-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (Матеріали для протезування зубів та припасовування зубних протезів)
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 2 до тендерної документації.
Завершена
471 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 356.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 356.00 UAH
Номер:
064ac115799e4de4b714fe063e9fb880
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-22-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.07.2024 00:00
Період моніторингу:
22.07.2024 15:07 - 13.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.07.2024 № 24-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 22.07.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
22.07.2024 №24-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-01-11-005759-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Мітрофанова Дар’я Костянтинівна установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП Фірма «Укр-Медмаркет» встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою № 710, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31.07.2024.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 17.11.2023 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору чинному законодавству України та умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська стоматологічна поліклініка» Херсонської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 11.01.2024 №15; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Мітрофанова Дар’я Костянтинівна від 24.01.2024 №27; пропозицію учасника ПП Фірма «Укр-Медмаркет»; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем ПП Фірма «Укр-Медмаркет» від 25.01.2024 №31; повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2024; договір про закупівлю від 31.01.2024 №9-ВТ на суму 471 145,00 гривень; відповідь Замовника на запити від 23.07.2024, 24.07.2024 та 25.07.2024; інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за посиланням https://miskrada.kherson.ua/prozoryi-kherson/publichni-zakupivli/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/.
За наслідками проведення моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Мітрофанова Дар’я Костянтинівна установлено, що Замовник, відповідно до Протоколу №27 від 24.01.2024 відхилив тендерну пропозицію учасника, через відсутність у складі його тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: через відсутність гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника/дилера/дистриб'ютора/офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару по позиції № 23 «Набір беззольних штифтів Юнікліп (UNICLIP) (або еквівалент)».
Проте, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Мітрофанова Дар’я Костянтинівна не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо надання Учасником інформації та/або документів, подання яких передбачалося тендерною документацією, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Надана Замовником відповідь від 26.07.2024 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту вказаного порушення.
Також, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція ПП Фірма «Укр-Медмаркет» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 6 розділу «Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації Замовник встановив вимогу, що Учасник має надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника/дилера/дистриб'ютора/офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника; лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі.
На виконання зазначених вимог учасник ПП Фірма «Укр-Медмаркет» у складі своєї пропозиції не надав гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника/дилера/дистриб'ютора/офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника, по позиції №22 «Protemp 4» Тимчасовий матеріал, виробника 3M Deutschland GmbH, Німеччина, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу «Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 тендерної документації.
Надана Замовником відповідь від 26.07.2024 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту вказаного порушення.
Проте, на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив пропозицію ПП Фірма «Укр-Медмаркет», як таку що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, визнав його переможцем та уклав з ним договір від 31.01.2024 №9-ВТ, ціною 471 145,00 гривень.
Період усунення порушень:
31.07.2024 12:29 - 15.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.07.2024 12:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник здійснив заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднив через електронну систему закупівель інформацію (Додаткова угода №1 про розірвання договору). Замовником здійснено заходи щодо недопущення у подальшому порушення вимог Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи), а також при наявності фінансування уповноважена особа буде направлена на економічні навчання.
Дата публікації звіту:
01.08.2024 13:43
Запити/Пояснення
Номер:
331d8f7e28c443a1918cfb25d5bc82f7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.07.2024 17:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу стоматологічни та вузькоспеціалізованих інструментів та приладів (Матеріали для протезування зубів та припасовування зубних протезів) ДК 021:2015:33130000-0: Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2024-01-11-005759-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7528cd6a3a7c4c4091929a3eacc3e429
Назва:
На Ваш запит від «23»07. 2024 надаємо наступні пояснення:
Дата опублікування:
25.07.2024 19:22
Опис:
1. «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Замовником на 2024 рік планувалася закупівля Матеріалів для протезування зубів та припасовування зубних протезів за ДК 021:2015:33130000-0: Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади на підставі наявної потреби в певних медичних виробах під час надання стоматологічної медичної допомоги населенню у закладі.
