-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Демонтажні роботи згідно до обстеження технічного стану об’єкта незавершеного будівництва — дитячої поліклініки на території медичного комплексу комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради "Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері" за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, вул. Залікарняна/пров. Залікарняний, 5/4
Завершена
16 615 078.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 83 075.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 83 075.39 UAH
Номер:
696f68d22b8b4717a92f84fa1db79b89
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-04-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.03.2024 00:00
Період моніторингу:
04.03.2024 22:05 - 26.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.03.2024 № 36
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 04.03.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.03.2024 № 36
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2024-01-11-010279-a 11.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Туманцов С.М.; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ»; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником ФОП Туманцов С.М.; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій учасників; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.01.2024 № 8, зміни до тендерної документації, затверджені рішенням уповноваженої від 12.01.2024 № 10, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.01.2024, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Туманцова Сергія Миколайовича (далі - ФОП Туманцов С.М., учасник) та Товариства з обмеженою відповідальністю «МОНТАЖБУДЮГ» (далі - ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ», учасник-переможець), вимога про усунення невідповідностей до ФОП Туманцов С.М., протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.01.2024, протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.01.2024 № 24, протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.02.2024 № 60, повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2024, договір про закупівлю від 27.02.2024 № 94 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 29.02.2024 року, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 14.03.2024 та 25.03.2024 року (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
26.03.2024 19:15 - 30.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.03.2024 19:15
Запити/Пояснення
Номер:
62021e16dc064101805e083e837e44af
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.03.2024 17:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Демонтажні роботи згідно до обстеження технічного стану об’єкта незавершеного будівництва - дитячої поліклініки на території медичного комплексу комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, вул. Залікарняна/пров. Залікарняний, 5/4 (ДК 021:2015: 45111300-1 - Демонтажні роботи)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-11-010279-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e1c34d0ea4ce4ef7b05d27aac1bbc63f
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
14.03.2024 13:19
Опис:
пояснення
Номер:
ba9664c98b894ad4b96e4b9322412810
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.03.2024 20:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Демонтажні роботи згідно до обстеження технічного стану об’єкта незавершеного будівництва - дитячої поліклініки на території медичного комплексу комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, вул. Залікарняна/пров. Залікарняний, 5/4 (ДК 021:2015: 45111300-1 - Демонтажні роботи)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-11-010279-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії розміром 200 000,00 гривень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.