-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування)
Завершена
14 001 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1.5% або 210 022.50 UAH
мін. крок: 1.5% або 210 022.50 UAH
Номер:
9d314a7d8afa4ba7a38dc4a2bd539e23
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-12-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.02.2024 00:00
Період моніторингу:
12.02.2024 14:09 - 05.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2024-01-11-009736-a 11.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання закупівель розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Інститут отоларингології ім. проф. О.С. Коломійченка Національної академії медичних наук України» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.01.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.01.2024 №13, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Домашня кухня» (далі – ТОВ «Домашня кухня») та товариства з обмеженою відповідальністю «ХІЛІНГ ФУД» (далі – ТОВ «ХІЛІНГ ФУД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.01.2024 №15, повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2024, договір про закупівлю послуг від 01.02.2024 № 30/2024 (далі – Договір) на суму 13 241 000,00 гривень, додаткову угода від 01.02.2024 № 1 до Договору, пояснення Замовника, надані 20.02.2024 та 29.02.2024 через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовник установлює кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників визначені відповідно до статті 16 Закону. Перелік документів, що підтверджує інформацію учасника щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям наведено у Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 2.1 Додатку № 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів, робітників харчоблоку тощо).
Також до довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника, а саме: копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказу про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413 (в чинній редакції).
Учасник ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» у складі тендерної пропозиції надав, зокрема, довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені для виконання умов договору від 18.01.2024 №38.ТП, повідомлення про прийняття працівників на роботу від 29.11.2021 із зазначенням номеру та дати видання наказу або розпорядження про прийняття на роботу, зокрема, Онофрійчук Оксани Анатоліївни від 29.11.2021 №44-к/тр.
Однак у складі тендерної пропозиції учасника «ХІЛІНГ ФУД» відсутній наказ від 29.11.2021 №44-к/тр.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ХІЛІНГ ФУД», при цьому невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ ХІЛІНГ ФУД» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією Замовник не виявив.
Під час проведення моніторингу на запит Держаудитслужби Замовник пояснив, що факт працевлаштування Онофрійчук Оксани Анатоліївни підтверджено на підставі наказу від 23.02.2023 №37-к/тр «Про переведення» (з посади укладальника-пакувальника Виробничого відділу на посаду кухаря Виробничого відділу), який наданий учасником у складі тендерної пропозиції (файл «39 Документи на працівників_накази»).
З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» невідповідностей та надання відповідних документів, подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, надати наказ від 29.11.2021 №44-к/тр.
Період усунення порушень:
05.03.2024 18:23 - 20.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.03.2024 18:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому
Дата публікації звіту:
07.03.2024 11:22
Запити/Пояснення
Номер:
8d281f1717cc43c7bd77e1bddcaa3fa8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2024 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-11-009736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1e2bc3759978414fa8400739d2e36593
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.02.2024 19:20
Опис:
1. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, з метою забезпечення збалансованого харчування пацієнтів та на виконання наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 №931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в України» та Постанови Кабінету міністрів України від 29 березня 2002 р. №426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту», враховуючі наявне фінансування.
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі, керуючись роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – як Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (№ 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року) Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку, шляхом надсилання орієнтовного меню компаніям, які надають кейтирингові послуги та є учасниками закупівель через електронну систему закупівель «Prozorro». Комерційні пропозиції додаються.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту: http://www.iol.com.ua
Інформація, щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено: «Головна сторінка-Державні закупівлі-Публічні закупівлі».
Номер:
39f4c4d6b2d74bdd9fcdb7701f883700
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.02.2024 16:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-11-009736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: яким документом (вказати назву файлу та номер сторінки) учасник товариство з обмеженою відповідальністю «ХІЛІНГ ФУД» виконав вимоги пункту 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації в частині надання копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказу про прийняття на роботу, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника, зокрема кухаря Онофрійчук Оксани Анатоліївни.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3abcf9429f2445d6b3ac3960ad3e1ff4
Назва:
Відповідь на питання
Дата опублікування:
29.02.2024 15:49
Опис:
Відповідно до пункту 2.1 додатка 2 до Тендерної документації вимагалося надати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника, а саме:
1. Копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказу про прийняття на роботу.
2. Повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413 (в чинній редакції).
Тобто, учасники мали підтвердити, по-перше, факт дійсного працевлаштування – шляхом надання повідомлень до контролюючих органів про прийом працівників, а по-друге, факт перебування працівників саме на тих посадах, що вказані ними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Переможець ТОВ «Хілінг Фуд» у складі пропозиції надав файл «39. Документи на працівників_ накази.pdf». Зокрема, на сторінці 39 зазначеного файлу є наказ №37-к/тр від 23.02.2023 року, щодо переведення Онофрійчук Оксани Анатоліївни, укладальника-пакувальника Виробничого відділу на посаду Кухаря Виробничого відділу, з 01 березня 2023 року, з посадовим окладом 8000,00 грн., зі змінним графіком, за підписом Т.В.О. директора Наталії Постайчук та за підписом О.А. Онофрійчук (з наказом ознайомлена та згодна, з посадовою інструкцією ознайомлена).
Таким чином, переможець ТОВ «Хілінг Фуд» підтвердив перебування кухаря Онофрійчук Оксану Анатоліївну у штаті працівників на вказаній у довідці посаді.
Зауважу, що Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу має типову форму. Це форма № П-1, затверджена наказом Державного комітету статистики України № 489 від 05.12.2008. Проте, в разі потреби роботодавець може доповнювати її якимись відомостями або вносити до неї інші зміни. Також роботодавець має право й розробити власну, зручну для нього форму наказу (розпорядження), згідно роз’яснень, наданих в листі Держстату від 25.08.2021 № 19.1.2-26/О-117-21/122. Враховуючі, що в наданому ТОВ «Хілінг Фуд» документі є інформація щодо назви професії (посади), дати початку роботи, умов оплати праці, графіку роботи, міститься підпис працівника щодо ознайомлення з наказом та посадовою інструкцією, то такий наказ є наказом про прийом на роботу (посаду) та складений у відповідності до чинного законодавства, що регулює трудові відносини.