Медичний директор КНП «Херсонська міська стоматологічна поліклініка» ХМР Олянишин А.В. на підставі поданих заявок медичних працівників формує відповідну потребу в кількості, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Щодо технічних та якісних показників предмета закупівлі, то вибір формувався на підставі протоколу лікування ортопедичної стоматології при наданні послуг по зубопротезуванню населенню та потреб пацієнтів, а також проводився аналіз та підбір відповідних матеріалів для протезування зубів та припасовування зубних протезів за такими критеріями: надійність та функціональність; вартість обслуговування; енергоефективність; сумісність; легкість використання; відгуки пацієнтів.
- витяг з Додатку №2 Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі(стор.1-4) – Документ № 1
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі визначено відповідно до Методики визначення очікуваної вартості згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Очікувана вартість обрахована за допомогою 3-х комерційних пропозицій: ХФ ТОВ “Медмаркет Рітейл Груп” магазин ”Медтехніка”, ФОП Жайворонок М.М., ФОП Остапенко С.А., Прозоро Маркет та мережі інтернет.
- Надаємо відповідні комерційні пропозиції – Документи №2, №3, №4
- Протокол № 14/16 від 11.01.2024 року про затвердження річного плану – Документ №5
2. «Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).»
Інформація згідно постанови КМУ «Про ефективне використання коштів» від 11.10.2016року №710 розміщена на офіційному сайті Херсонської міської ради в розділі «Прозорий Херсон» - «Публічна закупівлі» https://miskrada.kherson.ua/prozoryi-kherson/publichni-zakupivli/ .
В розділі «Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» в колонці Розпорядник бюджетних коштів/Назва предмету закупівлі - «КНП “Херсонська міська стоматологічна поліклініка”» надано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://miskrada.kherson.ua/prozoryi-kherson/publichni-zakupivli/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/ - Обгрунтування Стоматологічні та вузькоспеціалізованих інструментів та приладів (Матеріали для протезування зубів та припасовування зубних протезів) – Документ №6
Замовником оголошено відкриті торги з особливостями за кодом ДК 021:2015 код 33130000-0: «Стоматологічні та вузькоспеціалізованих інструментів та приладів (Матеріали для протезування зубів та припасовування зубних протезів)» згідно Протоколу № 14/16 від 11.01.2024 року – Документ №5
Номер:
a2f7ef5e053d4998b24fe29e9e6399e0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.07.2024 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу стоматологічних та вузькоспеціалізованих інструментів та приладів (Матеріали для протезування зубів та припасовування зубних протезів) ДК 021:2015:33130000-0: Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2024-01-11-005759-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Поясніть чому Вами відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Мітрофанова Дар’я Костянтинівна, через відсутність у складі його тендерної пропозиції інформації та/або документів, які зазначені в Протоколі №27 від 24.01.2024, подання яких передбачалося тендерною документацією, а не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зазначеним Учасником.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
119cf9ebabde47cc9b667a06c06d6352
Назва:
На Ваш запит від «24»07. 2024 надаємо наступні пояснення:
Дата опублікування:
26.07.2024 09:02
Опис:
1. « Поясніть чому Вами відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Мітрофанова Дар’я Костянтинівна, через відсутність у складі його тендерної пропозиції інформації та/або документів, які зазначені в Протоколі №27 від 24.01.2024, подання яких передбачалося тендерною документацією, а не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зазначеним Учасником.
Замовником оголошено відкриті торги з особливостями за кодом ДК 021:2015 код 33130000-0: «Стоматологічні та вузькоспеціалізованих інструментів та приладів (Матеріали для протезування зубів та припасовування зубних протезів)» згідно Протоколу № 14/16 від 11.01.2024 року – Документ №5
Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до пункту 39 Особливостей. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей.
Подано дві тендерні пропозиції:
1. Учасник ФОП "МІТРОФАНОВА ДАР'Я КОСТЯНТИНІВНА - 468000,00 грн. з ПДВ.
2. Учасник ПП Фірма "Укр-Медмаркет"- 471145,00 грн. з ПДВ.
Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Тендерна пропозиція учасника ФОП "МІТРОФАНОВА ДАР'Я КОСТЯНТИНІВНА визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Під час розгляду Тендерної пропозиції учасника ФОП "МІТРОФАНОВА ДАР'Я КОСТЯНТИНІВНА (далі - учасник) було виявлено, що учасником ФОП "МІТРОФАНОВА ДАР'Я КОСТЯНТИНІВНА у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника/дилера/дистриб'ютора/офіційно уповноваженого на це виробником, щодо позиції № 23 «Набір беззольних штифтів Юнікліп (UNICLIP)», а надано «Гарантійний лист наявності товару» б/н від 18.01.2024р. Проте пунктом 6 розділу Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі Додатку 2 до тендерної документації замовником було встановлено вимогу «з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника/ дилера/ дистриб'ютора/ офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі».
Тобто учасник ФОП "МІТРОФАНОВА ДАР'Я КОСТЯНТИНІВНА" не надав гарантійний лист виробника щодо позиції № 23 «Набір беззольних штифтів Юнікліп (UNICLIP)», а надав гарантійний лист від ФОП "МІТРОФАНОВА ДАР'Я КОСТЯНТИНІВНА" б/н від 18.01.2024р, де зазначено, що товар який є предметом закупівлі є в наявності та вважають що наявність гарантійного листа виробника на поставлений вже товар недоцільною.
Враховуючи вищенаведене учасник процедури не зміг документально підтвердити у нього наявність необхідної для замовника кількості товару належної якості.
Керуючись абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ФОП "МІТРОФАНОВА ДАР'Я КОСТЯНТИНІВНА.
Номер:
8a3c8a00e7724ffcbd90ab673e710cc2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2024 17:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу стоматологічних та вузькоспеціалізованих інструментів та приладів (Матеріали для протезування зубів та припасовування зубних протезів) ДК 021:2015:33130000-0: Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2024-01-11-005759-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Яким чином Учасником закупівлі ПП Фірмою «Укр-Медмаркет» підтверджено вимоги пункту 6 розділу «Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації в частині надання гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника/дилера/дистриб'ютора/офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару по позиції №22 «Protemp 4» Тимчасовий матеріал (або еквівалент), виробником якого є 3M Deutschland GmbH, Німеччина.
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де вказана зазначена інформація.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5af42142af354811830528950d67cb92
Назва:
На Ваш запит від «25»07. 2024 надаємо наступні пояснення:
Дата опублікування:
26.07.2024 14:37
Опис:
1. «Яким чином Учасником закупівлі ПП Фірмою «Укр-Медмаркет» підтверджено вимоги пункту 6 розділу «Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації в частині надання гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника/дилера/дистриб'ютора/офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару по позиції №22 «Protemp 4» Тимчасовий матеріал (або еквівалент), виробником якого є 3M Deutschland GmbH, Німеччина. Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де вказана зазначена інформація.»
Учасник закупівлі ПП Фірма «Укр-Медмаркет» надав загальний гарантійний лист, де зазначено, що вони є офіційними дистриб’юторами виробників АТ «СТОМА», GeguDent GmbH, Renfert GmbH, Maillefer Instruments Holding Sarl в Україні. Так дійсно в гарантійному листі в переліку фірм відсутній виробник 3M Deutschland GmbH, Німеччина. Це наш недогляд. Звісно якщо учаснику ПП Фірма «Укр-Медмаркет» було б надано 24 години на виправлення, то він би виправив це упущення, так як учасник ПП Фірма «Укр-Медмаркет» дійсно є офіційним дистриб’ютором виробника 3M Deutschland GmbH, Німеччина, про що зазначено на офіційному сайті ПП Фірма «Укр-Медмаркет». Крім того нашею установою проводились паралельно відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Медичні матеріали (Стоматологічні матеріали; матеріали для пломбування зубів; пломбувальний цемент) за ДК 021:2015-33140000-3 (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2024-01-10-003551-a), де ПП Фірма «Укр-Медмаркет» була єдиним учасником і в розділи про підтвердження вимоги пункту 6 розділу «Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації в частині надання гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника/дилера/дистриб'ютора/офіційно уповноваженого на це виробником, надала гарантійний лист, що учасник ПП Фірма «Укр-Медмаркет» є офіційним дистриб’ютором виробника 3M Deutschland GmbH, Німеччина. Окрім того на офіційному сайті ПП Фірма «Укр-Медмаркет» є перелік фірм виробників обладнання та матеріалів для стоматологів та зубних техніків, в їх числі присутній виробник 3M Deutschland GmbH, Німеччина. Ця інформація є у відкритому доступі і відповідно до Закону "Про довірчі послуги" як що інформація є у відкритому доступі, то це не може бути підставою для відхилення.
