• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Код ДК 021:2015 – 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба PPR та фасонні елементи до них)

Торги відмінено

6 670 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 66 700.00 UAH
Номер: a7d29eecfd9d4f648a1db86d38c0c288
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-20-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 20.03.2024 10:39 - 11.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.03.2024 № 15-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 20.03.2024 № 15-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-01-15-014308-a 15.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТАТУС ПАЙП» встановлено порушення пункту 41 Особливостей з урахуванням вимог частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII. За результатами моніторингу встановлено порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям; своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, виконання рішення колегії АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Порушення, виявлені за результатами моніторингу процедури закупівлі усунуто шляхом відміни процедури закупівлі у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей згідно протоколу Уповноваженої особи Замовника від 08 квітня 2024 №711в про прийняття рішення щодо відміни закупівлі «Код ДК 021:2015 – 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба PPR та фасонні елементи до них)».
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.11.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Харківські теплові мережі» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затвердженими протоколом уповноваженої особи від 24.01.2024 №486в; відповіді Замовника, надані на звернення за роз’ясненням щодо змісту тендерної документації; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Енжин Ап» (далі – ТОВ «Енжин Ап»); обґрунтування аномально низької ціни ТОВ «Енжин Ап»; вимога ТОВ «Енжин Ап» про усунення невідповідностей до 02.02.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та намір укласти договір з ТОВ «Енжин Ап» від 05.02.2024 №525в; звернення ТОВ «СТАТУС ПАЙП» від 05.02.2024 до Замовника з вимогою про усунення порушень та надану Замовником відповідь; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.02.2024 №3185-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «Енжин Ап» від 04.03.2024 №597в; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТАТУС ПАЙП» від 12.03.2024 №612в; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 20.03.2024 та 03.04.2024. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. За нормами пункту 41 Особливостей - розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону № 922-VIII (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною десятою статті 29 Закону № 922-VIII імперативно установлено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. В ході моніторингу встановлено, що за результатами торгів електронною системою 05.03.2024 найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ «СТАТУС ПАЙП», про що свідчить протокол розкриття тендерних пропозицій, оприлюднений 05.03.2024. Згідно інформації, наявної в електронній системі закупівель встановлено, що Уповноваженою особою 13.03.2024 оприлюднене протокольне рішення щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 12.03.2024 №612в на строк, не більше ніж 15 робочих днів з моменту опублікування цього протоколу, тобто останнім днем для розгляду тендерної пропозиції вказаного учасника та прийняття відповідного рішення є 02.04.2024. Проте, станом на 05.04.2024 – на 23 робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, в електронній системі закупівель відсутня інформація про результати її розгляду Замовником, а значиться лише «Очікує рішення». З огляду на вищенаведене, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-15-014308-a постала потреба в отриманні пояснень з питань, які є предметом досліджень в рамках моніторингу, в тому числі, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТАТУС ПАЙП», відповідно, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 03.04.2024 через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання пояснень. З урахуванням наданих Замовником пояснень та відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТАТУС ПАЙП» встановлено порушення норм пункту 41 Особливостей з урахуванням вимог частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII в частині недотримання строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Підпунктом 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Проте, Замовником станом на 05.04.2024 (до запиту про надання пояснень) в порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей не відмінено процедуру закупівлі «Код ДК 021:2015 – 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба PPR та фасонні елементи до них)» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через порушення строків розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТАТУС ПАЙП». Слід зазначити, що після направленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області через електронну систему закупівель запиту про надання пояснень, Замовником було оприлюднено протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 08 квітня 2024 року №711в щодо відміни процедури закупівлі у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень: 09.04.2024 17:02 - 24.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.04.2024 17:02

Запити/Пояснення