• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання робіт із здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта «Реконструкція схеми резервного підключення автотрансформатора АТ-2»

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у файлах: «ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні)» та «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»

Завершена

540 205.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 402.05 UAH
Номер: f5f4b2d0b5e54e6fa504cadb32f6a2b7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-19-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.03.2024 16:37 - 10.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.03.2024 №24-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 18 березня 2024 року №003100-18/3653-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 19.03.2024 №24-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10.UA-2024-01-11-006612-a, 11.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду пропозицій установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимогу про усунення порушення UA-2024-01-11-006612-a.c1 від 15 січня 2024 року, рішення Замовника від 16 січня 2024 року, пропозиції ФОП Шевченко Олександр Іванович, ФОП Сазонов Олександр Іванович, ТОВ «Проектстудія», повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 13:29 год. 01 лютого 2024 року та до 20:33 год. 09 лютого 2024 року, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 01 лютого 2024 року №212-ВС, від 02 лютого 2024 року №222-ВС, від 08 лютого 2024 року №248ВС, від 12 лютого 2024 року №269ВС, повідомлення про намір укласти договір, договір про виконання робіт від 22 лютого 2024 року №3414/КТЕЦ-24, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 29 березня 2024 року №1, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 01 квітня 2024 року через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до звіту до договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі Замовником укладено договір про виконання робіт від 22 лютого 2024 року №3414/КТЕЦ-24. Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-11-006612-a Замовник здійснив зазначену закупівлю шляхом проведення спрощеної закупівлі. При цьому порядок проведення спрощених закупівель не передбачає можливість розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та не зобов’язує Замовника вимагати від учасника надання ним протягом 24 годин вже після кінцевого строку подання пропозицій інформації та/або документів щодо яких виявлено невідповідності. Частиною шістнадцятою статті 29 Закону визначено, що у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника невідповідності в інформації, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже виходячи зі змісту норми частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Замовник може застосувати лише при проведенні замовником конкурентних процедур визначених статтею 13 Закону. Однак, на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей учасникам ФОП Шевченко Олександр Іванович (до 13:29 01 лютого 2024 року та до 20:33 год.) щодо надання кваліфікаційного сертифікату відповідно до вимоги до предмета закупівлі та ТОВ «Проектстудія» (до 20:33 год. 09 лютого 2024 року) щодо надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи, статут та інші установчі документи щодо ТОВ «Проектстудія».
Період усунення порушень: 09.04.2024 17:05 - 24.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.04.2024 17:05

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до частини десятої статті 8 Закону Замовник оскаржуватиме Висновок у судовому порядку. Заперечення на висновок моніторингу ДАСУ у вкладеному файлі.
Дата публікації: 15.04.2024 20:27
Дата відкриття провадження: 01.05.2024 00:00
Номер відкриття провадження: П/320/18240/24

Запити/Пояснення