• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95 (за талонами), Дизельне паливо (за талонами) (для забезпечення безперебійної роботи генераторів)

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер: bbe71eb4a9894f0d8c13f3503bf8e43e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-07-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.08.2024 17:59 - 29.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.08.2024 № 130 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 06.08.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.08.2024 № 130 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 29. UA-2024-01-15-004421-a 15.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 432-90-85, ssvikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей , розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ДЕРГАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.01.2024, протокол від 30.01.2024 № 3, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» (далі учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2024, договір про закупівлю товарів від 07.02.2024 № ТБ-2024, додаткова угода від 08.02.2024 № 1, пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 27 серпня 2024 року. Згідно вимогам Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Технічна специфікація»: … якщо АЗС є партнерськими (партнерське обслуговування (відпуск палива) за талонами зразка учасника), надається(-ються) копія (-ії) діючого (-их), не менше ніж до кінця 2024 року, договорів (-ру) укладених(-ого) між учасником та власником АЗС, або між учасником та орендарем АЗС, або між учасником та суб’єктом господарювання (партнером), що безпосередньо здійснює відпуск палива через мережу АЗС, яка зазначена у довідці, за талонами учасника. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» в складі тендерної пропозиції надав договір купівлі-продажу нафтопродуктів від 02.01.2024 № 02-01/24 та договір купівлі-продажу нафтопродуктів від 02.01.2024 № 03-01/24 без специфікацій. Так, згідно п. 5.1. Розділу 5 «Ціна нафтопродуктів та порядок розрахунків» вищезазначених договорів загальна вартість договору визначається у розмірі загальної вартості пального прийом-передача яких підтверджена видатковими документами, оформленими сторонами в порядку та на умовах, визначених договором, котрі являються специфікацією в розумінні ст. 266 Господарського кодексу України та складають невід’ємну частину договору. Водночас, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 02.09.2024 18:27 - 17.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.09.2024 18:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок за результатами моніторингу закупівлі «Бензин А-95 (за талонами), Дизельне паливо (за талонами) (для забезпечення безперебійної роботи генераторів)», згідно коду ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти за оголошенням UA-2024-01-15-004421-a, надаємо інформацію про те, що Замовником вжито заходів щодо попередження та недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом: 1) письмового застереження про притягнення до дисциплінарної відповідальності; 2) посилення контролю за роботою відповідальних осіб; 3) проходження додаткового навчання з питань публічних закупівель. З цією метою уповноважена особа пройшла онлайн-курс з публічних закупівель на платформі Prometheus на тему: «Публічні закупівлі: від теорії до практики» за посиланням: https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+PPTP101+2023_T1/about, а також проходить курс на цій же платформі на тему: «Публічні закупівлі: управління та оцінка ефективності» за посиланням: https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Prometheus+PPMEE101+2023_T1, що розроблені Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Мінекономіки разом з проектом ЄС «Підтримка реформ публічних закупівель в Україні». Окрім цього Замовником проаналізовано видатки установи за підсумком восьми місяців 2024 року, в ході якого встановлено наступне: установи не потребує необхідності в закупівлі саме такої кількості товару до кінця поточного року. У зв’язку з цим Замовником було ініційовано укладання додаткової угоди на зменшення обсягу товару: Бензину А-95 до 0 л. та Дизельного паливо до 0 л. Додається: Наказ№37 від 06.09.2024р. на 1 арк. Сертифікат про проходження навчання Попович Ксенії на 1 арк. Додаткова угода №2 від 06.09.2024р. на 2 арк.
Дата публікації звіту: 06.09.2024 17:32

Запити/Пояснення