-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Код ДК 021:2015 – 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба PPR та фасонні елементи до них)
Торги відмінено
6 670 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 66 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 66 700.00 UAH
Номер:
a7d29eecfd9d4f648a1db86d38c0c288
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-20-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2024 00:00
Період моніторингу:
20.03.2024 10:39 - 11.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.03.2024 № 15-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 20.03.2024 № 15-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-01-15-014308-a 15.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТАТУС ПАЙП» встановлено порушення пункту 41 Особливостей з урахуванням вимог частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII.
За результатами моніторингу встановлено порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям; своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, виконання рішення колегії АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Порушення, виявлені за результатами моніторингу процедури закупівлі усунуто шляхом відміни процедури закупівлі у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей згідно протоколу Уповноваженої особи Замовника від 08 квітня 2024 №711в про прийняття рішення щодо відміни закупівлі «Код ДК 021:2015 – 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба PPR та фасонні елементи до них)».
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.11.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Харківські теплові мережі» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затвердженими протоколом уповноваженої особи від 24.01.2024 №486в; відповіді Замовника, надані на звернення за роз’ясненням щодо змісту тендерної документації; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Енжин Ап» (далі – ТОВ «Енжин Ап»); обґрунтування аномально низької ціни ТОВ «Енжин Ап»; вимога ТОВ «Енжин Ап» про усунення невідповідностей до 02.02.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та намір укласти договір з ТОВ «Енжин Ап» від 05.02.2024 №525в; звернення ТОВ «СТАТУС ПАЙП» від 05.02.2024 до Замовника з вимогою про усунення порушень та надану Замовником відповідь; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.02.2024 №3185-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «Енжин Ап» від 04.03.2024 №597в; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТАТУС ПАЙП» від 12.03.2024 №612в; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 20.03.2024 та 03.04.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
За нормами пункту 41 Особливостей - розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону № 922-VIII (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною десятою статті 29 Закону № 922-VIII імперативно установлено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
В ході моніторингу встановлено, що за результатами торгів електронною системою 05.03.2024 найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ «СТАТУС ПАЙП», про що свідчить протокол розкриття тендерних пропозицій, оприлюднений 05.03.2024.
Згідно інформації, наявної в електронній системі закупівель встановлено, що Уповноваженою особою 13.03.2024 оприлюднене протокольне рішення щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 12.03.2024 №612в на строк, не більше ніж 15 робочих днів з моменту опублікування цього протоколу, тобто останнім днем для розгляду тендерної пропозиції вказаного учасника та прийняття відповідного рішення є 02.04.2024.
Проте, станом на 05.04.2024 – на 23 робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, в електронній системі закупівель відсутня інформація про результати її розгляду Замовником, а значиться лише «Очікує рішення».
З огляду на вищенаведене, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-15-014308-a постала потреба в отриманні пояснень з питань, які є предметом досліджень в рамках моніторингу, в тому числі, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТАТУС ПАЙП», відповідно, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 03.04.2024 через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання пояснень.
З урахуванням наданих Замовником пояснень та відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника
ТОВ «СТАТУС ПАЙП» встановлено порушення норм пункту 41 Особливостей з урахуванням вимог частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII в частині недотримання строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Підпунктом 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Проте, Замовником станом на 05.04.2024 (до запиту про надання пояснень) в порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей не відмінено процедуру закупівлі «Код ДК 021:2015 – 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба PPR та фасонні елементи до них)» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через порушення строків розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТАТУС ПАЙП».
Слід зазначити, що після направленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області через електронну систему закупівель запиту про надання пояснень, Замовником було оприлюднено протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 08 квітня 2024 року №711в щодо відміни процедури закупівлі у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень:
09.04.2024 17:02 - 24.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2024 17:02
Запити/Пояснення
Номер:
371b7b7e76424201b7cc4701c6539a0d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.03.2024 11:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба PPR та фасонні елементи до них)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-15-014308-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3025382a0eed47b79341b13fcbdc7810
Назва:
інформація щодо запиту
Дата опублікування:
25.03.2024 18:11
Опис:
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» (надалі – Замовник/ підприємство) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію) по моніторингу процедури публічної закупівлі Код ДК 021:2015 – 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба PPR та фасонні елементи до них) номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2024-03-20-000012) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення). Замовник – КП «Харківські теплові мережі» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки. Очікувана вартість закупівлі визначена Замовником на підставі даних комерційних пропозицій підприємств на аналогічний вид товарів (скановані копії пропозицій надаються). В той же час, на виконання вимог статті 4 Закону очікувана вартість закупівлі оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-01-15-014308-a), а також в оголошенні про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-01-15-014308-a). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів.
Номер:
c9322ef26420441dae281e9161598056
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.04.2024 11:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба PPR та фасонні елементи до них)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-15-014308-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Поясніть, чому уповноваженою особою КП "Харківські теплові мережі" не розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "СТАТУС ПАЙП", яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у строки, визначені частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e0be6aa27809477e86d9e5722c23aa0d
Назва:
Інформація щодо запиту
Дата опублікування:
08.04.2024 18:08
Опис:
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» (надалі – Замовник/ підприємство) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію) по моніторингу процедури публічної закупівлі Код ДК 021:2015 – 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба PPR та фасонні елементи до них) номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2024-03-20-000012) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення). Відповідно ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було подовжено строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СТАТУС ПАЙП", код ЄДРПОУ 42568966. Проте у зв’язку з порушенням строків розгляду тендерної пропозиції було прийнято рішення про скасування закупівлі, зазначене рішення викладене та оприлюднено в системі електронних закупівель.