• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку (15811100-7), хліб житньо-пшеничний (15811100-7)).

Завершена

2 375 086.09 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 750.86 UAH
Номер: 71cff458e7874ec0a96768f776ba2c18
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-19-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.02.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 19.02.2024 16:34 - 12.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.02.2024 № 24 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 19.02.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.02.2024 № 24 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2024-01-12-004578-a 01.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, ot_pohta@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чучкіна Ольга Петрівна встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України з урахуванням Особливостей, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ", своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію для проведення процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) предмет закупівлі: ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку (15811100-7), хліб житньо-пшеничний (15811100-7)) (далі – Тендерна документація), затверджена Рішенням Уповноваженої особи на здійснення публічних закупівель КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ №3 (далі- Замовник), без зазначення номера та дати, реєстр отриманих тендерних пропозицій, вимога про усунення порушення від 25 січня 2024 року та відповідь Замовника від 26 січня 2024 року, тендерну пропозицію ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" (далі – Учасник, пропозиція якого відхилена), тендерну пропозицію Фізична особа-підприємець Чучкіна Ольга Петрівна (далі – ФОП Чучкіна Ольга Петрівна, Учасник, Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 22 січня 2024 року, протоколи Замовника від 24 січня 2024 року №41 та від 26 січня 2024 року №45, повідомлення про намір укласти договір від 26 січня 2024 року, договір про закупівлю від 01 лютого 2024 року №58 (далі – Договір), пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель від 26 лютого 2024 року. Моніторингом розгляду тендерної пропозиції ФОП Чучкіна Ольга Петрівна встановлено, що згідно пункту 2.3 частини 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку №1 «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 28 Особливостей (перелік документів та інформації)» до Тендерної документації передбачено: «Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами)». Так, у пункті 2.1 частини 2 Додатку № 1 до Тендерної документації передбачена Інформаційна довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за встановленою формою. Учасником - ФОП Чучкіна Ольга Петрівна в складі тендерної пропозиції оприлюднено інформаційну довідку (файл 1.7. Інформаційна довідка про наявність працівників.pdf), відповідно до якої посаду «водій» займають Пушкар А.Б. та Ушаков О.В. Учасником - ФОП Чучкіна Ольга Петрівна в складі тендерної пропозиції оприлюднено довідки (файл ФОП Чучкіна О.П. наявність кваліф.працівників - 1частина) .pdf): медична довідка серія МДР №322362 Пушкар А.Б. дійсна до 12.12.2023 та медична довідка серія МДР №322361 Ушаков О.В. дійсна до 12.12.2023. Дата подання тендерних пропозицій Учасником – 19 січня 2024 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій згідно Тендерної документації 20 січня 2024 року. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 21 лютого 2024 року з приводу вищевказаного Замовник надав пояснення від 26 лютого 2024 року, в яких зазначив : « Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Чучкіна Ольга Петрівна,ІПН 2712501327 зазначена невідповідність не була виявлена. Враховуючи зазначене, Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Між замовником та ФОП Чучкіна Ольга Петрівна, ІПН 2712501327 було укладено договір, який належно виконується, під час постачання надаються всі необхідні документи. Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей у замовника відсутня можливість усунення порушення такого порушення на даному етапі закупівлі». Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно частини третьої статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з пунктом 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Водночас, пунктом 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП Чучкіна Ольга Петрівна, що вимагалися на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у пункті 2.3 частини 2 Додатку №1 до Тендерної документації, тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності. Як наслідок, тендерна пропозиція ФОП Чучкіна Ольга Петрівна не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям Замовника, визначеним в Додатку №1 до Тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Отже, на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Чучкіна Ольга Петрівна як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 06.03.2024 16:58 - 21.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.03.2024 16:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку (15811100-7), хліб житньо-пшеничний (15811100-7)). (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-01-12-004578-a), висновком про результати моніторингу закупівлі, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Чучкіна Ольга Петрівна встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів. На виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі повідомляємо про припинення зобов’язань за Договором про закупівлю № 58 від 01 лютого 2024 року шляхом дострокового розірвання керуючись статтями 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пунктами 8.2., 8.4., 8.9. Договору. 12 березня 2024 року було укладено Додаткову угоду. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання. Замовником усунено порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом визначеним у Висновку про результати моніторингу закупівлі. Інформація та документи, що свідчать про вжиття заходів надані у встановлений строк в електронній системі закупівель. Додатки: 1. Додаткова угода від 12 березня 2024 року до Договору про закупівлю № 58 від 01 лютого 2024 року.
Дата публікації звіту: 12.03.2024 12:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Додатковою угодою від 12 березня 2024 року №1 до Договору про закупівлю №58 від 01.02.2024 року припинено Договір шляхом дострокового розірвання.
Дата публікації: 12.03.2024 15:44

Запити/Пояснення