-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95 (за талонами), Дизельне паливо (за талонами) (для забезпечення безперебійної роботи генераторів)
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер:
bbe71eb4a9894f0d8c13f3503bf8e43e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-07-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2024 00:00
Період моніторингу:
07.08.2024 17:59 - 29.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.08.2024 № 130
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 06.08.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.08.2024 № 130
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
29. UA-2024-01-15-004421-a 15.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей , розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ДЕРГАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.01.2024, протокол від 30.01.2024 № 3, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» (далі учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2024, договір про закупівлю товарів від 07.02.2024 № ТБ-2024, додаткова угода від 08.02.2024 № 1, пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 27 серпня 2024 року.
Згідно вимогам Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Технічна специфікація»: … якщо АЗС є партнерськими (партнерське обслуговування (відпуск палива) за талонами зразка учасника), надається(-ються) копія (-ії) діючого (-их), не менше ніж до кінця 2024 року, договорів (-ру) укладених(-ого) між учасником та власником АЗС, або між учасником та орендарем АЗС, або між учасником та суб’єктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, яка зазначена у довідці, за талонами учасника.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» в складі тендерної пропозиції надав договір купівлі-продажу нафтопродуктів від 02.01.2024 № 02-01/24 та договір купівлі-продажу нафтопродуктів від 02.01.2024 № 03-01/24 без специфікацій.
Так, згідно п. 5.1. Розділу 5 «Ціна нафтопродуктів та порядок розрахунків» вищезазначених договорів загальна вартість договору визначається у розмірі загальної вартості пального прийом-передача яких підтверджена видатковими документами, оформленими сторонами в порядку та на умовах, визначених договором, котрі являються специфікацією в розумінні ст. 266 Господарського кодексу України та складають невід’ємну частину договору.
Водночас, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
02.09.2024 18:27 - 17.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2024 18:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок за результатами моніторингу закупівлі «Бензин А-95 (за талонами), Дизельне паливо (за талонами) (для забезпечення безперебійної роботи генераторів)», згідно коду ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти за оголошенням UA-2024-01-15-004421-a, надаємо інформацію про те, що Замовником вжито заходів щодо попередження та недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом:
1) письмового застереження про притягнення до дисциплінарної відповідальності;
2) посилення контролю за роботою відповідальних осіб;
3) проходження додаткового навчання з питань публічних закупівель.
З цією метою уповноважена особа пройшла онлайн-курс з публічних закупівель на платформі Prometheus на тему: «Публічні закупівлі: від теорії до практики» за посиланням: https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+PPTP101+2023_T1/about, а також проходить курс на цій же платформі на тему: «Публічні закупівлі: управління та оцінка ефективності» за посиланням: https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Prometheus+PPMEE101+2023_T1, що розроблені Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Мінекономіки разом з проектом ЄС «Підтримка реформ публічних закупівель в Україні».
Окрім цього Замовником проаналізовано видатки установи за підсумком восьми місяців 2024 року, в ході якого встановлено наступне: установи не потребує необхідності в закупівлі саме такої кількості товару до кінця поточного року. У зв’язку з цим Замовником було ініційовано укладання додаткової угоди на зменшення обсягу товару: Бензину А-95 до 0 л. та Дизельного паливо до 0 л.
Додається:
Наказ№37 від 06.09.2024р. на 1 арк.
Сертифікат про проходження навчання Попович Ксенії на 1 арк.
Додаткова угода №2 від 06.09.2024р. на 2 арк.
Дата публікації звіту:
06.09.2024 17:32
Запити/Пояснення
Номер:
32f5467fb6194dc7ada111ae21993389
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.08.2024 17:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-95 (за талонами), Дизельне паливо (за талонами) (для забезпечення безперебійної роботи генераторів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-15-004421-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
35a9ef209022476dbb872f6812bc9ba7
Назва:
Відповідь по першому питанню запиту:
Дата опублікування:
27.08.2024 18:02
Опис:
Обгрунтування розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі здійснено у відповідності до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2002р. №57 ( у редакції наказу Міністерства фінансів України від 26.11.2012року №1220, яким передбачено кошти на оплату інших енергоносіїв у розмірі 54000,00 грн. та відповідно до фінансового плану підприємства на 2024 рік затвердженого Розпорядженням начальника міської військової адміністрації 30 листопада 2023 року №2530, яким передбачено видатки на роботу автотранспорту (паливо та запчастини) у розмірі 546 000,00 грн..
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника та нормами чинного законодавства.
В Центрі експлуатується 10 автомобілів. Також 9 амбулаторій та 1 адміністративна будівля забезпечені дизельними та бензиновими генераторами, різної потужності. У зв’язку з близькістю розташування ЗОЗ з кордоном Російської Федерації та постійними обстрілами заклади Центру регулярно залишаються без електропостачання, а в деяких закладах навіть не відновлено електропостачання. Тому, при плануванні закупівлі бензину та дизельного палива було передбачено, що заклади будуть повністю забезпечені паливом для генераторів протягом усього часу для надання медичної допомоги населенню.
Бензин також використовується для автомобілів, що надають медичну допомогу населенню на дому.
Бензин А-95 повинен відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент) та вимогам Національного стандарту України ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро або еквівалент.
Дизельне паливо повинно відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент) та вимогам Національного стандарту України ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро або еквівалент.
Обгрунтування очікуваної вартості згідно з п. 1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Крім цього, згідно п. 14 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річній план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації, яка знаходиться в інтернеті у відкритому доступі.
Для не допущення порушень законодавства України, зривів робочого процесу установи, та ефективного використання коштів, в тому числі і коштів місцевого бюджету. Замовником було визначено очікувану вартість виходячи з офіційних даних Міністерства фінансів України станом на 15 січня 2024 року (дата дня оголошення процедури закупівлі) Бензину А-95 та Дизельного палива за посиланням https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ , з урахуванням потреби (обсягу) предмета закупівлі визначеного на підставі норм витрат палива та мастильних матеріалів та технічних характеристик на генератори.