-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин автомобільний А-95 - Євро5 по талонах та/або смарт-картках, код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти, категорія - 09132000-3 Бензин
Завершена
2 190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 950.00 UAH
Номер:
3dc4546257cd48cca33826b17d3745ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-26-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2024 00:00
Період моніторингу:
26.03.2024 14:29 - 17.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2024 №25-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.03.2024 №25-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2024-01-11-008101-a 11.01.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Пронафтосервіс» встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Іллінецького аграрного фахового коледжу (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11 січня 2024 року №4, тендерну пропозицію ТОВ «Пронафтосервіс», протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 16:06 год. 25 січня 2024 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29 січня 2024 року №15, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 05 лютого 2024 року №637 ПНСТЛ-0502 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 05 лютого 2024 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 01 березня 2024 року №1, від 21 березня 2024 року №2, від 09 квітня 2024 року №3 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 02, 12 квітня 2024 року через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 6 додатку №3 тендерної документації Замовника встановлено вимогу щодо надання зразків талонів та/або смарт-карток по кожному номіналу на кожний вид палива.
При цьому згідно з пунктом 4 додатку №3 тендерної документації визначено, що талони та/або смарт-картки повинні бути номіналом 1л, 5л, 10л, 15л, 20 літрів та термін дії талонів та/або смарт-карток повинен складати не менше 12 місяців з моменту їх отримання замовником.
Учасником процедури закупівлі ТОВ «Пронафтосервіс» надано зразки талонів на бензин автомобільний А-95 номіналом 10 л, 20 л та 50 літрів, однак талони на бензин автомобільний А-95 номіналом 1л, 5л, 15 літрів у складі тендерної пропозиції відсутні, чим порушено вимоги пункту 6 додатку №3 тендерної документації.
Також, у пункті 10 додатку №3 тендерної документації встановлено вимогу про те, що учасник повинен мати власний вебсайт та на підтвердження зазначеної вимоги учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку довільної форми з зазначенням сайту.
Учасником процедури закупівлі ТОВ «Пронафтосервіс» надано довідку щодо вебсайту від 18 січня 2024 року, у якій зазначено, що учасник співпрацює згідно партнерського договору від 01 серпня 2022 року №1116 ТЛ-0108 з ТОВ «Chipo-Oйл» та повідомляє, що партнер має власний вебсайт https//chipo.ua/uk/about.
Зважаючи на зазначене, учасником ТОВ «Пронафтосервіс» до кінцевого строку подання тендерних пропозицій не надано в складі тендерної пропозиції довідки довільної форми із зазначенням власного вебсайту, чим не дотримано вимоги пункту 10 додатку №3 тендерної документації.
Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Пронафтосервіс» оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема надання довідки довільної форми з зазначенням власного вебсайту (пункт 10 додатку №3 тендерної документації).
Відповідно до пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник торгів ТОВ «Пронафтосервіс» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі не виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а також у разі невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Пронафтосервіс», коли учасник не виправив виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та у разі невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
16.04.2024 16:43 - 01.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.04.2024 16:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області 16 квітня 2024 року оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 16 квітня 2024 року (далі – Висновок), за предметом закупівлі Бензин автомобільний А-95 - Євро5 по талонах та/або смарт-картках, код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти, категорія - 09132000-3 Бензин, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-11-008101-a. У цьому висновку установлено порушення щодо вимог абзацу 5 підпункту 1 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178.
У висновку зазначено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом припинення зобов’язань за договором.
Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що Іллінецьким аграрним фаховим коледжем були вжиті заходи в частині усунення виявленого правопорушення в установленому законодавством порядку, шляхом розірвання Договору про закупівлю №637 ПНСТЛ-0502 від 05 лютого 2024 року.
Дата публікації звіту:
23.04.2024 16:26
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
24.04.2024 14:27
Запити/Пояснення
Номер:
6a82dfd45e20436ab6fbb40b50ff750d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.03.2024 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.04.2024 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину автомобільного А-95 - Євро5 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-11-008101-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс-листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
3. Яким чином учасником ТОВ «Пронафтосервіс», якого обрано переможцем, виконано вимоги:
- пункту 6 додатку №3 тендерної документації, щодо надання зразків талонів та/або смарт-карток по кожному номіналу на кожний вид палива, тоді як пунктом 4 додатку №3 тендерної документації визначено, що талони та/або смарт-картки повинні бути номіналом 1л, 5л, 10л, 15л, 20 літрів та термін дії талонів та/або смарт-карток повинен складати не менше 12 місяців з моменту їх отримання замовником;
- пункту 10 додатку №3 тендерної документації, щодо надання довідки довільної форми про те, що учасник повинен мати власний вебсайт?
4. Якими документами підтверджено коливання ціни бензину автомобільного А-95 - Євро5 на ринку, що призвело до внесення змін до договору про закупівлю від 05 лютого 2024 року №637 ПНСТЛ-0502 додатковою угодою від 21 березня 2024 року №2 в частині збільшення ціни товару? На який відсоток збільшилася ціна бензину автомобільного А-95 - Євро5на ринку на дату укладання додаткової угоди від 21 березня 2024 року №2 у порівнянні із датою укладання додаткової угоди від 01 березня 2024 року №1?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
26f911b60c53456091a7067119542970
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
02.04.2024 18:06
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину автомобільного А-95 - Євро5 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-11-008101-a), надаємо пояснення (інформацію та документи) з питань, поставлених Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 28 березня 2024 року о 15:55, а саме:
1. Запит, цінові пропозиції та розрахунок середньої ціни для обґрунтування очікуваної вартості, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення додаються. Очікувану вартість предмету закупівлі: Бензин автомобільний А-95 - Євро5 по талонах та/або смарт-картках, код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти, категорія - 09132000-3 Бензин визначено з урахуванням «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, шляхом використання методу «порівняння ринкових цін» (товарів з технічними та якісними характеристиками що відповідають предмету закупівлі) та застосування очікуваного індексу інфляції, з посиланням на сайт Мінфіну https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/. Розмір бюджетного призначення, за тимчасовим кошторисом, зі спеціального фонду бюджету коледжу (власні надходження від господарської діяльності) сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даного виду товару на 2024 рік та становить 2190000.00 (два мільйони сто дев’яносто тисяч грн 00 коп) гривень з ПДВ, що є нижчим від середньої ціни, згідно додатку, однак відповідає кошторису за спеціальним фондом бюджету коледжу.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на веб-сайті коледжу, за посиланням: https://iafk.vn.ua/pro-koledzh/publichni-zakupivli.
