-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин (09132000-3) (Бензин А-95))
Завершена
311 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 555.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 555.50 UAH
Номер:
b2d40734750942c8a3a44219e5764560
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-13-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2024 00:00
Період моніторингу:
13.02.2024 15:09 - 06.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2024 № 9-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 13.02.2024 № 9-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2024-01-15-002420-a від 15.01.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВВА» встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», своєчасності укладення договору, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 31.01.2023 за №31/01-04 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Чортківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.01.2024 за №1, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВВА» (далі - ТзОВ «ВВА»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» (далі - ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ»), протокольні рішення уповноваженої особи від 25.01.2024 за №2 та від 25.01.2024 за №3, повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2024 року, договір поставки від 31.01.2024 за №31/01-04, додаткову угоду від 01.02.2024 за №1, пояснення Замовника від 15.02.2024, 19.02.2024 та від 22.02.2024, отримані через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу встановлено, що замовником відповідно до рішення уповноваженої особи від 25.01.2024 за №2 відхилено пропозицію ТзОВ «ВВА». У даному рішенні уповноваженої особи зазначено, що: «…ТзОВ «ВВА» в своїй пропозиції не надав переліку наявності АЗС по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій), яка вимагається пунктом 2 додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ* 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин (09132000-3) (Бензин А-95))…».
Аналізом додатку 3 до тендерної документації встановлено, що Замовником зазначено:
У пункті 2 «Поставка (відпуск) бензину повинно здійснюватися безпосередньо на мережі автозаправних станцій по бланкам дозволу (талонам) номіналом по 10 л, 15л, 20л зі строком дії не менш ніж шість місяців з дня отримання Замовником талонів з можливістю продовження терміну дії з метою використання їх у повному обсязі для заправки службових транспортних засобів на АЗС в межах територіального розташування установи за адресою: Тернопільська область, м. Чортків, вул. Д. Пігута, 29, наявність хоч однієї АЗС на відстані від 1 до 6 км до установи, наявність АЗС по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій). У разі зміни зовнішньої форми талонів протягом строку їх дії, учасник здійснює їхню заміну без додаткової на це оплати замовником на інші з відповідним номіналом та строком дії не менше тих, що підлягають обміну».
У пункті 4 «Наявність мережі АЗС, наявність документа, що підтверджує адреси розташування заправочних станцій.».
У примітці: «…. Ми, _________________, у разі визнання Нас переможцями та укладення Договору із Замовником про поставку Товару, згодні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати усі Технічні вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації.»
ТзОВ «ВВА» у складі пропозиції подано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі від 19.01.2024 за №49, у якій перелічено усі вимоги замовника та вказано, що: «Ми товариство з обмеженою відповідальністю «ВВА», у разі визнання Нас переможцями та укладення Договору із Замовником про поставку Товару, згодні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати усі Технічні вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації». Тобто усі вимоги замовника ТзОВ «ВВА» підтверджено.
Окрім цього, аналізом пропозиції ТзОВ «ВВА встановлено, що ним подано довідку від 19.01.2024 за №48 «Перелік орендованих заправочних станцій (дислокація АЗС)», у якій вказано про наявність 9 АЗС в Україні, одна з яких розміщена у м. Чортків вул. Б.І. Антовича, 3.
Під час проведення моніторингу, 14.02.2023, Замовнику надано запит про надання пояснення (інформації) щодо причин відхилення пропозиції ТзОВ «ВВА».
Замовник у відповіді від 19.02.2024 вказав: «…По процедурі на закупівлю «09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин (09132000-3) (Бензин А-95))», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-15-002420-a) Замовником відповідно до рішення уповноваженої особи від 25.01.2024 за №2 відхилено пропозицію ТзОВ «ВВА», оскільки Довідкою від 19.01.2024 року № 48 ТзОВ «ВВА» підтвердило наявність АЗС на території лише Тернопільської області, а не по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій). Окрім того ТзОВ «ВВА» підписало додаток № 3 до тендерної документації не надавши при цьому жодних підтверджень чи будь-якої інформації про наявність їхніх АЗС на території України або наявність партнерів, на АЗС яких могли б заправлятися автомобілі Замовника, хоч додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ* 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин (09132000-3) (Бензин А-95))» не містить ніяких обмежень щодо можливості забезпечення обслуговування та організації відпуску нафтопродуктів на АЗС чи іншого виду співпраці з іншими постачальниками...».
