіт про договір про закупівлю та Договір №7213. Проте, на порушення вимог пункту 13 Постанови №1178 Замовником разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи та Договором №7213 не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника. При цьому, на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, Замовник 16 лютого 2024 року розмістив в електронній системі закупівель рішення Замовника про погодження обґрунтування підстави для здійснення закупівлі на підставі підпункту 4 пункту 13 Постанови №1178.
Період усунення порушень: 04.03.2024 17:57 - 19.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2024 17:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В квартирно-експлуатаційному відділі м. Вінниця були уважно розглянуті зауваження Північного офісу Держаудитслужби України викладені у висновку про результати моніторингу даної закупівлі та вжиті заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до п.13 Постанови № 1178. З відповідальними особами проведено нараду та доведено про необхідність недопущення порушень у подальшому. Закупівля відбувалась відповідно до абзацу 4 пп.5 п. 13 Постанови № 1178. У висновку про моніторинг помилково зазначено про оприлюднення погодженого обґрунтування підстави для здійснення закупівлі за пп.4 п.13.
Дата публікації звіту: 06.03.2024 14:23

Запити/Пояснення