-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з аварійного обслуговування мереж теплопостачання
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Завершена
6 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 000.00 UAH
Номер:
bd8cf08dd7dc4a658230b11fe0a28c23
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-23-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.07.2024 00:00
Період моніторингу:
23.07.2024 16:36 - 14.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
23.07.2024 № 94
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.07.2024 № 94
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2024-01-12-010673-a
12.01.2024 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам передбачених Законом № 922-VIII та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік UA-P-2024-01-12-006248-c ДЕПАРТАМЕНТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), тендерну документацію затверджену уповноваженою особою від 12.01.2024 року, тендерну пропозицію ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ", протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця від 23.01.2024 № 36, договір про надання послуг від 31.01.2024 № 2 А, додаткову угоду від 20.03.2024 № 1, додаткову угоду від 20.06.2024 № 2, звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
29.07.2024 10:23 - 02.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2024 10:23