Також просимо врахувати, що замовник перебуває на території активних бойових дій, а саме: м. Херсон, що підтверджується відомостями з наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» та мав наявні підстави здійснити Закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу відповідно до підпункту 2 пункту 13 Особливостей, а саме, коли «замовник/ його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 Особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю».
Номер:
3c8f0cce44e949b4b55440005a54b2b6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2024 18:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу стоматологічних та вузькоспеціалізованих інструментів та приладів (Матеріали для протезування зубів та припасовування зубних протезів) ДК 021:2015:33130000-0: Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2024-01-11-005759-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Яким чином Учасником закупівлі ПП Фірмою «Укр-Медмаркет» підтверджено вимоги пункту 1 розділу «Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації в частині надання копії сертифікату відповідності на товар та/або копія сертифікату якості на товар, або інший документ, який свідчить про походження та якість товару по позиції №1 Пластмаса для базисів протезів «ФТОРАКС» «Стома» (або еквівалент) та №2 Пластмаса для виготовлення ортодонтичних апаратів РЕДОНТ-КОЛІР (або еквівалент)
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де вказана зазначена інформація.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b0f58eb306b04380966ec6bc2b52220c
Назва:
На Ваш запит від «25»07. 2024 18:04:03 надаємо наступні пояснення:
Дата опублікування:
26.07.2024 16:44
Опис:
«1. Яким чином Учасником закупівлі ПП Фірмою «Укр-Медмаркет» підтверджено вимоги пункту 1 розділу «Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації в частині надання копії сертифікату відповідності на товар та/або копія сертифікату якості на товар, або інший документ, який свідчить про походження та якість товару по позиції №1 Пластмаса для базисів протезів «ФТОРАКС» «Стома» (або еквівалент) та №2 Пластмаса для виготовлення ортодонтичних апаратів РЕДОНТ-КОЛІР (або еквівалент)»
Згідно вимоги пункту 1 розділу «Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації запропоновані товари повинні бути зареєстрованими та дозволеними до застосування в Україні. Для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним і якісним характеристикам предмету закупівлі Учасник повинен надати наступні документи:
- Копії декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту з додатками, завірені належним чином
- Копія сертифікату відповідності на товар та/або копія сертифікату якості на товар, або інший документ, який свідчить про походження та якість товару, завірена належним чином.
Введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753.
Забезпечення якості медичних виробів є процедурою, за допомогою якої виробник забезпечує і декларує, що відповідні медичні вироби відповідають положенням Технічного регламенту щодо медичних виробів, які на них поширюються, у тому числі щодо якості товару.
Учасник закупівлі ПП Фірма «Укр-Медмаркет» надав на підтвердження вимоги пункту 1 розділу «Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації декларацію про відповідність продукції вимогам технічного регламенту по позиції
№1 Пластмаса для базисів протезів «ФТОРАКС» «Стома» (або еквівалент) за №UA.TR.753/D-00481318-023-2017 видана 06.06.2017року без обмеження терміну дії; та №2 Пластмаса для виготовлення ортодонтичних апаратів РЕДОНТ-КОЛІР (або еквівалент) за №UA.TR.753/D-00481318-022-2017року видана 06.06.2017 року без обмеження терміну дії.
Згідно ПКМУ від 02.10.2013 р. №753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» на медичні вироби, що відносяться до класу I складається декларація про відповідність, що є необхідним для введення медичного виробу в обіг.
Пластмаса для базисів протезів «ФТОРАКС» «Стома» та Пластмаса для виготовлення ортодонтичних апаратів РЕДОНТ-КОЛІР – медичні вироби, що відносяться до І класу безпеки і на них не надається сертифікат відповідності.
Тому для підтвердження відповідності вищезазначених медичних виробів технічним і якісним характеристикам предмету закупівлі Учасник закупівлі ПП Фірма «Укр-Медмаркет» надав копії декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту з додатками, завірені належним чином.