-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Бензин А-95 з рівнем екологічної безпеки Євро 5, дизельне паливо з рівнем екологічної безпеки Євро 5
закупівля здійснюється у відповідності до чинного законодавства
Завершена
821 442.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 107.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 107.21 UAH
Номер:
a4369937809040899f64016e17c3e279
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-21-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2024 00:00
Період моніторингу:
21.11.2024 19:11 - 13.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.11.2024 № 98-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.11.2024 № 98-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-01-12-001690-a, 12.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710 «Про ефективне використання державних коштів»; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОРЖИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі − замовник) на 2024 рік UA-P-2024-01-12-000769-c ; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи 12.01.2024 р. №3; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНВЕСТГАЗ 2018»; повідомлення про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ІНВЕСТГАЗ 2018»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2024 № 9 та від 07.02.2024 №21; тендерну пропозицію учасника ТОВ «БВС РИТЕЙЛ»; повідомлення про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «БВС РИТЕЙЛ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 09.02.2024 №25; повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2024; договір поставки від 15.02.2024 № 8 на суму 630 420,00 грн (в тому числі ПДВ 105 070,00 грн), укладений з ТОВ «БВС РИТЕЙЛ»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 22.11.2024 в електронній системі закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» укладено Договір поставки від 15.02.2024 № 8 на суму 630 420,00 грн, в тому числі ПДВ 105 070,00 грн
Період усунення порушень:
26.11.2024 15:11 - 30.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2024 15:11
Запити/Пояснення
Номер:
8e24fb1988184efb9b333820ac5664aa
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2024 19:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 821442,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-12-001690-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a08e8538fe104d5ab03649f5fcc0a9e1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.11.2024 14:43
Опис:
Щодо здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість повідомляємо наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість у процедурі закупівлі здійснюється змовником на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічне завдання (специфікація) викладене у додатку 3 до Тендерної документації.
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено виходячи з основних виробничих показників, а саме фактичних видатків на пальне у 2023 році на транспортні засоби, забезпечення суворого режиму економії енергоносіїв у пальному періоді, забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на пальне з бюджету протягом бюджетного періоду.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами), з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну. Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідні види товару на території України. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.
Відповідно до розрахунків вартості Товару проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом ринкових консультацій з метою аналізу ринкової ціни на товар, з урахуванням видатків замовника, очікувана вартість процедури закупівлі склала 821442,00 грн. з ПДВ.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): orz-rada.gov.ua (прозора громада, публічні закупівлі).