-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Філе куряче, стегно куряче
Завершена
1 015 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 075.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 075.00 UAH
Номер:
b350fe8a64934e228ba391d294ed14d0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-21-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2024 00:00
Період моніторингу:
21.02.2024 12:28 - 14.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.02.2024 № 10-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.02.2024 № 10-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2024-01-10-008525-a від 10.01.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 28 та 47 Особливостей№1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Стайоха О.О. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 30.01.2024 за №10 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Бучацької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.01.2024 за №11, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Стайоха Олександра Олександровича (далі - ФОП Стайоха О.О.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 24.01.2024 за №29, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2024 року, договір поставки товару від 30.01.2024 за №10, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 21.02.2024 отримане через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства установлено наступні порушення, а саме:
- на порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 в тендерній документації не зазначено інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів;
- на порушення вимог пункту 47 Особливостей №1178 в тендерній документації не передбачено для учасника спосіб документального підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції передбаченої абзацом 14 пункту 47 Особливостей №1178.
Аналізом пропозиції ФОП Стайоха О.О. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне.
В підпункті 3 пункту 1 Додатку 6 тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Постачання продукції повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом, які проходять періодичну санітарну обробку (дезінфекцію) про що учасники надають діючий договір на проведення дезінфекції транспортних засобів та Акти за результатами проведення дезінфекції у другому півріччі 2023 року».
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі кінцевий термін подання пропозицій 17.01.2024
В складі пропозиції ФОП Стайоха О.О. надано договір від 20.11.2023 за №360 про надання послуг з дератизації приміщень та дезинфекції транспорту укладеного з Хмельницькою обласною державною лікарнею ветеринарної медицини з терміном дії до 31.12.2023.
Відповідно до річного плану та тендерної документації закупівля проводиться на 2024 рік та відповідно до оголошення про проведення закупівлі кінцевий термін подання пропозицій 17.01.2024 .
Отже, термін дії вищевказаного договору, наданого ФОП Стайоха О.О. у складі тендерної пропозиції, минув та не відповідає вимогам тендерної документації.
Окрім цього, на порушення вимог пункту 3 Розділу V тендерної документації ФОП Стайоха О.О. не надано інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”).
Під час проведення моніторингу, 21.02.2023, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо розгляду пропозиції ФОП Стайоха О.О. ?
Замовник у відповіді від 21.02.2024 вказав: «… Замовник помилково не звернув увагу, що термін дії наданого учасником договору від 20.11.2023 за №360 про надання послуг з дератизації приміщень та дезинфекції транспорту укладеного з Хмельницькою обласною державною лікарнею ветеринарної минув та не відповідає вимогам тендерної документації.
Також замовник не вказав учаснику процедури закупівлі на відсутність інформації( в довільній формі) про те, що учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Відділом освіти Бучацької міської ради буде вжито заходи щодо виправлення виявлених помилок та недопущення їх в наступних закупівлях».
Виходячи з наведеного вище, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Стайоха О.О. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178 не відмінено торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
23.02.2024 09:06 - 09.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.02.2024 09:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділом освіти Бучацької міської ради 23. 02.2024 року в усній формі повідомлено ФОП Стайоху О. О. щодо необхідності укладення Додаткової угоди про припинення дії Договору № 10 від 30.01.2024 року на виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби у Тернопільській області від 23.02.2023 року.
26.02.2024р на електронну адресу ФОП Стайохи О. О. відправлено Додаткову угоду №1 про припинення дії Договору № 10 від 30.01.2024 року.
27.02.2024 року ФОП Стайоха О. О. заявив, що відмовляється підписувати Додаткову угоду.
28.02.2024 року ФОП Стайосі О. О. відправлено рекомендованим листом наступні документи :
- супровідний лист № 65/01-22
- підписану начальником відділу освіти Додаткову угоду №1 про припинення дії Договору № 10 від 30.01.2024 року
(2 примірники)
Дата публікації звіту:
28.02.2024 11:26
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
04.03.2024 09:30
Запити/Пояснення
Номер:
a159fd0938b74d64bb98e82fa7444487
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.02.2024 12:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Філе куряче, стегно куряче, ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-10-008525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2.В підпункті 3 пункту 1 Додатку 6 тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Постачання продукції повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом, які проходять періодичну санітарну обробку (дезінфекцію) про що учасники надають діючий договір на проведення дезінфекції транспортних засобів та Акти за результатами проведення дезінфекції у другому півріччі 2023 року».
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі кінцевий термін подання пропозицій 18.01.2024.
Відповідно до річного плану та тендерної документації закупівля проводиться на 2024 рік та відповідно до оголошення про проведення закупівлі кінцевий термін подання пропозицій 18.01.2024.
