• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (Матеріали для протезування зубів та припасовування зубних протезів)

Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 2 до тендерної документації.

Завершена

471 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 356.00 UAH
Номер: 064ac115799e4de4b714fe063e9fb880
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-22-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.07.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 22.07.2024 15:07 - 13.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.07.2024 № 24-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 22.07.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 22.07.2024 №24-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-01-11-005759-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 566-96-32, tsepelev_i@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Мітрофанова Дар’я Костянтинівна установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП Фірма «Укр-Медмаркет» встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою № 710, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31.07.2024. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 17.11.2023 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору чинному законодавству України та умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська стоматологічна поліклініка» Херсонської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 11.01.2024 №15; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Мітрофанова Дар’я Костянтинівна від 24.01.2024 №27; пропозицію учасника ПП Фірма «Укр-Медмаркет»; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем ПП Фірма «Укр-Медмаркет» від 25.01.2024 №31; повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2024; договір про закупівлю від 31.01.2024 №9-ВТ на суму 471 145,00 гривень; відповідь Замовника на запити від 23.07.2024, 24.07.2024 та 25.07.2024; інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за посиланням https://miskrada.kherson.ua/prozoryi-kherson/publichni-zakupivli/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/. За наслідками проведення моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Мітрофанова Дар’я Костянтинівна установлено, що Замовник, відповідно до Протоколу №27 від 24.01.2024 відхилив тендерну пропозицію учасника, через відсутність у складі його тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: через відсутність гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника/дилера/дистриб'ютора/офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару по позиції № 23 «Набір беззольних штифтів Юнікліп (UNICLIP) (або еквівалент)». Проте, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Мітрофанова Дар’я Костянтинівна не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо надання Учасником інформації та/або документів, подання яких передбачалося тендерною документацією, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Надана Замовником відповідь від 26.07.2024 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту вказаного порушення. Також, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція ПП Фірма «Укр-Медмаркет» не відповідає вимогам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 6 розділу «Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації Замовник встановив вимогу, що Учасник має надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника/дилера/дистриб'ютора/офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника; лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі. На виконання зазначених вимог учасник ПП Фірма «Укр-Медмаркет» у складі своєї пропозиції не надав гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника/дилера/дистриб'ютора/офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника, по позиції №22 «Protemp 4» Тимчасовий матеріал, виробника 3M Deutschland GmbH, Німеччина, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу «Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 тендерної документації. Надана Замовником відповідь від 26.07.2024 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту вказаного порушення. Проте, на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив пропозицію ПП Фірма «Укр-Медмаркет», як таку що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, визнав його переможцем та уклав з ним договір від 31.01.2024 №9-ВТ, ціною 471 145,00 гривень.
Період усунення порушень: 31.07.2024 12:29 - 15.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 31.07.2024 12:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник здійснив заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднив через електронну систему закупівель інформацію (Додаткова угода №1 про розірвання договору). Замовником здійснено заходи щодо недопущення у подальшому порушення вимог Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи), а також при наявності фінансування уповноважена особа буде направлена на економічні навчання.
Дата публікації звіту: 01.08.2024 13:43

Запити/Пояснення