-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів ліцею ім. В'ячеслава Чорновола Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)
Завершена
1 528 345.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 15 283.45 UAH
мін. крок: 1% або 15 283.45 UAH
Номер:
9e5a4bd6f23740bd82077044989a8fbd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-29-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
29.01.2024 11:44 - 20.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.01.2024 №7-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.01.2024 № 7-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-01-15-008878-a 15.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей, частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Барановська М.Я. встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за договором від 30.01.2024 №1 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України торгів та заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей, частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ліцею ім. В'ячеслава Чорновола Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 15.01.2024 №1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Барановська Марія Ярославівна (далі – ФОП Барановська М.Я.), протокольне рішенням уповноваженої особи від 24.01.2024 №3, повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2024 року, договір про закупівлю від 30.01.2024 №1, відповіді Замовника на запит про надання пояснення від 09.02.2024 та від 12.02.2024 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація складена Замовником з порушенням пункту 8 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей, частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей.
Зокрема, пунктом 8 частини другої статті 22 Закону передбачено що тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
У Додатку 3 ТД Замовником оприлюднено проект договору, в якому відсутня інформація про номенклатуру, асортимент та кількість послуг, що не відповідає вимогам частини четвертої статті 180 Господарського кодексу України та відповідно частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей.
Також, у пункті 1 розділу 3 ТД Замовником передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме Додаток 4 погоджений учасником проект договору.
У тендерній пропозиції учасника ФОП Барановська М.Я. погоджений учасником проект договору не надано.
У пункті 10 розділу 3 Додатку 1 до ТД Замовник вимагає від учасника надати інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). На підтвердження інформації зазначеної у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
У тендерній пропозиції учасника ФОП Барановська М.Я. витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не надано.
Натомість учасником ФОП Барановська М.Я. надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань сформовану станом на 11.12.2020 року.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію.
Пунктом 2 частини першої статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» визначено, що витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.
Отже, виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, сформована станом на 11.12.2020 року, надана в тендерній пропозиції учасника ФОП Барановська М.Я. не може бути документом, що підтверджує інформацію, зазначену у довідці в довільній формі.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Барановська М.Я. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а визначив ФОП Барановська М.Я. переможцем торгів та уклав з ним договір про закупівлю від 30.01.2024 №1.
Період усунення порушень:
15.02.2024 12:34 - 01.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2024 12:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами аналізу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області уповноваженою особою було проаналізовано тендерну документацію у відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на проведення торгів) (далі – Особливості) Згідно з укладеним договором №1 від 30.01.2024р. між Ліцеєм ім. В.Чорновола та учасником-переможцем ФОП Барановська М.Я. діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини, відбувається виконання умов договору, а саме надання послуг з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій. Тому на даному етапі не можливо вжити заходів щодо розірвання договору. Організація гарячого харчування учнів проводиться щоденно два рази на день: сніданок та обід під час навчального періоду. Уповноваженою особою повторно вивчено та узагальнено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», правові положення і вимоги з метою недопущення подібних випадків у подальшому.
Дата публікації звіту:
20.02.2024 12:05
Запити/Пояснення
Номер:
5e5bc093cee9472b9c03baac4e718685
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
07.02.2024 09:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів ліцею ім. В'ячеслава Чорновола Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-15-008878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
947dc7f1d0ae4d9fb205d839272f2355
Назва:
Пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-15-008878-a
Дата опублікування:
09.02.2024 14:24
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення.
Замовником у складі тендерної документації подано обґрунтування технічних, якісних характеристик розміру бюджетного призначення очікуваної вартості закупівлі, де вказано, якими документами керувався Замовник при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі. Розрахунок очікуваної вартості проводився, виходячи із кількості учнів пільгових категорій ліцею ім..В’ячеслава Чорновола вартості сніданків та обідів (наказ №767 ДОН ІФМР від 20.12.23р., рішення Івано-Франківської міської ради № 228-39 від 15.12.2023р.) та кількості робочих днів у році (посеместрово). Також при визначенні вартості предмету закупівлі враховувались кошторисні призначення замовника на 2024рік з урахуванням заборгованості за 2023рік.
Кількість дітей пільгових категорій, які забезпечуватимуться гарячим харчуванням наведено в додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі : ifschool28.info, але в зв’язку зі зломом сайту та занесення вірусу, сайт знаходиться на реставрації
В подальшій роботі Замовником буде більш детально обґрунтовано визначення вартості предмету закупівлі.
Сканкопії додаються.
Номер:
efa233ab09fc40579edae9f96136d5fc
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
08.02.2024 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів ліцею ім. В'ячеслава Чорновола Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-15-008878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином учасником ФОП Барановська М.Я. підтверджено вимогу Замовника, що передбачена пунктом 1 розділу 3 ТД щодо завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме Додатку 4, погодженого учасником проекту договору?
Відповідно до частини четвертої статті 180 Господарського кодексу України передбачено, що умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.
2. Чому Замовником разом з укладеним договором про закупівлю від 30.01.2024 №1 не оприлюднена технічна специфікація до предмета закупівлі, якою встановлено (номенклатуру, асортимент) та кількість послуг?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f4e103cb30504a9daff42a314cce5dca
Назва:
Пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-15-008878-a
Дата опублікування:
12.02.2024 14:33
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення.
щодо:
1. Учасник ФОП Барановська М.Я. надала підтвердження погодження з проєктом договору у гарантійному листі №3 від 22.01.2024р. відповідно до взірця наведеного в тендерній документації в додатку 1 “Інші документи,які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції” в пункті 7.
2.Договір про закупівлю оприлюднений відповідно до проєкту договору зазначеного в тендерній документації додаток 3, в якому не зазначилися додатки до договору, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” пункт 18 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону . Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі подано учасником ФОП Барановська М.Я. у складі тендерної пропозиції вих.№12 від 22.01.2024р., а також як переможця закупівлі подано форму тендерної пропозиції вих №18 від 26.01.2024р.