-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція інженерних мереж електрозабезпечення електроустановок, розміщених у відокремленій будівлі блоку променевої терапії Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради "Сумський обласний клінічний онкологічний центр», розташованого за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31»
Завершена
11 466 430.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 332.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 57 332.15 UAH
Номер:
6e56c7e46b7243bca615a187c96842c4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-18-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 11:24 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2024 № 25-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2024-01-11-007116-a 11.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний центр» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.01.2024 № 6, зі змінами (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2024 № 9), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна виробничо-комерційна компанія «Федорченко» (далі – ТОВ «Будівельна виробничо-комерційна компанія «Федорченко»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.01.2024 № 19, повідомлення про намір укласти договір від 29.01.2024, договір підряду від 07.02.2024 № 20-Т, укладений Замовником з ТОВ «Будівельна виробничо-комерційна компанія «Федорченко», звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-01-11-007116-a, оприлюднений в електронній системі закупівель 07.02.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 30.04.2024.
Період усунення порушень:
01.05.2024 15:26 - 07.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.05.2024 15:26
Запити/Пояснення
Номер:
87b4a76f8715482bab22914526b3fcf7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.04.2024 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Реконструкція інженерних мереж електрозабезпечення електроустановок, розміщених у відокремленій будівлі блоку променевої терапії Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний центр», розташованого за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31», очікуваною вартістю 11 466 430,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-11-007116-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Просимо повідомити про стан виконання договору підряду від 07.02.2024 № 20-Т, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна виробничо-комерційна компанія «Федорченко» (далі – ТОВ «Будівельна виробничо-комерційна компанія «Федорченко»).
3. Також, просимо повідомити, чи були дотримані переможцем, ТОВ «Будівельна виробничо-комерційна компанія «Федорченко», вимоги абзаців другого-третього пункту 6 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 3 відсотка вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1b18494741fb4b34b36f0e480fd66cc2
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
30.04.2024 13:07
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний центр» (далі – КНП СОР «СОКОЦ») надає пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція інженерних мереж електрозабезпечення електроустановок, розміщених у відокремленій будівлі блоку променевої терапії Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний центр», розташованого за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31», очікуваною вартістю 11 466 430,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-11-007116-a).
Щодо першого питання повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначалася підприємством на підставі особливостей закупівлі робіт. Нормативно-правовими актами встановлений порядок розроблення проєктної документації залежно від класу наслідків проєкту будівництва. За рішенням замовника може проводитися також експертиза проєктів будівництва. Результатом такої експертизи є експертна оцінка.
Також відповідно до пункту 4 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України 23.08.2011 № 301.
Відповідно до вищезазначеного, підприємством була залучена підрядна організація, якою була розроблена проектно-кошторисна документація і визначена вартість робіт.
Щодо другого питання повідомляємо. Станом на сьогодні роботи ведуться, на даний час виконано на суму 4 830 934,43грн. (чотири мільйони вісімсот тридцять тисяч гривень дев’ятсот чотири гривні, 43 копійки).
Щодо третього питання повідомляємо, що ТОВ «Будівельна виробничо-комерційна компанія «Федорченко» були дотримані вимоги абзаців другого-третього пункту 6 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 3 відсотка вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії». Копія банківської гарантії додається.
Також повідомляємо згідно ст.22 та ст.24 Господарського кодексу України комунальне некомерційне підприємство є суб’єктом господарювання комунального сектора економіки, а не державного сектора економіки. Крім того, згідно положень Бюджетного кодексу України Комунальне некомерційне підприємство не має статусу бюджетної установи, а тому не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), а є лише їх отримувачем. Пунктом 1 статті 38 Бюджетного кодексу України визначено, що одержувачами бюджетних коштів можуть бути суб’єкти господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету, які затверджуються Планом використання бюджетних коштів, який подається до Державної казначейської служби відповідно до п.5.6 Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Мінфіну від 23.08.2012 №938. КНП СОР «СОКОЦ» здійснює придбання товарів, робіт та послуг за власні кошти, отримані від надання медичних послуг, які згідно ст.2 Бюджетного кодексу України не належать до бюджетних коштів.