3. Учасником ТОВ «Пронафтосервіс», якого обрано переможцем, виконано вимоги:
- пункту 6 додатку №3 тендерної документації, щодо надання зразків талонів та/або смарт-карток, шляхом завантаження файлу «Зразки талонів.pdf» (додаэться). Так як замовник не використовує під час заправки транспортних засобів талони 1, 5 та 15 літрів, обов’язковість надання таких номіналів, при проведенні кваліфікації учасника, не вимагалась.
- пункту 10 додатку №3 тендерної документації, щодо надання довідки довільної форми про те, що учасник повинен мати власний веб-сайт, шляхом завантаження файлу «Довідка щодо веб-сайту.pdf» на виконання вимоги замовника, про усунення порушення з цього питання, в якій у довільній формі зазначено, що учасник, який співпрацює згідно партнерського договору №1116 ТЛ- 0108 від 01.08.2022 р. з ТОВ «СНІРО-ОЙЛ» - емітентом талонів, використовує у своїй діяльності, як партнер, веб-сайт партнера https://chipo.ua/uk/. Вищезазначений партнерський договір (завантажений файл «Партнерський Договір.pdf» та файл «Документи щодо ТМ.pdf») свідчить про те, що Продавець ТОВ «СНІРО-ОЙЛ» зобов'язується передавати Покупцю ТОВ «Пронафтосервіс» у власність нафтопродукти, а саме: бензини А-95 євро та А-92 євро, дизельне паливо євро, скраплений газ, а Покупець зобов’язується отримувати Товар та повністю оплачувати його вартість (ціну). Видача (передача) Товару здійснюється на автозаправних станціях (АЗС), перелік яких розміщується та оновлюється (змінюється в односторонньому порядку) Продавцем та доступний в мережі Інтернет за посиланням https://chipo.ua/uk/network/.
4. Згідно ч. 2 п. 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
Учасником закупівлі, для обґрунтування укладення Додаткової угоди №2 від 21.03.2024 р., на виконання вимог законодавства та для підтвердження коливання ціни бензину автомобільного А-95-Євро5, було надано Замовнику Висновки за результатами цінового моніторингу Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати №В-70/1 від 29.02.2024, №В-103 від 20.03.2024р. та №В-103/1 від 21.03.2024р. (далі – Висновки).
Зазначені Висновки в повній мірі відображають інформацію щодо коливання ціни бензину А-95 в проміжок часу від укладення договору № 637 ПНСТЛ-0502 від 05.02.2024, до укладення Додаткової угоди №1 від 01.03.2024 та до укладення Додаткової угоди №2 від 21.03.2024, а саме – середню ціну бензину автомобільного А-95-Євро5 та відсоток коливання.
Ціна бензину автомобільного А-95 - Євро5 на ринку на дату укладання додаткової угоди від 21 березня 2024 року №2 у порівнянні із датою укладання додаткової угоди від 01 березня 2024 року №1 збільшилася на 2,6716 відсотка. Копії Висновків додаються.
Номер:
31c37f3f74c8442f940a131779d1bc84
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.04.2024 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину автомобільного А-95 - Євро5 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-11-008101-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Якими документами підтверджено коливання ціни бензину автомобільного А-95 - Євро5 на ринку, що призвело до внесення змін до договору про закупівлю від 05 лютого 2024 року №637 ПНСТЛ-0502 додатковою угодою від 09 квітня 2024 року №3 в частині збільшення ціни товару? На який відсоток збільшилася ціна бензину автомобільного А-95 - Євро5 на ринку на дату укладання додаткової угоди від 09 квітня 2024 року №3 у порівнянні із датою укладання додаткової угоди від 21 березня 2024 року №2?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e2add64017d345e09f2664bbe4226cfa
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
12.04.2024 13:45
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину автомобільного А-95 - Євро5 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-11-008101-a) повідомляю наступне:
Документальним підтвердженням укладення Додаткової угоди №3 від 09 квітня 2024 року, у зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю, у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю та таке збільшення не призвело до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення, є Висновок Кіровоградської ТПП від 08.04.2024 № В-135/1, у якому зазначена середня ціна 53,65 з ПДВ станом на 08.04.2024, в той час як ціна відповідного бензину станом на 21.03.2024 (на дату укладанні Додаткової угоди №2) складала 52,87 грн. з ПДВ та лист постачальника від 08.04.2024 №б/н (додаються).
Коливання ціни Бензину автомобільного А-95 Євро 5 на АЗС постачальника ТОВ “ПРОНАФТОСЕРВІС”, згідно підписаної Додаткової угоди № 3 до Договору про закупівлю від 05 лютого 2024 року №637 ПНСТЛ-0502, складає 1,015 відсотка, при відсотку коливання ціни такого ж товару на ринку 1,4753 відсотка.