-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі (цибуля порей, редиска, редька дайкон, цукіні, салат айсберг, салат латук кучерявий, цикорій салатний, шпинат, рукола, базелік) (код ДК 021:2015 - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи)
Завершена
2 938 315.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 383.15 UAH
мін. крок: 1% або 29 383.15 UAH
Номер:
9a9eb235568d4c108b2cfc6351966b50
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000105
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 17:16 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 22
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.03.2024 № 22.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-01-15-005317-a 15.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського зоологічного парку загальнодержавного значення (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.01.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Руол Стандарт», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2024, повідомлення про намір укласти договір, договір від 30.01.2024 № 5317-а, додаткову угоду від 30.01.2024 № 1, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 22.03.2024.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Руол Стандарт» Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів – ТОВ «Руол Стандарт» укладений договір про закупівлю від 30.01.2024 № 5317-а на загальну суму 2913501,00 гривень.
Період усунення порушень:
29.03.2024 12:15 - 04.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
29.03.2024 12:15
Запити/Пояснення
Номер:
ee9f5c6d9869423b817206d6ca395be9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.03.2024 17:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Овочі (цибуля порей, редиска, редька дайкон, цукіні, салат айсберг, салат латук кучерявий, цикорій салатний, шпинат, рукола, базелік)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-15-005317-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a810e1d029af4fab9b3e000843b4ee84
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
22.03.2024 14:04
Опис:
На запит ДАСУ про надання пояснень (інформації та документів) від 19.03.2024 (ID моніторингу: UA-M-2024-03-19-000105) щодо закупівлі товару «Овочі (цибуля порей, редиска, редька дайкон, цукіні, салат айсберг, салат латук кучерявий, цикорій салатний, шпинат, рукола, базилік)» (далі – Закупівля) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-15-005317-a) Київський зоологічний парк загальнодержавного значення (далі – Замовник) повідомляє наступне.