• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Код за ДК 021:2015 - 09210000-4 – Мастильні засоби (Олива гідравлічна, олива індустріальна, олива моторна)

Завершена

511 240.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 556.20 UAH
Номер: 7bd3b9ffe0a140e58aa3de02f7cfb94e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-26-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 26.02.2024 17:13 - 19.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.02.2024 № 28 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби 
Аляб`євої О.М від 26.02.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.02.2024 № 28 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2024-01-12-010832-a 12.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 915-28-71, i1984natali@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БАЛТІК ОІЛ ГРУП" встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "БАЛТІК ОІЛ ГРУП", відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника, розгляду тендерної пропозиції учасника, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію  по процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК" товарів (ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби), яка затверджена Рішенням уповноваженої особи від 19.01.2024 року (Протокол № 4-19/01), зміни до тендерної документації, вимоги про усунення порушення від 16.01.2024, 09.02.2024 та відповідь Замовника від 19.01.2024 та 13.02.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.01.2024, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "СКАЙ ГАЛАКСІ" (далі - ТОВ "СКАЙ ГАЛАКСІ") та Товариства з обмеженою відповідальністю "БАЛТІК ОІЛ ГРУП" (далі - ТОВ "БАЛТІК ОІЛ ГРУП", Учасник, переможець), вимоги про усунення невідповідностей до ТОВ "СКАЙ ГАЛАКСІ" та ТОВ "БАЛТІК ОІЛ ГРУП", рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СКАЙ ГАЛАКСІ" від 31.01.2024 № 1-31\01,протокол розкриття тендерних пропозиції від 24 січня 2024 року, повідомлення про намір укласти договір від 08 лютого 2024  року; договір № 190224\3 від 19 лютого 2024 року, з додатками (далі – Договір), Додаткову угоду №1 від 20.02.2024 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 03.01.2024 року. За результатами розгляду тендерної пропозиції установлено, що відповідно до Додатку № 1 “Інформція про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” до тендерної документації (далі - Додаток №1) Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, відповідну технічну специфікацію. У разі пропозиції еквіваленту товару, Учасник повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування, кількості та відповідних технічних характеристик запропонованого товару. За результами аналізу розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БАЛТІК ОІЛ ГРУП" встановлено, що Додатком №1 до тендерної документації передбачено, що у разі пропозиції еквіваленту товару, Учасник повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування, кількості та відповідних технічних характеристик запропонованого товару. При цьому, учасником ТОВ "БАЛТІК ОІЛ ГРУП" надано Порівняльну таблицю Вих. № 7 від 18.01.2024 (ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ), яка в графі «Технічні характеристики» містить інформацію, що не відповідає вимогам Замовника, встановленим в Додатку №1. Так, відповідно до Додатку 1 Олива індустріальна CARTER SH 220 TOT C повинна мати температуру застигання не нижче - 39 градусів. При цьому, Учасник ТОВ "БАЛТІК ОІЛ ГРУП" в наданій у складі тендерної пропозицій інформації в графі «Технічні характеристики» зазначив температуру застигання не нижче - 45 градусів, що не відповідає встановленим фактично вимогам Замовника щодо даного найменування товару. Також, відповідно до Додатку 1 Олива моторна RUBIA TIR 7400 10W40 або еквівалент повинна мати температуру застигання не нижче - 45 градусів. При цьому, Учасник ТОВ "БАЛТІК ОІЛ ГРУП" в наданій у складі тендерної пропозицій інформації в графі «Технічні характеристики» зазначив температуру застигання не нижче - 39 градусів, що не відповідає встановленим фактично вимогам Замовника щодо даного найменування товару. Поряд з цим, Учасник ТОВ "БАЛТІК ОІЛ ГРУП" у складі тендерної пропозиції підтвердив відповідність технічним характеристикам, що вимагалися Замовником шляхом надання відповідних документів. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "БАЛТІК ОІЛ ГРУП", тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 18.03.2024 16:29 - 02.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 18.03.2024 16:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту: 25.03.2024 15:18

Запити/Пояснення