• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Демонтажні роботи згідно до обстеження технічного стану об’єкта незавершеного будівництва — дитячої поліклініки на території медичного комплексу комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради "Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері" за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, вул. Залікарняна/пров. Залікарняний, 5/4

Завершена

16 615 078.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 83 075.39 UAH
Номер: 696f68d22b8b4717a92f84fa1db79b89
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-04-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.03.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 04.03.2024 22:05 - 26.03.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.03.2024 № 36 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 04.03.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.03.2024 № 36 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7. UA-2024-01-11-010279-a 11.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Туманцов С.М.; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ»; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником ФОП Туманцов С.М.; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій учасників; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.01.2024 № 8, зміни до тендерної документації, затверджені рішенням уповноваженої від 12.01.2024 № 10, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.01.2024, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Туманцова Сергія Миколайовича (далі - ФОП Туманцов С.М., учасник) та Товариства з обмеженою відповідальністю «МОНТАЖБУДЮГ» (далі - ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ», учасник-переможець), вимога про усунення невідповідностей до ФОП Туманцов С.М., протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.01.2024, протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.01.2024 № 24, протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.02.2024 № 60, повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2024, договір про закупівлю від 27.02.2024 № 94 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 29.02.2024 року, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 14.03.2024 та 25.03.2024 року (далі – Пояснення).
Період усунення порушень: 26.03.2024 19:15 - 30.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.03.2024 19:15

Запити/Пояснення