-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів
Завершена
7 575 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
dd90aead16df46388178d40ec2b48dcf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-19-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 17:00 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
18.04.2024 № 27-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.04.2024 № 27-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-01-15-011786-a, яку проводить Комунальне підприємство "Нікопольська міська лікарня №4" Нікопольської міської ради";
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог обґрунтування проведення закупівлі без застосування електронної системи закупівель вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «10» травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Нікопольська міська лікарня №4» Нікопольської міської ради» на 2024 рік; оголошення закупівлі без застосування електронної системи закупівель; обґрунтування проведення закупівлі без застосування електронної системи закупівель від 12.01.2024, договір від 12.01.2024 №11/01 із змінами.
Період усунення порушень:
15.05.2024 19:26 - 21.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2024 19:26