• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт 3-го поверху поліклінічного відділення КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №1» за адресою : вул. Ярослава Мудрого, 49, м. Біла Церква

Завершена

8 290 810.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 454.05 UAH
Номер: 17d1b05121e141a68c4687222932e2d1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-11-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.03.2024 17:23 - 02.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.03.2024 № 60 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-01-11-006346-a 11.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 188-19-24, lisitsyna9325@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ» встановлено недотримання вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору від 07.02.2024 № 61 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.01.2024 № 14 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 23.01.2024 № 37, договір від 07.02.2024 № 61, додаткову угоду від 14.02.2024 № 1 та від 21.02.2024 №2, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 15.03.2024 та 28.03.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції двох учасників: учасника ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ» з ціновою пропозицією 7 958 408,40 гривень з ПДВ та ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» з ціновою пропозицією 8 290 500,00 гривень з ПДВ. Переможцем торгів визначено учасника ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ» з остаточною ціною 7 958 408,40 гривень з ПДВ. Відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) та Господарського кодексу України (далі – ГКУ) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 14.2 розділу 14 договору від 07.02.2024 № 61, укладеного між Замовником в особі головного лікаря Рогова А.В та учасником в особі директора Павленка С.І зазначено: «Гарантійні строки за цим Договором становлять три роки – на роботи, прямо передбачені цим Договором». Відповідно до статті 875 ЦКУ за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта. Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Таким чином, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі від 07.02.2024 № 61 (пункт 14.2) визначено, що гарантійний строк на виконані роботи за якими Підрядник гарантує якість виконаних робіт та можливість експлуатації об’єкта протягом трьох років, що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми частини 1 статті 884 ЦКУ та пункту 103 Постанови КМУ № 668. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 6 «Інші документи від учасника» Додатку 2 до ТД встановлено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати чинний впродовж строку робіт Сертифікат на систему управління якістю стосовно будівельних робіт відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) (скан –копію з оригіналу). На виконання вищезазначеної вимоги учасником в складі тендерної пропозиції надано сертифікат від 28.01.2021 № UA.QM.8О107.028.02-21, який дійсний до 27.01.2024. Слід зазначити, що умовами оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, встановлено, що «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2024 — 31 грудня 2024», а отже сертифікат на систему управління якістю стосовно будівельних робіт відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) від 28.01.2021 № UA.QM.8О107.028.02-21 втратить чинність ще до початку проведення/виконання робіт, чим не виконано вимоги пункту 6 «Інші документи від учасника» Додатку 2 до ТД в частині надання в складі тендерної пропозиції чинного на весь період виконання робіт сертифікату систему управління якістю стосовно будівельних робіт відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, замовником не виявлено вищевказану невідповідність та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178, оскільки Замовником вимагалося надання в складі тендерної пропозиції чинного на весь період виконання робіт сертифікату систему управління якістю стосовно будівельних робіт відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015.
Період усунення порушень: 04.04.2024 14:16 - 19.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.04.2024 14:16

Запити/Пояснення