В складі пропозиції ФОП Стайоха О.О. надано договір від 20.11.2023 за №360 про надання послуг з дератизації приміщень та дезинфекції транспорту укладеного з Хмельницькою обласною державною лікарнею ветеринарної медицини з терміном дії до 31.12.2023.
Отже, термін дії вищевказаного договору, наданого ФОП Стайоха О.О. у складі тендерної пропозиції, минув та не відповідає вимогам тендерної документації.
Окрім цього, на порушення вимог пункту 3 Розділу V тендерної документації ФОП Стайоха О.О. не надано інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”).
У зв’язку із вищевикладеним, прошу надати інформацію щодо розгляду пропозиції ФОП Стайоха О.О. та відповідності поданої пропозиції вимогам тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
64afb01289154987916274a72f86c065
Назва:
Відповідь на запит щодо закупівлі UA-2024-01-10-008525-a Філе куряче, стегно куряче( ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо)
Дата опублікування:
21.02.2024 16:43
Опис:
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі – Управління) на закупівлю UA-2024-01-10-008525-a Філе куряче, стегно куряче( ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо) повідомляємо наступне:
Технічні та якісні характеристики філе та стегно куряче повинно відповідати показникам якості та безпечності харчових продуктів відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305, бути виготовленим відповідно до вимог ДСТУ 3143:2013. Товар має бути вищого ґатунку, доброякісний, без запаху, без зіпсованості, зовнішній вигляд, запах та колір повинні бути притаманні даному виду сировини без дефектів. Товар не повинен містити штучних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів, підсилювачів смаку, консервантів, а також ГМО. Зовнішній вигляд: добре знекровлені з чистою поверхнею, без згустків крові, залишків кишечника та репродуктивних органів усередині. Консистенція охолодженого м’яса: м’язи щільні, пружні. Якщо натиснути пальцем, ямка, що утворилася, швидко вирівнюється. Колір м’язової тканини: від блідо-рожевого до рожевого. Колір шкіри: блідо-жовтий з рожевим відтінком або без нього. Колір підшкірного жиру: блідо-жовтий або жовтий Запах: властивий доброякісному м’ясу птиці, без сторонніх запахів Обов’язкова наявність маркування, якісного посвідчення з вказанням нормативного документа, згідно якого виготовлений продукт ДСТУ, дати виготовлення, пакування, умов зберігання. Охолоджене м’ясо птиці можна постачати в контейнерах з льодом (замороженою водою) або сухим льодом (СО2), у цьому разі сухий лід не повинен бути в безпосередньому контакті з продуктом. Забороняється постачання підмороженого та/або замороженого м’яса птиці. В охолодженому м’ясі птиці не може бути ознак заморожування та розморожування. Вміст токсичних елементів, афлоксацину В1, гормональних препаратів, радіонуклідів, антибіотиків та пестицидів у м’ясі птиці не повинен перевищувати встановлених допустимих рівнів. Вимоги до сировини: для виробництва м’яса птиці використовують сільськогосподарську птицю, яка відповідає вимогам ДСТУ 3136 «Птиця сільськогосподарська для забою». Строк зберігання: не більше ніж 5 діб (в залежності від пакування м’яса). Охолоджене м’ясо птиці зберігається в холодильниках та транспортується за температури не нижче ніж 0 оС і не вище ніж 4 оС (в залежності від пакування м’яса). Термін придатності від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, на час поставки не менше ніж 90%. Транспортні засоби та/або контейнери, ящики, що використовуються для перевезення, мають відповідати вимогам статей 25, 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 зі змінами.
Розмір бюджетного призначення 1015000,00 грн. з ПДВ відповідно до кошторисних призначень на 2024 рік та річним планом закупівель на 2024 рік.
Загальна кількість необхідного до закупівлі товару сформована виходячи із замовлених обсягів закладами, що знаходяться у підпорядкуванні замовника на 2024 рік.
На сторінці офіційного веб-сайту відділу освіти Бучацької міської ради не було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» по закупівлі за номером UA-2024-01-10-008525-a Філе куряче, стегно куряче ( ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо)
Замовник помилково не звернув увагу, що термін дії наданого учасником договору від 20.11.2023 за №360 про надання послуг з дератизації приміщень та дезинфекції транспорту укладеного з Хмельницькою обласною державною лікарнею ветеринарної минув та не відповідає вимогам тендерної документації.
Також замовник не вказав учаснику процедури закупівлі на відсутність інформації( в довільній формі) про те, що учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”).
Відділом освіти Бучацької міської ради буде вжито заходи щодо виправлення виявлених помилок та недопущення їх в наступних закупівлях