-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продуктові набори (код ДК 021:2015 - 15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти різні)
Завершена
10 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Номер:
5683146bcc004513a78d04aeb790955a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-28-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2024 00:00
Період моніторингу:
28.02.2024 14:24 - 21.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2024-01-11-010160-a 11.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей та принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Хмельницького міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.01.2024 № 12 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НВФ «ВІКОНТ» (далі – ТОВ «НВФ «ВІКОНТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» (далі – ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» від 01.02.2024 № 22, повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2024, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.02.2024 № 30, договір про закупівлю від 15.02.2024 № 14, пояснення та документи Замовника надані 04.03.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.02.2023 № 22 (далі – Протокол) Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» з наступних підстав:
- учасник ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, зокрема на усунення виявлених невідповідностей надав сертифікат відповідності на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці відповідно до ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), який виданий 26.01.2024, тобто уже після кінцевої дати подання пропозицій 22.01.2024;
- учасник ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав файл «Порівняльна таблиця» у якій зазначив назви товарів, що пропонується ним до постачання, а також вказав назви виробників товарів, проте у зазначеній порівняльній таблиці не вказані торгові марки запропонованих до постачання товарів.
Під час здійснення моніторингу зазначеної процедури закупівлі установлено, що учасник ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав сертифікат відповідності на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці відповідно до ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019, IDT) виданий ДП «Житомирстандартметрологія», який зареєстрований в реєстрі ООВ 08.11.2024 дійсний до 07.11.2024.
Окрім цього учасник ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» на вимогу Замовника про усунення невідповідностей, розміщену в електронній системі закупівель 29.01.2024 о 16:17 надав сертифікат відповідності на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці відповідно до ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий ДП «Житомирстандартметрологія», який зареєстрований в реєстрі ООВ 26.01.2024 та дійсний до 07.11.2024, чим повністю усунув виявлену замовником невідповідність.
Слід зазначити що вимоги Особливостей та Закону не обмежують учасників щодо усунення протягом 24 годин виявлених Замовником невідповідностей шляхом завантаження нових документів створених на їх усунення.
Окрім цього повідомляємо, що в Україні є чинним лише один стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Щодо відсутності у «Повірняльній таблиці» інформації щодо торгових марок запропонованих до постачання товарів, зазначаємо, що учасник ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» у складі свої тендерної пропозиції надав декларації виробників та сертифікати/посвідчення якості на кожний товар, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору, частина з яких містить відомості про торгові марки.
Окрім цього вимогами додатку 1 до тендерної документації передбачено, що «при підготовці інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасники повинні чітко зазначити назву товару (торгава марка або виробник (в разі відсутності торгової марки)), що пропонується до постачання. Отже тендерна документація містила вимоги що зазначення торгових марок товарів, лише за їх наявності.
Зважаючи на зазначене Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВФ «ВІКОНТ», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим не дотримано вимог п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Різниця між остаточною ціновою пропозицією ТОВ «НВФ «ВІКОНТ», яка становить 8 609 778,20 грн з ПДВ та остаточною ціновою пропозицією переможця торгів ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ», яка становить – 9 679 055,76 грн з ПДВ складає 1 069 277,56 грн з ПДВ.
Враховуючи наведене Замовником порушено принципи публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Період усунення порушень:
25.03.2024 17:45 - 09.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2024 17:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керуючись положенням абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» КУ "Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" (далі- Замовник) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднюємо через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку. На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-01-11-010160-a затвердженого та оприлюдненого 25 березня 2024 року, повідомляємо, що договір №14 від 15 лютого 2024 року укладений між Замовником та ТОВ «Країна Вільних» розірвано за взаємною згодою сторін, шляхом укладення додаткової угоди №1 від 01.04.2024 року, що додається до пояснення. Враховуючи вищевикладене, Замовником виконано зобов’язання щодо усунення порушення викладеного в Висновку, у спосіб визначений у Висновку.
Дата публікації звіту:
01.04.2024 10:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
усунуто
Дата публікації:
05.04.2024 14:13
Запити/Пояснення
Номер:
82cde7dbe4fa424e820e0d2b1a021b53
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.03.2024 14:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі продуктових наборів (код ДК 021:2015 - 15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти різні) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-11-010160-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Номер:
6199f07d3e51432f8b4bb02be4686618
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.03.2024 14:28
Опис:
Добрий день. На виконання положень частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі товару Продуктові набори (код ДК 021:2015 - 15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти різні) уповноваженою особою використовувалася методика передбачена положенням п.п. 3 п. 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі була сформована Уповноваженою особою, яка провела моніторинг цін на продукти які входять до складу продуктових наборів шляхом аналізу цінових пропозицій учасників ринку, а також аналізу загальнодоступної відкритої інформації в мережі інтернет (офіційні сайти мереж магазинів Сільпо, АТБ та Таврія Б).
Посилання на офіційні сайти мереж магазинів:
- https://silpo.ua/;
- https://www.tavriav.ua/;
- https://www.atbmarket.com/.
Також надаємо Вам усі документи, які вимагаються запитом, а саме:
- розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі – на 2 арк.;
- цінова пропозиція ТОВ НВФ Віконт – на 2 арк.;
- цінова пропозиція ТОВ «Країна Вільних» – на 2 арк.;
- цінова пропозиція ФОП Клинчук Ю.С. – на 2 арк.
2. Посилання на сайт: https://gis.khm.gov.ua/public_procurement_card/3280638064229090635.