-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо)
Завершена
2 279 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 395.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 395.00 UAH
Номер:
c6c4c7ce4d3d49d0b22abc9fca0caf75
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-25-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2024 00:00
Період моніторингу:
25.03.2024 10:56 - 16.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.03.2024 №21-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.03.2024 №21-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-01-15-011736-a 15.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України з врахуванням відповіді Замовника на запит про надання пояснення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 03 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України..
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СКП «Добробут-М» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 09.02.2024 №10 (далі – ТД), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1874-р/пк-пз від 30.01.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «ОККО-СЕРВІС», вимога про усунення невідповідностей до 17 лютого 2024, протокольне рішенням уповноваженої особи від 19.02.2024 №14, повідомлення про намір укласти договір від 19.02.2024 року, договір від 26.02.2024 №30ТЛБЗ-2462/24 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 01.04.2024 року.
Період усунення порушень:
03.04.2024 12:29 - 09.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.04.2024 12:29
Запити/Пояснення
Номер:
6b019bdbb89348bfacbcdd23a19de9a6
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
27.03.2024 13:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2024 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-15-011736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі?
У Додатку 1 ТД Замовником зазначено, що на підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати:
документи, що надаються виключно учасниками, які здійснюють перепродаж паливних карток/ талонів: копію(-ї) відповідного(их) договору(-ів) укладених(-ого) між учасником та власником (емітентом) паливних карток/талонів, на поставку (продаж) паливних карток\талонів учаснику та оригінал листа від власника (емітента) паливних карток/талонів, що підтверджує чинність наданого договору(-ів) та підтверджує права учасника здійснювати реалізацію паливних карток/талонів стороннім організаціям. Лист повинен бути виданий на адресу Замовника та містити зразок паливних карток/талонів, за якими буде здійснюватися відпуск палива на АЗС, містити ПІБ та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала та посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція учасника.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП «ОККО-СЕРВІС» надано лист ТОВ «ОККО-ДРАЙВ» від 08.01.2024 №207, в якому він гарантує факт безумовного, цілодобового та безперебійного відпуску палива по талонах та картках запропонованого учасником ПП «ОККО-СЕРВІС» зразка на АЗС, в якому відсутнє посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція учасника.
2. Яким чином учасником ПП «ОККО-СЕРВІС» підтверджено вимогу Замовника на відповідність вимогам Додатку 1 ТД?
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
3 Чим керувався Замовник надаючи учаснику ПП «ОККО-СЕРВІС» вимогу про усунення невідповідностей до 17 лютого 2024 щодо надання погодження з додатком 1 ТД «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» нової редакції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
407167c03b57485b9719ca129c212004
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
01.04.2024 13:55
Опис:
На ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-15-011736-а) Сільське комунальне підприємство «Добробут-М» повідомляє наступне:
1. Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі прогнозованої потреби пального для забезпечення надання послуг з вивезення ТПВ та благоустрою села в повному обсязі. Крім того, тип джерела фінансування це місцевий бюджет та власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), що підтверджується в річному плані закупівель. Очікувану вартість закупівлі визначено з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: здійснено аналіз цін постачальників на бензин А-95 Євро та Дизельне паливо на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: здійснено аналіз цін на бензин А-95 Євро та Дизельне паливо за якими оголошувалися процедури закупівель у системі Прозоро по Івано-Франківській області протягом останніх двох місяців. Крім того, проведено збір та аналіз загальнодоступної інформації, що містяться у відкритому доступі щодо очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме: використано онлайн-інструмент Агрегатор цін на пальне https://index.minfin.com.ua.
2. У додатку 1 ТД Замовником зазначено, що на підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації учасник пропозиції повинен надати: - Документи, що надаються виключно учасниками, які здійснюють перепродаж паливних карток/ талонів: копію(-ї) відповідного(их) договору(-ів) укладених(-ого) між учасником та власником (емітентом) паливних карток/талонів, на поставку (продаж) паливних карток\талонів учаснику та оригінал листа від власника (емітента) паливних карток/талонів, що підтверджує чинність наданого договору(-ів) та підтверджує права учасника здійснювати реалізацію паливних карток/талонів стороннім організаціям. Лист повинен бути виданий на адресу Замовника та містити зразок паливних карток/талонів, за якими буде здійснюватися відпуск палива на АЗС, містити ПІБ та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала та посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція учасника. Дана вимога НЕ стосується ПП "ОККО-СЕРВІС",оскільки ПП «ОККО-СЕРВІС» - власник (емітент) смарт-карток, талонів, електронних талонів торгової марки «ОККО», які пропонуються для поставки. ПП "ОККО-СЕРВІС" має право на використання Товарного знаку «ОККО» в своїй діяльності. Підставою є Ліцензійний договір № ОС/23/5 від 03.01.2023 р. Ліцензій договір наданий у складі тендерної пропозиції. Відповідно учасник ПП "ОККО-СЕРВІС" не здійснює перепродаж паливних карток/ талонів, а є власником і відповідає в повній мірі технічним, кількісним і якісним характеристикам предмету закупівлі і вимогам тендерної документації.
Лист ТОВ «ОККО-ДРАЙВ» від 08.01.2024 №207, в якому зазначено, що він гарантує факт безумовного, цілодобового та безперебійного відпуску палива по талонах та картках запропонованого учасником ПП «ОККО-СЕРВІС» зразка на АЗС, наданий в тендерній пропозиції, оскільки між ТОВ «ОККО-ДРАЙВ» та ПП «ОККО-СЕРВІС» укладено договір №ОС/23-6 про надання послуг, предметом якого є послуги, що стосуються забезпечення належного обслуговування та організації відпуску нафтопродуктів клієнтам ПП «ОККО-СЕРВІС».
3. Згідно п.п.1.1.8. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції замовник вимагав Погодження із технічним завданням відповідно до Додатку 1 тендерної документації, підписане та скріплене печаткою учасника (у разі наявності). При розгляді тендерної пропозиції замовником виявлено невідповідність у наданій ПП «ОККО-СЕРВІС» довідці вих. №2020/11 від 30.01.2024 року. Керуючись пунктом 43 Особливостей, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи, що виправлення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, на виконання обов’язку замовника згідно Особливостей Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 17 лютого 2024 року щодо надання виправленої довідки - Погодження із технічним завданням відповідно до Додатку 1 нової редакції.