-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Чоботи робочі, черевики робочі та черевики з високими берцями
Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
Завершена
1 180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 800.00 UAH
Номер:
7b5b3275495244afb386f901b09600a5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-22-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2024 00:00
Період моніторингу:
22.10.2024 16:11 - 12.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.10.2024 № 237
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.10.2024 № 237.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 10. UA-2024-01-15-005356-a, 15.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-01-15-003183-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; опубліковану вимогу по усунення порушень при проведенні процедури закупівлі та відповідь Замовника на таку вимогу; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 25.01.2024 №24-5В-2 та від 29.01.2024 №24-5В-3, тендерну пропозицію ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «ВАЛТЕКС»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ВАЛТЕКС» як переможцем тендеру документи; договір від 12.02.2024 №29-120ТЛ; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
05.11.2024 16:45 - 09.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2024 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
5fabd355e6744e15b2a39bd9cb4c0900
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.10.2024 14:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-15-005356-a, яка проведена Львівським міським комунальним підприємством «Львівводоканал» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5f1dc04ea4444d7b8c66bd268ca78686
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
01.11.2024 09:44
Опис:
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) на запит по моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Чоботи робочі, черевики робочі та черевики з високими берцями», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-01-15-005356-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2024-10-22-000045) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення).
На виконання запиту Державної аудиторської служби України, Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" надає наступні письмові пояснення:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів з особливостями. В свою чергу, з метою дотримання принципів публічних закупівель, технічні вимоги до предмета закупівлі були сформовані відповідно до необхідних технічних та якісних характеристик товару, що повиннні забезпечити виробничі процеси Замовника з урахуванням вимог чинного законодавства, а саме діючих стандартів ДСТУ EN ISO 20347: 2015, ДСТУ EN ISO 20345: 2016, ДСТУ 3962 -2000, ДСТУ 2771- 94, ДСТУ 3835-98 та Технічному регламенту КМУ № 771 від 21.08. 2019 року. Додатково зазначаємо, що дана закупівля, предмет якої «Чоботи робочі, черевики робочі та черевики з високими берцями», призначена для дотримання статті 8 ЗУ «Про охорону праці»: - «На роботах із шкідливими і небезпечними умовами праці, а також роботах, пов'язаних із забрудненням або несприятливими метеорологічними умовами, працівникам видаються безоплатно за встановленими нормами спеціальний одяг, спеціальне взуття та інші засоби індивідуального захисту, а також мийні та знешкоджувальні засоби», а також на виконання п. 7, розділу 7, Колективного договору: - «Забезпечити працівників відповідних професій і посад безкоштовним спецодягом, спецвзуттям, іншими засобами індивідуального захисту, згідно діючих норм»
При плануванні і визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовник керувався внутрішніми нормативно-правовими документами, які враховують методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що розроблені Уповноваженим органом (в т.ч. Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275). Замовником було подано запити на отримання комерційних пропозицій та отримано три комерційні пропозиції (додаються до пояснення), на підставі яких було визначено очікувану вартість закупівлі «Чоботи робочі, черевики робочі та черевики з високими берцями», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-01-15-005356-a).
Документи, що додаються до пояснення:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «ВАЛТЕКС»
2. Комерційна пропозиція ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ»
3. Комерційна пропозиція ПП «Альянс Т»
4. Додаток №2