• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Бензин А-95 з рівнем екологічної безпеки Євро 5, дизельне паливо з рівнем екологічної безпеки Євро 5

закупівля здійснюється у відповідності до чинного законодавства

Завершена

821 442.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 107.21 UAH
Номер: a4369937809040899f64016e17c3e279
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-21-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.11.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 21.11.2024 19:11 - 13.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.11.2024 № 98-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 21.11.2024 № 98-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-01-12-001690-a, 12.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 305-54-41, lubow.spiwak@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710 «Про ефективне використання державних коштів»; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОРЖИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі − замовник) на 2024 рік UA-P-2024-01-12-000769-c ; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи 12.01.2024 р. №3; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНВЕСТГАЗ 2018»; повідомлення про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ІНВЕСТГАЗ 2018»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2024 № 9 та від 07.02.2024 №21; тендерну пропозицію учасника ТОВ «БВС РИТЕЙЛ»; повідомлення про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «БВС РИТЕЙЛ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 09.02.2024 №25; повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2024; договір поставки від 15.02.2024 № 8 на суму 630 420,00 грн (в тому числі ПДВ 105 070,00 грн), укладений з ТОВ «БВС РИТЕЙЛ»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 22.11.2024 в електронній системі закупівель. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» укладено Договір поставки від 15.02.2024 № 8 на суму 630 420,00 грн, в тому числі ПДВ 105 070,00 грн
Період усунення порушень: 26.11.2024 15:11 - 30.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2024 15:11

Запити/Пояснення