-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо (яловичина,свинина без шкіри охолоджена на кості)
Завершена
440 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 200.00 UAH
Номер:
ef27916d4dfc4c2ca39ce3658d9c26da
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000145
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 17:22 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024 № 27-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.05.2024 № 27-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2024-01-15-003559-a від 15.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Бурмас Р.Т., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю товарів за державні кошти від 02.02.2024 за №22 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Теребовлянського психоневрологічного будинку-інтернату (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.01.2024 за №8, тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Бурмаса Романа Тарасовича (далі – ФОП Бурмас Р.Т.), протокол щодо прийнятого рішення уповноваженої особи від 24.01.2024 за №13, повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2024, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 02.02.2024 за №22, пояснення Замовника від 27.05.2024 отримане через електронну систему закупівель.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Згідно додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу щодо подачі учасниками документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції:
- акт відбору зразків продукції для проведення досліджень ветеринарно-санітарної експертизи та копію протоколу або експертного висновку перевірки питної води, що використовується учасником у своїй діяльності, щодо відповідності ДСанПіН 2.2.4-171-10 за вмістом нітратів, нітритів, органолептичними та фізико-хімічними показниками (документ повинен бути виданий на ім’я учасника) (документи повинні бути складені у 2023 році) (експертні висновки або протоколи випробувань повинні бути видані установою акредитованою Національним агентством з акредитації України);
- копії діючих сертифікатів ДСТУ ISO 22000, ДСТУ ISO /ДСТУ EN ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, виданих на ім’я учасника, із сферою сертифікації або сферою діяльності, що пов’язана із виробництвом м’яса або оптовою торгівлею м’ясом, чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій визначеної в оголошенні. Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України.
З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що Учасник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах НАССР: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно зберігання та реалізації товару, що є предметом закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2018 з наданням звіту за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів.
Аналізом поданої пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. встановлено, що у її складі відсутні перелічені вище документи видані саме учаснику закупівлі.
Під час проведення моніторингу, 22.05.2024 Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) з даного питання.
Замовник у відповіді від 27.05.2024 вказав: «… Учасником у документі «Інформаційна довідка щодо виробника» вказано учасник не являється виробником, а лише реалізатором предмета закупівлі. Тому уповноваженою особою було прийнято рішення розглянути документи що надані у тендерній пропозиції та прийняти їх до уваги.».
Зважаючи на зазначене, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, Замовником не відхилено пропозицію ФОП Бурмас Р.Т., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень:
03.06.2024 10:02 - 18.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2024 10:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зобов'язання покладені на замовника було виконано.
Дата публікації звіту:
06.06.2024 11:39
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
19.06.2024 11:13
Запити/Пояснення
Номер:
888cd35cbf5a4f0b854a93c2382c0104
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.05.2024 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «М'ясо (яловичина, свинина без шкіри охолоджена на кості)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-15-003559-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2.Згідно додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу щодо подачі учасниками:
- акту відбору зразків продукції для проведення досліджень ветеринарно-санітарної експертизи та копію протоколу або експертного висновку перевірки питної води, що використовується учасником у своїй діяльності, щодо відповідності ДСанПіН 2.2.4-171-10 за вмістом нітратів, нітритів, органолептичними та фізико-хімічними показниками (документ повинен бути виданий на ім’я учасника) (документи повинні бути складені у 2023 році) (експертні висновки або протоколи випробувань повинні бути видані установою акредитованою Національним агентством з акредитації України);
- копії діючих сертифікатів ДСТУ ISO 22000, ДСТУ ISO /ДСТУ EN ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, виданих на ім’я учасника, із сферою сертифікації або сферою діяльності, що пов’язана із виробництвом м’яса або оптовою торгівлею м’ясом, чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій визначеної в оголошенні. Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України.
З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що Учасник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах НАССР: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно зберігання та реалізації товару, що є предметом закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2018 з наданням звіту за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів.
Аналізом поданої пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. встановлено, що у її складі відсутні переліченні вище документи видані саме учаснику закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати інформацію щодо розгляду пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. та відповідності її умовам тендерної документації, а саме: у випадку наявності перелічених вище документів (виданих саме учаснику закупівлі) вказати назви файлів та сторінки їх розміщення або інформацію щодо причин обрання ФОП Бурмас Р.Т. переможцем закупівлі ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d6ebae47430d4d9eb9a1dbd884130305
Назва:
Щодо результатів усунення порушень
Дата опублікування:
17.06.2024 09:09
Опис:
Прошу Вас розмістити рішення щодо усунення порушень