-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Надання послуг з автотранспортних перевезень для службових поїздок
Завершена
455 645.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 278.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 278.22 UAH
Номер:
5d951316d55d4becac95f15275fea91e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-02-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2024 00:00
Період моніторингу:
02.10.2024 16:03 - 24.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.10.2024 № 209
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.10.2024 № 209.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2024-01-15-013996-a, 15.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління державного контролю за використанням та охороною земель департаменту містобудування Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-01-12-005054-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковану вимогу про усунення порушень при проведенні процедури закупівлі та відповідь Замовника на таку вимогу; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Копка Юрія Ігорьовича (далі – ФОП Копко Ю.І); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 25.01.2024 №8; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Копком Ю.І. як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 01.02.2024 №1/24; додаткову угоду від 15.04.2024 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
11.10.2024 15:22 - 17.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.10.2024 15:22
Запити/Пояснення
Номер:
0155b2cb6434451899a2b897c75416b2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2024 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2024 00:00
Опис:
Дата: 04.10.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-15-013996-a, яка проведена Управлінням державного контролю за використанням та охороною земель департаменту містобудування Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2602f2e6cc5e40e9895ed8f7094a6efd
Назва:
Відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
09.10.2024 15:32
Опис:
На ваш запит від 04.10.2024 надаємо наступне пояснення
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Закупівля транспортних послуг проводилась для забезпечення безперебійної, ефективної, безпечної роботи працівників управління під час проведення різнопланових заходів та виконання завдань в межах своїх повноважень.
Відомості про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у відповідності до ст. 22 Закону, зазначаються у тендерній документації. Так у Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Надання послуг з автотранспортних перевезень для службових поїздок» (ДК 021:2015 - 60170000-0 – Прокат транспортних засобів із водієм) було складено з урахуванням потреб у даних послугах за попередні роки. Враховуючи територіальну специфіку Львівської міської територіальної громади, а також розташування земельних ділянок комунальної власності у різних районах міста Львова та приєднаних територій, було розраховано орієнтовний пробіг та орієнтовну кількість робочих годин.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі планових кошторисних призначень на 2024 рік з урахуванням ціни тендерного договору попереднього бюджетного періоду. Також, для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалася орієнтовна кількість робочих годин автомобіля на день та кількість планових робочих днів на 2024 рік.
Крім того, було проведено моніторинг загальнодоступної відкритої інформації щодо ринкових цін на аналогічні послуги в межах Львівської територіальної громади, що оприлюднена в електронній системі закупівель «Prozorro» на дату оголошення закупівлі, що передбачено пунктом 1 розділу III наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, зі змінами
А саме: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-23-006788-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-20-016067-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-16-013502-a
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на сторінці веб-сайту Управління державного контролю за використанням та охороною земель департаменту містобудування ЛМР https://city-adm.lviv.ua/public-information/offices/upravlinnia-derzhavnoho-kontroliu-za-vykorystanniam-ta-okhoronoiu-zemel/obhruntuvannia-zakupivli було розміщено інформацію щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Надання послуг з автотранспортних перевезень для службових поїздок» (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника – 60170000-0), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) при укладанні договору ФОП "КОПКО ЮРІЙ ІГОРОВИЧ " як переможець процедури закупівлі, було надано наступну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а саме: копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, паспорту та ідентифікаційного коду. Сканкопії вищезазначених документів додаються.