Також, під час проведення моніторингу, 14.02.2023, Замовнику було надано запит щодо надання пояснень вимоги вказаної у додатку 3 до тендерної документації, а саме: « … наявність АЗС по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій)», а саме на яких адміністративно територіальних одиницях (областях) мали бути розміщені АЗС, скільки АЗС мало бути в відповідних областях на вимогу Замовника; вказати чи відряджалися у 2023 працівники Замовника на службовому автотранспорті за межі Тернопільської області, якщо так, то скільки разів та куди (вказати назви населених пунктів); вказати чи заплановано відрядження у 2024 році працівників Замовника на службовому автотранспорті за межі Тернопільської області, якщо так, то скільки та куди.
Замовник у відповіді від 22.02.2024 вказав: «…мається на увазі НАЯВНІСТЬ АЗС ПО ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ (ОКРІМ ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ), оскільки не можливо передбачити до якого спеціалізованого закладу охорони здоров’я виникне потреба доставки пацієнта, в якій області та з якими ушкодженнями. Також не можливо запланувати такі відрядження, оскільки вони носять непередбачуваний характер. Відрядження відбуваються за потреби та за наказом Департаменту охорони здоров’я. У 2023 році таких відряджень не було...».
При цьому необхідно зазначити, що пунктом 43 Особливостей №1178 передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час проведення моніторингу, 19.02.2023, Замовнику надано запит про надання пояснення (інформації), чому відповідно по пункту 43 Особливостей №1178 Замовником не оприлюднено вимогу щодо усунення невідповідностей ТзОВ «ВВА».
Замовник у відповіді від 22.02.2024 вказав: «…Оскільки вимога про наявності АЗС по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій) встановлена у додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ* 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин (09132000-3) (Бензин А-95))», Замовником не оприлюднено вимогу щодо усунення невідповідностей ТзОВ «ВВА», а пропозицію ТзОВ «ВВА» відхилена…».
При цьому Замовником не враховано, що виправлення інформації щодо наявності АЗС на території України не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції (найменування товару, марки, моделі).
За таких умов Замовник зобов’язаний був оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, на порушення пункту 43 Особливостей №1178, Замовник не оприлюднив вимогу про усунення таких невідповідностей та на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВВА» з меншою ціновою пропозицією в сумі 275 000,00 грн. та відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 25.01.2024 за №3 визнав переможцем торгів ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» з ціновою пропозицією в сумі 284 870,00 грн, яка на 9 870,00 грн більша, що може призвести до зайвого витрачання коштів установи на тотожну суму та до негативних наслідків використання коштів установи.
Період усунення порушень:
26.02.2024 09:31 - 12.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.02.2024 09:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КНП "ЦПМСД" Чортківської МР вжило заходів щодо розірвання договору від 31.01.2024 за №31/01-04 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту:
29.02.2024 10:07
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
29.02.2024 10:35
Запити/Пояснення
Номер:
9e0bd9b2e3394e108ae9aa579a09f82d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.02.2024 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин (09132000-3) (Бензин А-95))», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-15-002420-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
608f6f50d6b746b7a07d0b8cc4ddf1e0
Назва:
На Ваш запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.02.2024 14:13
Опис:
На Ваш запит про надання пояснення повідомляємо наступне:
Згідно п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості) Закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Відповідно до ст.4 Закону України України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Для виконання покладених на КНП «ЦПМСД» Чортківської МР завдань/функцій Замовник повинен, зокрема, забезпечити себе необхідними паливно-мастильними матеріалами з метою здійснення транспортування медичного персоналу для надання медичної допомоги пацієнтам нашого закладу, виконання працівниками їхніх трудових функцій, а також відповідних матеріалів та обладнання, що можуть знадобитися у процесі виконання таких функцій.
Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання паливно-мастильних матеріалів у попередньому році та обсягу фінансування. Розмір витрат зазначено згідно програми розвитку та фінансової підтримки КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Чортківської міської ради на 2024-2026 роки затвердженою рішенням Чортківської міської ради від 08.12.2023 року № 1760 (100 000,00 гривень) та фінансового плану КНП «ЦПМСД» Чортківської МР на 2024 рік затвердженого рішенням Чортківської міської ради від 08.12.2023 року № 1758 (211 100,00 гривень).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей транспортних засобів, що обліковуються на балансі Замовника, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, зокрема національного стандарту ДСТУ 7687:2015.
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі. Розрахунок очікуваної вартості проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі цін 3-х операторів АЗС розміщених на території м. Чортків, з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/ternopolskaya/2024-01/ , https://auto.ria.com/uk/toplivo/ternopol/ та https://agrarii-razom.com.ua/fuel/region/ternopilska-oblast.
Згідно п. 24 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію визначену частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», проте в цьому переліку відсутня інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення. Відповідно до пункту 4 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), затвердження заходів щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті органу місцевого самоврядування протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель для органів місцевого самоврядування носить рекомендаційний характер. На дату початку проведення даної процедури Чортківською міською радою, яка є засновником нашого підприємства, заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів не затверджувались, тому інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення не оприлюднювалась.
Номер:
fe89a32ba30949b68f03df304e9cd069
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.02.2024 09:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин (09132000-3) (Бензин А-95))», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-15-002420-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Під час моніторингу встановлено, що замовником відповідно до рішення уповноваженої особи від 25.01.2024 за №2 відхилено пропозицію ТзОВ «ВВА». При цьому у рішенні зазначено, що ТзОВ «ВВА» в своїй пропозиції не надав переліку наявності АЗС по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій), яка вимагається пунктом 2 додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ* 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин (09132000-3) (Бензин А-95))».
Аналізом пропозиції ТзОВ «ВВА встановлено, що учасником подано довідку від 19.01.2024 за №48 «Перелік орендованих заправочних станцій (дислокація АЗС)» у якій вказано про наявність 9 АЗС в Україні, одна з яких розміщена у м. Чортків вул. Б.І.Антовича, 3.
Також ТзОВ «ВВА у складі пропозиції подано інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі від 19.01.2024 за №49, у якій вказано, що: «Ми товариство з обмеженою відповідальністю «ВВА», у разі визнання Нас переможцями та укладення Договору із Замовником про поставку Товару, згодні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати усі Технічні вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації».
У зв’язку з вище викладеним прошу надати інформацію щодо причин відхилення пропозиції ТзОВ «ВВА ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1f53ccca87d042c9a4cd9c5d4431ab0f
Назва:
На Ваш запит про надання інформації
Дата опублікування:
19.02.2024 09:26
Опис:
На Ваш запит про надання інформації повідомляємо наступне:
По процедурі на закупівлю «09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин (09132000-3) (Бензин А-95))», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-15-002420-a) Замовником відповідно до рішення уповноваженої особи від 25.01.2024 за №2 відхилено пропозицію ТзОВ «ВВА», оскільки Довідкою від 19.01.2024 року № 48 ТзОВ «ВВА» підтвердило наявність АЗС на території лише Тернопільської області, а не по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій). Окрім того ТзОВ «ВВА» підписало додаток № 3 до тендерної документації не надавши при цьому жодних підтверджень чи будь-якої інформації про наявність їхніх АЗС на території України або наявність партнерів, на АЗС яких могли б заправлятися автомобілі Замовника, хоч додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ* 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин (09132000-3) (Бензин А-95))» не містить ніяких обмежень щодо можливості забезпечення обслуговування та організації відпуску нафтопродуктів на АЗС чи іншого виду співпраці з іншими постачальниками.
Автомобілі Замовника можуть відряджатися не лише на території Тернопільської області, а й за її межі, що підтверджується наказом Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної адміністрації від 30.09.2020 року № 77-в, що додається.
