• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з користування басейном для підготовки до участі у проведенні спортивних заходів (Код ДК 021:2015 - 92620000-3 – Послуги, пов'язані зі спортом)

Завершена

1 532 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 3e758652f9c44956916e55d8b7771801
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-26-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 26.03.2024 11:40 - 17.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.03.2024 № 23-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 25.03.2024 № 23-з Витяг з перелік процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-01-12-002546-a 12.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 50) 545-63-67, echerepenko326@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 29 пункту 13 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідності укладеного договору вимогам законодавства – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог частини 5 статті 8 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Кіровоградська обласна спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву «Надія» (далі - Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про надання послуг від 12.01.2024 №1 на суму 1 532 000,00 грн, укладений між Замовником та фізичною особою – підприємцем Хачатрян Гагік Арсенович, пояснення, надані 29.03.2024 року Замовником через електронну систему закупівель. За результатом моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення абзацу 29 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 07.11.2023) (далі – Особливості) Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель, не оприлюднив в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Замовник 29.03.2024 разом з поясненням надав Обгрунтування підстав для здійснення закупівлі за предметом закупівлі. Замовник 02.04.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей.
Період усунення порушень: 02.04.2024 18:11 - 17.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.04.2024 18:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Проведено роз’яснювальні роботи, поновлено знання за Законами, Постановами та іншими документами щодо публічних закупівель, інформаційними статтями тощо, для подальшого не допущення порушень.
Дата публікації звіту: 04.04.2024 14:15

Запити/Пояснення