-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
труби та відводи попередньо теплоізольовані спіненим поліуретаном в поліетиленовій оболонці
Для внесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення про проведення закупівлі відповідно п.14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі»: - труби попередньо теплоізольовані спіненим поліуретаном в поліетиленовій оболонці, код відповідно до ДК 021:2015 44163120-7 - Труби централізованих опалювальних систем; - відводи попередньо теплоізольовані спіненим поліуретаном в поліетиленовій оболонці, код відповідно до ДК 021:2015: 44167300-1 - Коліна, трійники та арматура до труб.
Завершена
1 451 858.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 518.59 UAH
мін. крок: 1% або 14 518.59 UAH
Номер:
720d23bfc30e49c5a1f302adff354e90
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-28-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.03.2024 00:00
Період моніторингу:
05.03.2024 12:11 - 27.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
04.03.2024 № 24
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.03.2024 № 24
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2024-01-15-002986-a 15.01.2024 Комунальне підприємство "Новомосковськтеплоенерго" Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ ТРУБОІЗОЛ встановлені порушення вимог підпунктів 1, 2 пункту 44 Особливостей та пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та далі Особливості, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору на поставку товару від 31.01.2024 № 17 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік UA-P-2024-01-15-000562-b комунального підприємства "Новомосковськтеплоенерго" (далі Замовник), тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.01.2024 № 16, протокольне рішення (протокол) від 25.01.2024 № 29, тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ ТРУБОІЗОЛ, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 25 січня 2024, договір на поставку товару від 31.01.2024 № 17, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 15.03.2024, 18.03.2024 на запити Східного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Замовником визначено, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком № 1 до цієї тендерної документації; інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей – згідно з Додатком № 2 до цієї тендерної документації (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі);
у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
інформацією та документами, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно з Додатком № 3 до цієї тендерної дкументації; іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
У свою чергу, відповідно до пункту 40 Особливостей конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
При цьому моніторингом установлено, що
учасник закупівлі ТОВ ТРУБОІЗОЛ визначив всі файли своєї тендерної пропозиції, як конфіденційну інформацію.
Поряд з цим, відповідно до пункту 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей.
Водночас, відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей.
Проте, на порушення вимоги підпункту 1 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ ТРУБОІЗОЛ.
Слід зазначити, що під час проведення моніторингу Замовником надані пояснення (інформація, документи), які свідчать про виявлену їм невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, однак в порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Також моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Так, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ ТРУБОІЗОЛ завантажено Довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 23 січня 2024 року Вих.№ 89 із зазначенням Договору від 20.11.2023 № 20/11-5 (далі Договір № 20/11-5). При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ ТРУБОІЗОЛ завантажено Договір № 20/11-5. Відповідно до пункту 8.1. Розділу 8 «Строк дії Договору та інші умови» Договору № 20/11-5 цей Договір укладається терміном з «20» листопада 2023 року по «31» грудня 2024 року, тобто на момент подання тендерної пропозиції Договір № 20/11-5 є діючим, що не підтверджує факт його виконання та не відповідає вимозі визначеній в підпункті 1.1.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації в частині надання інформації про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Окрім цього, відповідно до підпункту 1.1.3. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, завірений підписом та печаткою контрагента вказаного в договорі.
В свою чергу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ ТРУБОІЗОЛ завантажено лист-відгук від 22 січня 2024 року № 458/78/6, який не містить інформації про належне виконання саме Договору № 20/11-5, який зазначений в Довідці від 23 січня 2024 року Вих.№ 89, що не відповідає вимозі визначеній у підпункті 1.1.3. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації в частині надання листа-відгука (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента про належне виконання Договору № 20/11-5.
Таким чином, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. При цьому, норми пункту 44 Особливостей є імперативними, тобто обов’язковими для виконання. Слід зазначити, що замовник не наділений правом звільняти учасника закупівлі від надання будь-яких документів чи інформації, у складі тендерної пропозиції, які передбачені вимогами тендерної документації.
Проте, в порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ ТРУБОІЗОЛ, натомість визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав із ним договір на поставку товару від 31.01.2024 № 17.
Період усунення порушень:
20.03.2024 18:28 - 04.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
20.03.2024 18:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання заходів щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, зазначених у Висновку від 20.03.2024, за результатами моніторингу ID: № UA-M-2024-02-28-000001, відповідно до абзаца 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами, Замовник надає інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, а саме додаткову угоду від 22.03.2024 № 1 щодо розірвання договору на поставку товару від 31.01.2024 № 17.
Дата публікації звіту:
22.03.2024 13:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення встановлене за результатом моніторингу усунуто шляхом розірвання договору на поставку товару від 31.01.2024
№ 17 зокрема, шляхом укладання додаткової угоди від 22.03.2024 № 1.
Дата публікації:
22.03.2024 15:08
Запити/Пояснення
Номер:
b22a36b7cb6443a3991b89445e9ea527
Назва:
Запит для надання пояснень
Дата опублікування:
12.03.2024 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару труби та відводи попередньо теплоізольовані спіненим поліуретаном в поліетиленовій оболонці, код за ДК 021:2015: 44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-15-002986-a), яку проведено комунальним підприємством "Новомосковськтеплоенерго" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Замовником визначено, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком № 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей – згідно з Додатком № 2 до цієї тендерної документації (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі);
− у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
− інформацією та документами, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі – згідно з Додатком № 3 до цієї тендерної документації;
− іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до пункту 40 Особливостей конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
При цьому, аналізом інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що учасник закупівлі ТОВ ТРУБОІЗОЛ визначив всі файли своєї тендерної пропозиції, як конфіденційну інформацію.
Так, відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей.
У свою чергу, відповідно до пункту 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення чому в порушення підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ ТРУБОІЗОЛ з підстави визначення їм конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
e5b4cfa1247646ee89a54e576a9ffd9f
Назва:
Запит для надання пояснень
Дата опублікування:
13.03.2024 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару труби та відводи попередньо теплоізольовані спіненим поліуретаном в поліетиленовій оболонці, код за ДК 021:2015: 44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-15-002986-a), яку проведено комунальним підприємством "Новомосковськтеплоенерго" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Так, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ ТРУБОІЗОЛ завантажено Довідку від 23 січня 2024 року № 89 про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням Договору від 20.11.2023 № 20/11-5 (далі Договір № 20/11-5). При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ ТРУБОІЗОЛ завантажено Договір № 20/11-5. Відповідно до пункту 8.1. Договору № 20/11-5 термін цього договору до 31.12.2024, тобто на момент подання тендерної пропозиції Договір № 20/11-5 є чинним, отже не виконаним, що не відповідає вимозі підпункту 1.1.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації в частині надання інформації про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Окрім цього, відповідно до підпункту 1.1.3. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, завірений підписом та печаткою контрагента вказаного в договорі. Відсутність листа-відгука (або рекомендаційного листа тощо) буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
В свою чергу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ ТРУБОІЗОЛ завантажено лист-відгук від 22 січня 2024 року № 458/78/6, який не містить інформації про належне виконання Договору № 20/11-5, що не відповідає вимозі визначеній підпункту 1.1.3. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник в частині надання листа-відгука (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента про належне виконання Договору № 20/11-5.
Просимо надати пояснення, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ ТРУБОІЗОЛ не враховані вищезазначені невідповідності вимогам тендерної документації Замовника?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.