Номер:
a1e119c378f04165a4420dd70093f4bd
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.02.2024 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин (09132000-3) (Бензин А-95))», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-15-002420-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Під час моніторингу встановлено, що у додатку 3 до тендерної документації Замовником зазначено :
У пункті 2 «Поставка (відпуск) бензину повинно здійснюватися безпосередньо на мережі автозаправних станцій по бланкам дозволу (талонам) номіналом по 10 л, 15л, 20л зі строком дії не менш ніж шість місяців з дня отримання Замовником талонів з можливістю продовження терміну дії з метою використання їх у повному обсязі для заправки службових транспортних засобів на АЗС в межах територіального розташування установи за адресою: Тернопільська область, м. Чортків, вул. Д. Пігута, 29, наявність хоч однієї АЗС на відстані від 1 до 6 км до установи, наявність АЗС по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій). У разі зміни зовнішньої форми талонів протягом строку їх дії, учасник здійснює їхню заміну без додаткової на це оплати замовником на інші з відповідним номіналом та строком дії не менше тих, що підлягають обміну».
У пункті 4 «Наявність мережі АЗС, наявність документа, що підтверджує адреси розташування заправочних станцій».
У примітці: « Ми, _________________, у разі визнання Нас переможцями та укладення Договору із Замовником про поставку Товару, згодні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати усі Технічні вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації.»
У зв’язку з вищевикладеним прошу:
- надати інформацію, що мав на увазі Замовник зазначаючи: « …. наявність АЗС по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій)» а саме на яких адміністративно територіальних одиницях (областях) мали бути розміщені АЗС, скільки АЗС мало бути в відповідних областях на вимогу Замовника ?
- вказати чи відряджалися у 2023 працівники Замовника на службовому автотранспорті за межі Тернопільської області, якщо так то скільки разів та куди (вказати назви населених пунктів)?
- вказати чи заплановано відрядження у 2024 році працівників Замовника на службовому автотранспорті за межі Тернопільської області, якщо так то скільки та куди ?
2. Згідно пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником відповідно до рішення уповноваженої особи від 25.01.2024 за №2 відхилена пропозиція ТзОВ «ВВА». У рішенні зазначено, що ТзОВ «ВВА» в своїй пропозиції не надав переліку наявності АЗС по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій), яка вимагається пунктом 2 додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ* 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин (09132000-3) (Бензин А-95))».
У зв’язку з вище викладеним прошу зазначити чому відповідно по пункту 43 Особливостей №1178 Замовником не оприлюднено вимогу щодо усунення невідповідностей ТзОВ «ВВА» ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9ed1cce4b9664baaba69a6db5dc7e8ef
Назва:
На Ваш запит про надання інформації
Дата опублікування:
22.02.2024 09:27
Опис:
На Ваш запит про надання інформації повідомляємо наступне:
По процедурі на закупівлю «09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин (09132000-3) (Бензин А-95))», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-15-002420-a) у пункті 2 додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ* 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин (09132000-3) (Бензин А-95))» мається на увазі НАЯВНІСТЬ АЗС ПО ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ (ОКРІМ ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ), оскільки не можливо передбачити до якого спеціалізованого закладу охорони здоров’я виникне потреба доставки пацієнта, в якій області та з якими ушкодженнями. Також не можливо запланувати такі відрядження, оскільки вони носять непередбачуваний характер. Відрядження відбуваються за потреби та за наказом Департаменту охорони здоров’я. У 2023 році таких відряджень не було.
Окрім того у Учасника процедури на закупівлю «09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин (09132000-3) (Бензин А-95))», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-15-002420-a) був час, щоб поставити уточнюючі запитання щодо наявності АЗС по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій) через електронну систему закупівель Prozorro або в телефонному режимі. До Замовника не надходило таких запитань. Оскільки вимога про наявності АЗС по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій) встановлена у додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ* 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин (09132000-3) (Бензин А-95))», Замовником не оприлюднено вимогу щодо усунення невідповідностей ТзОВ «ВВА», а пропозицію ТзОВ «ВВА» відхилено.