• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин автомобільний А-95 - Євро5 по талонах та/або смарт-картках, код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти, категорія - 09132000-3 Бензин

Завершена

2 190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 950.00 UAH
Номер: 3dc4546257cd48cca33826b17d3745ba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-26-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.03.2024 14:29 - 17.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.03.2024 №25-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.03.2024 №25-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2024-01-11-008101-a 11.01.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Пронафтосервіс» встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Іллінецького аграрного фахового коледжу (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11 січня 2024 року №4, тендерну пропозицію ТОВ «Пронафтосервіс», протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 16:06 год. 25 січня 2024 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29 січня 2024 року №15, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 05 лютого 2024 року №637 ПНСТЛ-0502 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 05 лютого 2024 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 01 березня 2024 року №1, від 21 березня 2024 року №2, від 09 квітня 2024 року №3 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 02, 12 квітня 2024 року через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 6 додатку №3 тендерної документації Замовника встановлено вимогу щодо надання зразків талонів та/або смарт-карток по кожному номіналу на кожний вид палива. При цьому згідно з пунктом 4 додатку №3 тендерної документації визначено, що талони та/або смарт-картки повинні бути номіналом 1л, 5л, 10л, 15л, 20 літрів та термін дії талонів та/або смарт-карток повинен складати не менше 12 місяців з моменту їх отримання замовником. Учасником процедури закупівлі ТОВ «Пронафтосервіс» надано зразки талонів на бензин автомобільний А-95 номіналом 10 л, 20 л та 50 літрів, однак талони на бензин автомобільний А-95 номіналом 1л, 5л, 15 літрів у складі тендерної пропозиції відсутні, чим порушено вимоги пункту 6 додатку №3 тендерної документації. Також, у пункті 10 додатку №3 тендерної документації встановлено вимогу про те, що учасник повинен мати власний вебсайт та на підтвердження зазначеної вимоги учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку довільної форми з зазначенням сайту. Учасником процедури закупівлі ТОВ «Пронафтосервіс» надано довідку щодо вебсайту від 18 січня 2024 року, у якій зазначено, що учасник співпрацює згідно партнерського договору від 01 серпня 2022 року №1116 ТЛ-0108 з ТОВ «Chipo-Oйл» та повідомляє, що партнер має власний вебсайт https//chipo.ua/uk/about. Зважаючи на зазначене, учасником ТОВ «Пронафтосервіс» до кінцевого строку подання тендерних пропозицій не надано в складі тендерної пропозиції довідки довільної форми із зазначенням власного вебсайту, чим не дотримано вимоги пункту 10 додатку №3 тендерної документації. Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Пронафтосервіс» оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема надання довідки довільної форми з зазначенням власного вебсайту (пункт 10 додатку №3 тендерної документації). Відповідно до пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник торгів ТОВ «Пронафтосервіс» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі не виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а також у разі невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Пронафтосервіс», коли учасник не виправив виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та у разі невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 16.04.2024 16:43 - 01.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 16.04.2024 16:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області 16 квітня 2024 року оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 16 квітня 2024 року (далі – Висновок), за предметом закупівлі Бензин автомобільний А-95 - Євро5 по талонах та/або смарт-картках, код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти, категорія - 09132000-3 Бензин, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-11-008101-a. У цьому висновку установлено порушення щодо вимог абзацу 5 підпункту 1 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178. У висновку зазначено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом припинення зобов’язань за договором. Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що Іллінецьким аграрним фаховим коледжем були вжиті заходи в частині усунення виявленого правопорушення в установленому законодавством порядку, шляхом розірвання Договору про закупівлю №637 ПНСТЛ-0502 від 05 лютого 2024 року.
Дата публікації звіту: 23.04.2024 16:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 24.04.2024 14:27

Запити/Пояснення