-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оливи та мастила
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Номер:
6511dcd7d69b41e992b334596526ba89
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-18-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
18.06.2024 11:22 - 10.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 45
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.06.2024 № 45.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-01-10-008832-a 10.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план КП «Комунального підприємства «Дубноводоканал» Дубенської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-01-10-003765-b на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 10.01.2024 № 2-10/01), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЛС» (в частині правомірності відхилення); тендерну пропозицію переможця торгів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДІОЛ-Н»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відхилення тендерних пропозицій від 26.01.2024 № 1-26/01, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 30.01.2024 № 1-30/01 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2024; Договір поставки № 11 від 05.02.2024; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 19.06.2024.
Період усунення порушень:
20.06.2024 17:02 - 26.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2024 17:02
Запити/Пояснення
Номер:
ea1d025930034befbb12862678cfcfd1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.06.2024 14:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Оливи та мастила» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-008832-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
29344bce7f76444d93a85e453bf4bf4c
Назва:
Пояснення щодо закупівлі
Дата опублікування:
19.06.2024 15:50
Опис:
На запит про надання пояснення щодо закупівлі за предметом закупівлі «Оливи та мастила» (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-10-008832-a), повідомляємо наступне.
Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі регулюються наступними нормативно-правовими актами: ДСТУ 4128:2002, ДСТУ 9032:2020, ДСТУ 4106-2002, ДСТУ 4226:2003.
Згідно пункту 4 прим.1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками, оскільки їх немає у переліку цього пункту. Оскільки КП «Дубноводоканал» не є розпорядником бюджетних коштів, розміщення на веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі не є обов’язковим для підприємства.
Орієнтовна кількість предмета закупівлі визначена виходячи з кількості автомобільного парку підприємства, дизель-генераторів та витрат олив і мастильних матеріалів у 2023 році й прогнозованої потреби на 2024 рік.
Очікувана вартість закупівлі «Оливи та мастила» визначена з урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Враховуючи, що Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі має рекомендаційний характер, про що наголошено у пункті 1 розділу 1 «Загальні положення» Примірної методики визначення очікуваної вартості, відповідях на запити № 1293/2021 (https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=9080b8ee-a31f-4c1e-b0b7-0ce913444c14&lang =uk-UA), № 1235/2022 (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1a5e4a01-5b3c-4555-97e1-400c5cf7b595&lang=uk-UA), № 1026/2022 (https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=6155e685-80d7-48b8-9ad9-81afed5f4302&lang=uk-UA) та низці інших роз’яснень, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використані дані телефонних консультацій з постачальниками олив і мастил у Рівненській області, моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах інтернет-магазинів, на торгових майданчиках Prozorro.
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Очікувана вартість визначена виходячи із середніх цін за кожним найменуванням товару із врахуванням доставки та кількості товару і становить 480000,00 грн.