-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів )
Завершена
9 254 040.95
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 270.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 270.20 UAH
Номер:
b4974c0166704c57a9b81f6c72033dde
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-08-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2024 00:00
Період моніторингу:
08.05.2024 12:13 - 30.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2024 № 25-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 08.05.2024 № 25-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2024-01-12-007104-a від 12.01.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції КП «Володимирецький комбінат громадського харчування», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Вараської міської ради «Вараська багатопрофільна лікарня» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.01.2024 за №5, тендерну пропозицію Комунального підприємства «Володимирецький комбінат громадського харчування» (далі – КП «Володимирецький комбінат громадського харчування»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.01.2024 за №12, повідомлення про намір укласти договір від 22.01.2024, договір про закупівлю від 29.01.2024 за №42, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 09.05.2024 отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
15.05.2024 11:40 - 21.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2024 11:40
Запити/Пояснення
Номер:
0db67eb620ba4f7d900f7f060e2aed34
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.05.2024 12:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-12-007104-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c9e00fcd94464693b90181ebefc5c25d
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
09.05.2024 14:40
Опис:
На Ваш запит, щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Кейтерингові послуги (послуги постачання готової їжі для харчування пацієнтів)» опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-12-007104-a надаю наступну інформацію: 1) На етапі організації закупівлі з метою здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі - потреба була визначена на підставі середньостатистичних даних, щодо перебування пацієнтів на стаціонарному лікуванню в медзакладі. Технічні та якісні характеристики визначені відповідно до потреб замовника , необхідних для безперебійного функціонування установи та належної організації харчування хворих з урахуванням вимог чинного законодавства України, а саме: Наказ МОЗУ № 931 від 29.10.2023 р. та ЗУ № 771/97-ВР від 23.12.1997р. Розмір витрат визначено на основі затверджених замовником документів, а саме: фінансового плану на 2024 рік, плану використання бюджетних коштів на 2024 рік, довідки «Розрахунок видатків на 2024 рік». Очікувана вартість по даній закупівлі сформована на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, використано розрахунок очікуваної вартості послуги на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, а саме: для формування очікуваної вартості даної закупівлі було використано ціну попередньої власної закупівлі аналогічної послуги з урахуванням індексу інфляції на 2024 рік., а також проведено аналіз загальнодоступної цінової інформації з мережі Інтернет.
На підтвердження надаю відповідні документи:
1. Аналітичну записку про визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (опубліковано на сторінці власного веб-сайту https://varash-knp.lic.org.ua/)