-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Труби
Завершена
15 083 820.18
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 419.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 75 419.10 UAH
Номер:
668c091dc1fc4ec19a1e8353f1b55edf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-28-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2024 00:00
Період моніторингу:
28.02.2024 14:56 - 21.03.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2024-01-11-004253-a 11.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у
сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення
закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю,
відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей
відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам
Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІНТЕРБУДКОМПЛЕКС»,
ТОВ «Торговий дім «Волинь Бізнес Ресурс», ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ
ОБ′ЄДНАННЯ «СИСТЕМА ЕНЕРГО», ТОВ «АГРО ТРАНСТЕХНОЛОДЖИ»,
своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх
оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції
переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі,
відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про
закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України
«Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних
закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом
України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного
стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в
редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості),
відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам
Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання
договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов
договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВП
«Атоменергомаш» ДП «НАЕК «Енергоатом», (далі – Замовник) на 2024 рік,
оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну
документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від
11.01.2024 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю
«ІНТЕРБУДКОМПЛЕКС» (далі - ТОВ «ІНТЕРБУДКОМПЛЕКС»), товариства з
обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Волинь Бізнес Ресурс» (далі -
ТОВ «Торговий дім «Волинь Бізнес Ресурс»), тендерну пропозицію товариства
з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ′ЄДНАННЯ
«СИСТЕМА ЕНЕРГО» (далі - ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ′ЄДНАННЯ
«СИСТЕМА ЕНЕРГО»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою
відповідальністю «АГРО ТРАНСТЕХНОЛОДЖИ» (далі - ТОВ «АГРО
ТРАНСТЕХНОЛОДЖИ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій від
18.01.2024 та 19.01.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій,
повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 25.01.2024, до
31.01.2024, до 03.02.2024, до 09.02.2024, протокол розгляду тендерних
пропозицій від 29.01.2024 б/н, від 01.02.2024 б/н, від 06.02.2024 б/н, від
12.02.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2024, договір
поставки від 21.02.2024 № 53-143-01-24-02329 на суму 15 076 722,18 гривень з
ПДВ (далі – Договір), додаткова угода до Договору № 1 від 22.02.2024,
додаткова угода до Договору № 2 від 29.02.2024, пояснення (інформація та
документи) Замовника, надані 04.03.2024 через електронну систему закупівель
на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
22.03.2024 16:47 - 28.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.03.2024 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
b2d67c2d91334b7d96e34f722f627856
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.03.2024 08:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару
труб (К 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби,
тюбінги та супутні вироби) (інформацію опубліковано в електронній системі
закупівель за номером ID: UA-2024-01-11-004253-a) та відповідно до пунктів 6
та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного
фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про
публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про
Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні
пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз
ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку
(анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування
розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та
визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювали Ви на власному веб-сайті (або офіційному веб-
сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та
якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета
закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде
доступна для перегляду.
3. Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що
спричинили необхідність внесення змін до умов Договору, шляхом укладання
додаткової угоди №1 від 22.02.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема,
за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Номер:
2da4b8d206f14cca9d9cd916c0525a5e
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
04.03.2024 11:58
Опис:
На Ваш запит повідомляю наступне:
1. Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена за результатом проведення аналізу ринкових цін, за ціною офіційного представника виробника ТОВ «АГРОТРАНСТЕХНОЛОДЖИ» (інформаційна довідка та комерційні пропозиції додаються.)
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів АТ “НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки. Обгрунтування оприлюднено на веб-сайті АТ «НАЕК «Енергоатом» 11.01.2024, за посиланням https://old.energoatom.com.ua/vp/e-procurement-aem.html.
3. На підставі пункту 3.2 Договору від 21.02.2024 № 53-143-01-24-02329 та відповідно до положень п.п. 5 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості) сторони дійшли згоди про погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів.
Так, переможцю торгів було запропоновано розглянути можливість зменшення ціни на продукцію за взаємною згодою сторін. Лист від 21.02.2024 №861/14 та лист від 21.02.2024 №54 додаються.
Зменшення ціни договору було зумовлене досягненням економії за рахунок оптимізації логістичних маршрутів та домовленостей із заводом-виробником, що в свою чергу не має впливу на зміну кількості та якості товару.
Враховуючи вказані обставини, сторонами 22.02.2024 було укладено Додаткову угоду № 1 до Договору № 53-143-01-24-02329, якою була передбачена зміна ціни договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів у відповідності до вимог п.п. 5 п. 19 Особливостей.